hollo poelman

Berichtdoor rasputin » di 13 mei 2008 23:21

Vraag aan Aert...Heeft Holla Poelman die clienten reeds geinformeerd waarvoor zij een brief hebben gehad van dexia?

Groetjes

ronald
rasputin
 
Berichten: 9
Geregistreerd: vr 7 okt 2005 13:22

Berichtdoor aert0001 » di 13 mei 2008 23:52

Vraag aan Aert...Heeft Holla Poelman die cliënten al geïnformeerd waarvoor zij een brief hebben gehad van dexia?


Neen, dat kan ook nog niet, er is alleen nog maar een algemene brief van Dexia binnen gekomen ( dezelfde die Piet eerder heeft gepubliceerd ) Dexia zelf is tot op dit moment bezig om iedere vernietiging d.m.v. artikel 1: 88/89 onder de loupe te nemen, dus echt duidelijkheid over om wie het nu echt gaat is er nog altijd niet, Dexia zal natuurlijk de uitspraak van de hoge raad strikt toepassen, totdat Dexia namen geeft is alles koffiedik kijken, er is tot op vandaag nog geen nadere berichtgeving binnengekomen,

Ton
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

reactie

Berichtdoor hoevenaar » wo 14 mei 2008 5:20

volgens ton aert zou er 2weken geleden een schrijven komen van hp
hoe de zaken er voor staan.tot heden niets gehoord.
ik bedoel niet arrest hoge raad. maar wat hp nog ? gaat doen ivm telkens rekening . waarvoor?
there is something rotten in de state of danmark=nederland
hoevenaar
 
Berichten: 15
Geregistreerd: do 14 feb 2008 10:34
Woonplaats: BREDA

Berichtdoor aert0001 » wo 14 mei 2008 13:01

ik kan natuurlijk alleen maar door geven wat mij word vertelt, je kunt altijd zelf even bellen met je advocaat, over de rekeningen of berekeningen weet alleen hij/zij het fijne

Ton
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

Berichtdoor stingray » wo 14 mei 2008 15:25

ik heb een mail gestuurd naar dexia met de vraag waar die brief blijft die we rond 10 april zouden ontvangen met betrekking to de afwikkeling van de zaak.
daar heb ik 2 mails over ontvangen 1 voor mijzelf en 1 voor mijn echtgenoten en zal deze in zijn geheel hier plaatsen .
Ton weet jij of wij dan bij degene horen die alles terug mag ontvangen of is dit nog niet zeker.
hier de mail 2 x hetzelfde allen de dossiernr anders.
groetjes frans

Klantenservice@dexialease.nl schreef:
Geachte heer Janssen,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij zullen u zo snel mogelijk een voorstel toesturen in lijn met de afwikkeling van het gewezen arrest met zaaknummer C07/155HR. en zaaknummer C07/155HR.

Met vriendelijke groet,

Dexia Klantenservice

Voor informatie kunt u dagelijks terecht op_ http://www.dexialease.nl <http://www.dexialease.nl/>_.

E-mail:_ Klantenservice@dexialease.nl_
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

Berichtdoor aert0001 » wo 14 mei 2008 23:24

Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij zullen u zo snel mogelijk een voorstel toesturen in lijn met de afwikkeling van het gewezen arrest met zaaknummer C07/155HR. en zaaknummer C07/155HR
.

hoi Stingray,

dit lijkt mij inderdaad duidelijke taal, er is bij de advocaat echter nog niets binnen gekomen m.b.t. de afwikkeling, Dexia zelf is nog druk bezig met doorlichten van de dossiers, maar deze brief van Dexia geeft een erg positief gevoel voor jullie, zodra ik iets meer weet hoor je het, maar de verwachting is dat jullie het eerder te weten komen, nog even op de lip bijten,

groetjes Ton
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

Berichtdoor stingray » ma 30 jun 2008 22:06

ik heb vandaag een mail ontvangen van dexia dat ik het GBA moet opsturen. dat is de gemeentlijkke basis administratie warin staat dat ik bij het aangaan van de contracten gehuwd was.
dus op 11-4-2000.
dus moet ik morgen even halen op het gemeentehuis .
hier is de mail.
Geachte heer Janssen,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Vooralsnog zijn wij in afwachting van een gewaarmerkt uittreksel uit de Gemeentelijke Basis Administratie (GBA) waarmee u aan kunt tonen dat u ten tijde van het aangaan van de effectenlease-overeenkomst(en) gehuwd was of een geregistreerd partnerschap had. Tot op heden hebben niet zo'n uittreksel GBA van u ontvangen.

Voor het toezenden van het document kunt u de volgende gegevens aanhouden:

Postbus 808
1000 AV AMSTERDAM

Met vriendelijke groet, Dexia.

groetjes frans
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

wettelijke rente

Berichtdoor stingray » di 1 jul 2008 12:50

vandaag 1 juli weer een mail ontvangen van Dexia .
deze keer over de wettelijke rente waar ze zelf weer een eigen regeling voor hebben mag dit zomaar.
hier is de mail
Geachte meneer en mevrouw Janssen - Maas,

Nogmaals dank voor uw e-mail. In de berekening van wettelijke rente die u eventueel wordt toegekend, wordt door Dexia Bank Nederland N.V. rekening gehouden met de langere afhandelingstermijn.

