hollo poelman

Berichtdoor aert0001 » do 22 feb 2007 1:51

Er werd mij vier weken de tijd gegeven om dat document alsnog toe te zenden


onzinng dreigement van Dexia natuurlijk maar het kan verder geen kwaad om het nu reeds document te versturen, straks heb je het immers toch nodig,

Ton
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

hallo poelman

Berichtdoor Bootje » do 22 feb 2007 2:24

Hallo allemaal

Ik heb vandaag die zelfde brief van Dexia ontvangen en weet dus ook niet wat ik hiermee nu weer aanmoet. Ze zijn weer heel aktief, eerst een jaaropgave, toen die brief van de rechtbank en de stichtingen en nu deze. Van de advokaat een briefje gekregen dat ze er mee bezig zijn (een week of drie, vier geleden) en ze verzinnen steeds weer iets dat veel geld kost.
Wat zou ik het best kunnen doen , deze brief naar m'n advokaat sturen?
Als ik dan ga zitten afwachten en ik hoor verder weer niks.
Dat is nu juist waar Dexia op hoopt want dan ben ik te laat en blijf ik nergens meer. Wat moet ik nu doen?

vr,gr, Bootje
Bootje
 
Berichten: 6
Geregistreerd: vr 28 apr 2006 21:36

Berichtdoor Janny » do 22 feb 2007 11:14

Iedereen zal zo langzamerhand wel de drie brieven hebben gekregen.
En dat uittrekksel uit de Basis administratie, zullen toch moeten hebben . om bevestigd te krijgen van het bestaan van een huwelijk of samenlevingscontract. Een copie ervan verzenden kan geen kwaad.Wel even erbij aantekenen dat dit opsturen geen acceptatie van de Duisenbergregeling inhoud.
Dan hebben zij ook hun dossier compleet. Kunnen ze vast gaan rekenen wat ze moeten uitbetalen. en misschien sturen ze per ongeluk wel de inleg terug. :lol: :lol: :lol: :lol:
janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor empie » do 22 feb 2007 11:32

Misschien ten overvloede, maar:

In het uitreksel uit de Basis administratie in mijn gemeente, stond alleen een bevestiging van het huwelijk of samenlevingscontract. Er stond niet bij wanneer deze was gesloten. Controleer daarom of ze de datum van het gesloten huwelijk of samenlevingscontract op het uitreksel vermelden.
empie
 
Berichten: 23
Geregistreerd: ma 19 sep 2005 15:05

Berichtdoor Janny » do 22 feb 2007 12:35

Empie,
Ik ben naar het gemeentehuis gegaan, en heb uitgelegd wat er in moest staan. De dame in kwestie heeft alle data die ter zake dienden, vermeld.
Dus datum huwelijk, maar ook dat ik op de bewuste datum van het aangaan van het krakkemikkige contract met dexia nog steeds getrouwd ben. Ze was zeer behulpzaam en gewillig. met als gevolg een uitgebreid formulier
janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor jll » do 22 feb 2007 14:54

Waarom reageren op een verzoek van Dexia? Het lijkt mij verstandiger om dit soort bewijs pas te leveren als de rechter er om vraagt. Wie eist, bewijst!
jll
 
Berichten: 36
Geregistreerd: vr 23 sep 2005 19:22

Berichtdoor Janny » do 22 feb 2007 17:09

als je inderdaad gaat procederen , zal de advocaat zeker deze bescheiden in het dossier willen hebben.
Maar, is het niet fatsoenlijk om in de onderhandelingen met dexia ook de relevante zaken in orde te hebben?. Wij willen immers ook iets van hen!
Blijf ze respect behandelen, dan kunnen zij daar nooit op afgeven en je verwijten dat je de boel belazerd hebt.
Dus daarom het uittreksel vorig jaar naar de advocaat gestuurd voor verwerking in de stukken.
Echter, vergeet niet dat deze stukken in feite al voorhanden moesten zijn bij het aangaan van het contract/lening! dus dat ze er nu om vragen is voor hen al moeilijk genoeg, en een erkenning dat zij toen fouten hebben gemaakt.( naar mijn beleving tenminste)
Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor digiclown » di 27 feb 2007 13:45

Janny schreef:Echter, vergeet niet dat deze stukken in feite al voorhanden moesten zijn bij het aangaan van het contract/lening! dus dat ze er nu om vragen is voor hen al moeilijk genoeg, en een erkenning dat zij toen fouten hebben gemaakt.( naar mijn beleving tenminste)
Janny


Nou daarom lijkt mij dat dit overbodig is om alsnog een kopie te sturen naar Dexia.
Als Dexia haar werk naar behoren had uitgevoerd hadden ze er achter gekomen dat ik al 13 jaar getrouwd was toen zij het contract afsloten bij mijn vrouw in april 2000.
Gezien het feit dat ik het contract in 2002 schriftelijk aan Dexia als echtgenoot tot 2 maal toe nietig heb verklaard en zij daarop mij niet gevraagd hebben toen die tijd of ik dan wel of niet getrouwd was zie ik niet in om nog één Euro cent aan deze gasten uit te verspillen.
Hoe minder zij van jou in handen hebben hoe beroerder zij straks voor de rechter staan!!!

gr.digiclown
digiclown
 
Berichten: 5
Geregistreerd: do 4 jan 2007 18:15

Berichtdoor henk geluk » di 6 maart 2007 0:47

aert0001 schreef:Voorlopig hoeft u nog niets te doen!,
deze week of volgende week krijgt iedereen die bij Holla Poelan procedeert een brief in zijn/haar brievenbus, in deze brief staat precies hoe we het gaan doen

