hollo poelman

Berichtdoor bertus » vr 11 jul 2008 20:27

Ik ben blij voor je Margreet ook wij mailden weleens vroeger :lol:

Wens je alle geluk van de wereld heb je echt verdiend...je hebt en had altijd klasse.

Groetjes :wink:
bertus
 
Berichten: 5
Geregistreerd: za 8 apr 2006 11:28

Berichtdoor Margreet Braat » vr 11 jul 2008 20:41

Heej Bertus,

ik weet nog heel goed wie je bent en ook door jou ben ik op de been gebleven, dat ben ik zeker niet vergeten! Dank voor je aardige reactie Bert, eindelijk kunnen wij er een punt achter zetten. Fijn weekend en een vriendelijke groet speciaal voor jou van mij, Margreet

En Frans, dank voor je reactie, ik hoop dat het voor jou ook snel eindigt. Als het om de eegazaak gaat dan ziet het er zeker goed uit. Veel succes en laat nog eens weten hier hoe het is afgelopen!

Fijne avond, Margreet
Margreet Braat
 
Berichten: 24
Geregistreerd: di 3 okt 2006 23:54

Berichtdoor stingray » vr 11 jul 2008 21:31

ja Magreet ik heb 3 eegazaken 3 van 10000 gulden ineens betaald en 1 van 36 x 35 euro.
en ik laat nog wel horen hoe het afloopt ik hoop uiteraard heel snel.MvG frans
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

Berichtdoor stingray » vr 11 jul 2008 21:32

sorry 2 van 10000 en 1 van 36x35 euro met 35000 bijbetaling
MvG frans
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

Berichtdoor Margreet Braat » za 12 jul 2008 19:10

Dag Frans,

oke dan, dat gaat dan zeker helemaal goedkomen, ik hoop lekker snel. Wat een heerlijk vooruitzicht! Ik blijf je volgen hier, hou ons op de hoogte!

Vriendelijke groet, Margreet
Margreet Braat
 
Berichten: 24
Geregistreerd: di 3 okt 2006 23:54

Berichtdoor eduard » zo 3 aug 2008 16:35

Ik heb juist een email gehad van HP dat onze zaak voor september op de rol staat. Eindelijk na vier jaar wachten....
Ik heb begrepen dat de zaak individueel wordt behandelt en niet in groepsverband, betekent dit ook extra kosten??
Wij zitten in groep 4 bij HP
IK WIL JUSTICE
eduard
 
Berichten: 28
Geregistreerd: za 18 maart 2006 1:27

Berichtdoor hoevenaar » ma 4 aug 2008 18:45

wie zit er in groep 5 bij hp?
there is something rotten in de state of danmark=nederland
hoevenaar
 
Berichten: 15
Geregistreerd: do 14 feb 2008 10:34
Woonplaats: BREDA

Berichtdoor nitram01 » di 5 aug 2008 16:47

Sinds lange tijd weer eens op het forum. Ben eigenlijk nieuwsgierig hoe momenteel de stand van zaken bij HP is. Ik zit in groep 5. De laatste tijd heb ik niets meer van HP gehoord, maar heb een er een goed vertrouwen in dat het allemaal goed komt, als ik de afwikkeling van de zaak van margreet bekijk.

Margreet ook nog van hrte gefeliciteerd met het behaalde succes.

vriendelijke groet, Nitram01
nitram01
 
Berichten: 2
Geregistreerd: do 11 okt 2007 22:01

Berichtdoor Margreet Braat » wo 6 aug 2008 12:37

Ha Martin,

Wij zitten in groep twee bij HP en we staan vrij bovenaan de lijst in de dagvaarding die destijds is uitgebracht. Dat er achterstand is bij Dexia blijkt wel als je weet dat wij de vaststellingsovereenkomst al zeker drie weken geleden hebben teruggestuurd en gisteren de ontvangstbevestiging van Dexia pas bij ons binnen kwam. Er zit schot in dus, maar de lange adem die we al zo lang hebben allemaal, blijft nodig.

Je kan overigens best een e-mail sturen aan HP. Ida Welles zal zeker een antwoord terugsturen. Dat heb ik eind juni ook gedaan. Al is er geen nieuws, dan weet je in ieder geval de status.

Bedankt voor je felicitatie, ik hoop dat ik hetzelfde aan jou mag wensen binnenkort!

Een vriendelijke groet,
Margreet
Margreet Braat
 
Berichten: 24
Geregistreerd: di 3 okt 2006 23:54

Berichtdoor yvonne s » za 9 aug 2008 20:04

Hallo,

Wij zitten in groep 1 en hebben onlangs wat gegevens nog op moeten sturen naar poelman verder horen wij nergens van.
Lijkt mij dat groep 1 toch het eerste verder gaat wij waren al heel ver totdat alles opgeschort werd. Snap er helemaal niets meer van.

groetjes yvonne s
yvonne s
 
Berichten: 27
Geregistreerd: vr 28 apr 2006 22:39

Berichtdoor hoevenaar » za 9 aug 2008 21:13

yvonne s schreef:Hallo,

Wij zitten in groep 1 en hebben onlangs wat gegevens nog op moeten sturen naar poelman verder horen wij nergens van.
Lijkt mij dat groep 1 toch het eerste verder gaat wij waren al heel ver totdat alles opgeschort werd. Snap er helemaal niets meer van.

groetjes yvonne s


jawel binnenkort hoor je wel weer iets! het valt op de deurmat!

is een rekening!! even weer wat betalen! waarvoor?
there is something rotten in de state of danmark=nederland
hoevenaar
 
Berichten: 15
Geregistreerd: do 14 feb 2008 10:34
Woonplaats: BREDA

Berichtdoor stingray » zo 10 aug 2008 9:56

wij zitten in groep 4 met 3 contracten vrij bovenaan en hoop dat we binnenkort ook aan de beurt zijn als dat volgens de lijst word afgehandeld.
worden die rekeningen ook allemaal vergoed straks door dexia .
hoop van wel want er zullen er nog wel een aantal komen.
groetjes frans
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

Vorige

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron