hollo poelman

Berichtdoor aert0001 » za 28 jul 2007 18:56

aert0001 schreef:Hallo Ron,

niet iedereen heeft een internet verbinding, en als men een internetverbinding heeft dan nog heeft of leest niet iedereen zijn e-mail, ik heb vooral in het begin veel met e-mail gecommuniceerd in de meeste gevallen was het door diverse en allerhande redenen een regelrechte flop,

Ton


p.s. met het laf gedoe bedoel ik al de anonimiteit op de fora's men roept en blééért maar wat en verbergen zich vervolgens in het dichtr anonieme struikgewas,
Een "normaal" gesprek begin je toch ook gewoon met jezelf bekend te maken, Hallo mijn naam is.......... en ik vind dat......." was dit dan geen deel van de opvoeding?
moet echt alles anoniem zijn? ik begin er verschrikkelijk tegenop te zien om met deze "anonieme" te communiceren, ik stel mezelf toch ook gewoon even voor.
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

anonimiteit

Berichtdoor stingray » za 28 jul 2007 22:29

beste Ton je hebt wel enigsinds gelijk ik zal in de toekomst voortaan mijn naam onder de ingezonden brieven zetten dan weet je tenminste tegen wie je ,t hebt.
MvG Frans
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

procederen

Berichtdoor stingray » za 25 aug 2007 19:10

hi Ton.
als ik dat allemaal zo lees dan verliest Dexia eigenlijk elke zaak wel.
weet jij al wanneer H.P.v.L. met het procederen begint.
word zo langzamerhand wel eens tijd denk ik of.
we wachten al vanaf september 2004 dus dat is best wel lang he.
weet jij al of de zaak weer op de rol is gezet.
met vriendelijke groeten Frans Janssen.
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

Berichtdoor aert0001 » zo 26 aug 2007 1:24

Hoi Frans,

er zijn wat meningsverschillen op te lossen, de rechter gaat liever individueel verder terwijl onze advocaat, (die overigens op het moment van een verdiende vakantie geniet) liever verder gaat in groepsverband, het is nog niet zeker of we in groepen verder gaan noch is er zicht op wanneer we naar Amsterdam gaan, de recente uitspraken zijn echter erg hoopgevend voor alle slachtoffers van Dexia, iedereen kan wel inschatten waar hij/zij staat,
Zodra onze advocaat terug is zal er overleg zijn met de rechtbank Amsterdam. tot die tijd even de uitspraken volgen en leren,

Ton
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

Berichtdoor yvonne s » za 27 okt 2007 17:30

hallo Ton,

We zitten nu bijna in november is er al iets meer bekend nu?

groetjes yvonne s
yvonne s
 
Berichten: 27
Geregistreerd: vr 28 apr 2006 22:39

Berichtdoor bertus » za 27 okt 2007 23:27

Groepsverband...denk het niet...zie ..forumtrosradar :twisted:
bertus
 
Berichten: 5
Geregistreerd: za 8 apr 2006 11:28

Berichtdoor aert0001 » zo 28 okt 2007 1:21

We zitten nu bijna in november is er al iets meer bekend nu?


Hoi Yvonne,

we zijn nog geen millimeter verder, de rechtbank wil gewoon van iedereen een individuele zaak maken, per geval komen er dan individuele griffiekosten bij Men doet er alles aan om ( de goedkopere) groepsprocedures te ontmoedigen daarinboven zijn de zaken die geschikt zijn nog niet afgewerkt, ook deze mensen krijgen een goede begeleiding maar ook hier zijn diverse problemen, kortom ik ben bang dat we nog heel wat kaarsjes aan kunnen steken voordat we in Amsterdam zijn,

Ton
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

Berichtdoor Arno Duyvesteijn » zo 28 okt 2007 16:09

Hallo Ton,
Er zijn van mij nu een paar contracten afgelopen, op ieder contract moet ik € 1969,24 bij betalen . Er wordt nu gedreigd met Bureau Kredit Regstratie. Mijn vraag is kan ik dit beter betalen of al het schrijven en dreigementen maar op zijn beloop laten. Op 23 december 2002 heeft mijn vrouw ontbinding van de contracten aangevraagd, dus al bijna 5 jaar geleden. Is het mogelijk de rechtzaak tebespoedigen? Bij Holla Poelman zit ik in groep 5.
Ton nog een vraag: Als de aandelen wel gekocht zijn, hoe was het dan mogelijk als de aandelen gestegen waren na 3 jaar
dat je geen of minder lease rente moest betalen? Is dit uit te leggen.
Bij een contract van 10 jaar en als de aandelen dan 7,4% gestegen waren hoefde je geen lease rente meer tebetalen.
Groeten Arno
Arno Duyvesteijn
 