Met vriendelijke groet,

Dexia Klantenservice .

groetjes frans
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

Berichtdoor aert0001 » di 1 jul 2008 23:30

bel even met je advocaat,


Ton
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

BGA uitreksel

Berichtdoor stingray » wo 2 jul 2008 16:44

Ton ik heb de advocaat gebelt en zij vind het vreemd dat ik mails krijg van Dexia in de afwikkelingszaak.
ik heb alle 6 mails van dexia dan ook naar de advocaat gestuurd daar vroeg ze om.
ik heb wel naar dexia bank de GBA uitreksel gestuurd per post.
de advocaat gaf me nog als antwoord niets te tekenen voordat zij wist waar het over gaat want zei ze ik ben egalease en krijg dus alles terug.
ook de wettelijke rente .
MvG frans
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

Berichtdoor wil » zo 6 jul 2008 21:43

Alleen Dexia berekend de wettelijke rente vanaf 14 dagen na vernietiging de overeenkomst door uw echtgenote!
wil
 
Berichten: 4
Geregistreerd: zo 21 aug 2005 21:23

Berichtdoor aert0001 » ma 7 jul 2008 0:21

de advocaat gaf me nog als antwoord niets te tekenen voordat zij wist waar het over gaat want zei ze ik ben egalease en krijg dus alles terug.
ook de wettelijke rente .


prachtig, van harte, mooi resultaat, veel geluk en voorspoed verder,


Ton
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

Berichtdoor stingray » ma 7 jul 2008 15:26

dus ik mag ervan uitgaan dat ik al bij voorbaat heb gewonnen zonder dat ik het weet.
ze gaf me te kennen dat wij inderdaad eegaleasers zijn met 3 contracten maar en dat er in mijn groep al iemand met hetzelfde alles terug krijgt dus daar viel ik ook onder zei ze.
dus dan mag ik er volgen Jou Ton ervan uitgaan dat ik ook alles terugkrijg i hope so lang genoeg gewacht vanaf 2003.
MvG frans
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

Berichtdoor Margreet Braat » vr 11 jul 2008 14:27

Aanbod binnen!

Wij zijn destijds ingedeeld bij groep II van Holla Poelman advocaten.

Vandaag hebben wij het Dexiavoorstel n.a.v. de eegauitspraak van de HR op 28 maart jl. ontvangen. Inderdaad, de inleg terug met rente vanaf datum vernietiging en een tegemoetkoming in de proceskosten. 1 contract gedateerd op 2 mei 2000, winstverdriedubbelaar. Inleg ruim 9.300 gulden (4.232 euro), restschuld ongeveer 12.000 euro.

Het aanbod is zoals wij ongeveer wel verwachtten maar om het nu zo op papier te zien staan is toch errug prettig ;-)

Na de affaire met DSB, die zeer goed voor ons afliep met een indivueel proces en de hulp van advocaat Meijer uit Haarlem (zie het andere forumgedeelte), komt het dus met Dexia ook allemaal goed, voor zover je de afgelopen jaren goed kan noemen. Hoeveel uren ik niet achter de pc op het Tros forum heb doorgebracht, ik weet het niet meer. Mijn kinderen zijn er zo'n beetje mee opgegroeid, zes jaren is lang in een kinderleven.

Nou ja, gedane zaken nemen geen keer. Ook dit kunnen wij afsluiten, vele ervaringen rijker en zonder -vermeende- schulden, pfffffff..... Heerlijk!

Wederom een dankwoord aan allen waaronder met name Piet, Sara Etty in de begintijd zichtbaar op het Trosforum en later waarschijnlijk nog op de achtergrond, en niet te vergeten Ton van Aert, waarmee ik nog wel eens mailde. En altijd weer bemoedigende en strijdlustige antwoorden van kreeg. Mede daardoor behielden mijn man en ik ons vertrouwen en durfden wij het aan om niet voor de Duisenbergregeling te kiezen. Het bleek een goede keuze! Top allemaal.

Tenslotte wil ik ook mevrouw Ida Welles en collega's van Holla Poelman advocaten complimenteren. De wijze van communiceren hebben wij altijd als prettig en zorgvuldig en compleet ervaren. De facturen die wij ontvingen waren naar onze beleving redelijk en de bedragen bleven binnen de perken. Een e-mail die ik vorige week stuurde om te informeren naar de stand van zaken werd vlot beantwoord. Het heeft bij ons een veilig en rustig gevoel gegeven dat onze zaak zo goed is behartigd.

Een vriendelijke blije groet,
Margreet Braat
Margreet Braat
 
Berichten: 24
Geregistreerd: di 3 okt 2006 23:54

Berichtdoor stingray » vr 11 jul 2008 15:01

Margreet ik feliciteer je van harte met het behaalde succes mede door HPvanL.
ook ik zit in een groep bij HPvL en hoop ook op zulke wijze de hele zaak af te sluiten.
zo zie je maar weer dat je uiteindelijk een stalen uithoudingsbvermogen moet hebben he.
en daar worden we ontzettend goed in gesteund door de site van PAL en Piet kooremans en Ton van Aert en ook HPvL en natuurlijk ook niet te vergeten samenhang hang van alle gedupeerde die elkaar ontzettend goed steuenen via de site.
MvG frans
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

VorigeVolgende

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten

cron