T 8) n



tot heden (5maart) geen brief gezien(kennissen,ik procedeer niet bij holla poelman) ook zeggen zij ,dat ze geen reactie krijgen op email!
en de advocaat helemaal niet te spreken krijgen(afgedaan door secretaresse)
henk geluk
 
Berichten: 96
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:05
Woonplaats: gameren

Berichtdoor Piet » wo 7 maart 2007 15:13

Hallo Henk Geluk,

Iedereen die bij Holla Poelman procedeert heeft een brief gekregen van HP waarin staat dat degene die gebruik willen maken van de Opt out regeling en door willen gaan met procederen niets hoeven te doen.
HP zal dan de opt out verklaring sturen naar de notaris en de zaak (weer) op de rol laten zetten.
Procedeer je niet via HP dan moet je zelf de Opt out brief versturen en een kopie daarvan naar je advocaat sturen.
Degene die (nog) niet procedeert maar niet niet onder de Duisenberg regeling wil vallen, dient de Opt out brief te versturen en een kopie te bewaren voor een eventuele rechtszaak.
Degene die geen gebruik maakt van de Opt out regeling wordt m.i.v. 1 augustus verplicht om de Duisenberg regeling te accepteren en verliest ook het recht om nog een procedure tegen Dexia te beginnen.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor henk geluk » do 8 maart 2007 16:41

Piet schreef:Hallo Henk Geluk,

Iedereen die bij Holla Poelman procedeert heeft een brief gekregen van HP waarin staat dat degene die gebruik willen maken van de Opt out regeling en door willen gaan met procederen niets hoeven te doen.
HP zal dan de opt out verklaring sturen naar de notaris en de zaak (weer) op de rol laten zetten.
Procedeer je niet via HP dan moet je zelf de Opt out brief versturen en een kopie daarvan naar je advocaat sturen.
Degene die (nog) niet procedeert maar niet niet onder de Duisenberg regeling wil vallen, dient de Opt out brief te versturen en een kopie te bewaren voor een eventuele rechtszaak.
Degene die geen gebruik maakt van de Opt out regeling wordt m.i.v. 1 augustus verplicht om de Duisenberg regeling te accepteren en verliest ook het recht om nog een procedure tegen Dexia te beginnen.

Groeten,
Piet



piet,uiteraard volg ik alles op de voet!

ik heb vanmorgen nog klanten gesproken van holla poelman advocaten!
1 ervan heeft nog geen brief gekregen!!

hij belde met holla poelman ,en kreeg een secretaresse aan de telefoon,die niet erg up to date was over de regeling!!

samenvattend vertelde deze man aan mij,als ik alles van te voren had geweten ,was ik niet in zee gegaan met holla poelman advocaten.

piet, jij kent me .ik heb niets tegen holla poelman,integendeel maar de feiten zijn er. het is niet anders (in dit geval dan)

per saldo > deze man is in het ongewisse wat te doen!

de restschuld is (2003)ongeveer € 3500,- de proces kosten zijn (maximaal ? € 1500,- eerste aanleg) dus hij weet niet precies wat te doen(is geen eega ,dus geen huurkoop!) wat denk jij?
henk geluk
 
Berichten: 96
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:05
Woonplaats: gameren

Berichtdoor Piet » vr 9 maart 2007 0:57

Hallo Henk Geluk,

De contactpersoon voor de groepen bij Holla Poelman is Ton.
Als iemand vragen heeft over zijn of haar procedure dan kan er contact opgenomen worden met Ton, aert0001@planet.nl
Lukt dit niet dan kan het ook via mij, info@platformaandelenlease.nl
Ton en ik hebben goede en directe contacten met elkaar en met Holla Poelman, dus vragen kunnen snel beantwoord worden.
Ton of ik hopen snel te horen van degene die je gesproken hebt.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

hollo poelman

Berichtdoor henk geluk » vr 9 maart 2007 16:23

Piet schreef:Hallo Henk Geluk,

De contactpersoon voor de groepen bij Holla Poelman is Ton.
Als iemand vragen heeft over zijn of haar procedure dan kan er contact opgenomen worden met Ton, aert0001@planet.nl
Lukt dit niet dan kan het ook via mij, info@platformaandelenlease.nl
Ton en ik hebben goede en directe contacten met elkaar en met Holla Poelman, dus vragen kunnen snel beantwoord worden.
Ton of ik hopen snel te horen van degene die je gesproken hebt.

Groeten,
Piet


geef het hem door (email adres van ton of pal)

gr

henk geluk


ps: probeer in de buurt (tilburg ) een avond bij te wonen!
zie ik je weer een keer!!

doe je vrouw de groeten!!
henk geluk
 
Berichten: 96
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:05
Woonplaats: gameren

Berichtdoor rasputin » di 15 mei 2007 22:22

Vraagjes aan Ton,

Heeft Holla-Poelman de gezamelijke opt-out brief reeds verzonden?
Waarom duurt dit zo lang?
Wanneer worden de procedures hervat?


bvd
rasputin
 
Berichten: 9
Geregistreerd: vr 7 okt 2005 13:22

Berichtdoor aert0001 » di 15 mei 2007 23:52

Vraagjes aan Ton,

Heeft Holla-Poelman de gezamelijke opt-out brief reeds verzonden?
Waarom duurt dit zo lang?
Wanneer worden de procedures hervat?


bvd


neen, het gaat nog deze week gebeuren, er waren nog altijd enkele deelnemers met twijfel, maar Dexia en de notaris zijn wel accoord met de gezamelijke Opt-Out, verder heeft de advocaat het enorm druk met de twijfellaars achter de broek te zitten juist i.v.m. de opt-out,
ik hoop dat dit je vraag was,

groeten,

Ton
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

VorigeVolgende

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 60 gasten

cron