Berichten: 5
Geregistreerd: zo 12 maart 2006 21:47

Berichtdoor aert0001 » zo 28 okt 2007 20:15

Beste Arno,

voor vragen betreffende je case kun je beter even persoonlijk mailen, aert0001@planet.nl je weet nooit wat voor iemand er mee zit te lezen, over het al dan niet vervroegen van een zaak kan ik je geen antwoord geven daarvoor moet je echt even contact opnemen met je advocaat, iwelles@hpla.nl
Je vraag over de rente betalingen ligt anders, hier werden namelijk geen aandelen gekocht, het gaat hier waarschijnlijk om Korting Kado of gelijkwaardige rommel, deze bestonden volledig uit opties.
er zijn géén aandelen gekocht, Legio verkocht dure leningen maar dan onder het mom van beleggingen

Ton
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

beste wensen 2008

Berichtdoor stingray » za 22 dec 2007 13:42

het is erg stil rond het werk van HP van L.
hopende in het werken op de achtergrond , dat we zeer binnenkort naar Amsterdam gaan.
bij deze wens ik iedereen een hele fijne kerst toe en voor 2008 heel goede gezondheid en dat 2008 voor ons allemaal kassa word.
dat we eindelijk weer eens kunnen lachen in 2008 en eens wat kunnen kopen.
hopende dat Dexia eindelijk eens gaat betalen .
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

beste wensen 2008

Berichtdoor stingray » za 22 dec 2007 13:43

het is erg stil rond het werk van HP van L.
hopende in het werken op de achtergrond , dat we zeer binnenkort naar Amsterdam gaan.
bij deze wens ik iedereen een hele fijne kerst toe en voor 2008 heel goede gezondheid en dat 2008 voor ons allemaal kassa word.
dat we eindelijk weer eens kunnen lachen in 2008 en eens wat kunnen kopen.
hopende dat Dexia eindelijk eens gaat betalen .
met vriendelijke groeten frans
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

Berichtdoor Bootje » do 27 dec 2007 2:28

Lieve mensen

Graag wil ook ik me aansluiten bij alle goede wensen, sorry dat ik de berichten wat laat gelezen heb maar ik had even een pauze nodig.
In ieder geval weer heel veel sterkte voor 2008 dat zullen we allemaal nodig hebben.
Piet en Ton en al die anderen EEN HEEL GELUKKIG EN VOORSPOEDIG 2008!!!!!!!

Groetjes BOOTJE
Bootje
 
Berichten: 6
Geregistreerd: vr 28 apr 2006 21:36

hp

Berichtdoor henk geluk » zo 27 jan 2008 19:35

zoals eerder geschreven omtrent hp. en diegene die ik hier vertegenwoordig geen internet heeft, het volgende.

in een eerder tel contact met hp ,zou ik al weer 2 maanden geleden,een
bericht krijgen via email hoe het zit met de ontwikkelingen.
tot heden geen bericht!~!

ook al omdat de kosten inmiddels de helft bedragen van de restschuld bij aanvang!! gezien rente vanaf die tijd bij verliezen van de zaak(is geen eega zaak) houdt ik mijn hart vast!!

ton, weet jij al meer?

gr

hg
henk geluk
 
Berichten: 96
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:05
Woonplaats: gameren

Berichtdoor aert0001 » ma 28 jan 2008 0:11

Beste Henk Geluk,

ik weet van jou specifieke zaak en/of e-mail niet meer dan jij, wel weet ik dat de advocaat druk doende is met het afhandelen van lopende zaken zoals de Duisenbergcompromissen en het individualiseren van de cases.

Zoals het er nu uit ziet gaan de zaken verder in maart of april, alhoewel voor de eegaleasers nu de zaken er wel erg goed voor staan, wieweet, misschien komt er nu wel iets van Dexia zelf, en anders vrees ik dat er toch nog veel mensen verder moeten procederen.

Ton
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

Hoge raad

Berichtdoor stingray » vr 28 maart 2008 21:25

PAL en all vrijwilligers die hierachter staan van harte gefeliciteerd met het uithoudingsvermogen.
door dit jaren zeer lang duurdende gesleep hebben we toch een mooi succes geboekt.
en nu maar hopen dat zoals Ton zegt dat Dexia weer niet een ziekmakende voorwaarde gaat stellen zodat ze het weer langer kunnen tegenhouden.
als ik het goed begrijp hoeven we dus niet verder te procederen en krijgen we ons geld automatisch op de bankrekeing van Dexia .
dit moet ik eerst nog zien ik kan het bijna niet geloven niet voordat het erop staat.
want ze zijn o zo goed in verzinselen.
maar ja het is te hopen dat ze dat deze keer niet doen.
ik wens iedereen in deze heel veel succes en hou vol .

groetjes Frans
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

VorigeVolgende

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten

cron