Aan de particulier(waarschuwing)

Aan de particulier(waarschuwing)

Berichtdoor scorpio2.900 » zo 28 jan 2007 0:03

Geachte,Particulier Nederland
Sluit niks meer af wat met aandelen te maken heeft u ziet wat voor dramatische gevolgen dit heeft zie uitspraak Rechtbank Amsterdam Dexia
Al die contracten zijn heel gevaarlijk als op het moment van betalen daar
is dus het termijn is om en de beurs zit in een dip betaald u de rekening
Ik heb zaken gedaan Met de "'Dexia'' en ben in de schuldsanering terecht gekomen heb ik daar al die jaren voor gewerkt Zelfs in de schuldsanering werd ik nog onder druk gezet door hen het is ongeloofelijk dat de overheid aan deze praktijken niks doet ik schaam me om Nederlander te zijn Dan moet zalm dit soort praktijken eerst maar eens aanpakken


m,vr,gr Dexia Gedupeerde
scorpio2.900
 
Berichten: 18
Geregistreerd: zo 21 jan 2007 22:47

Berichtdoor pp » zo 28 jan 2007 0:15

Sorry hoor maar Zalms gevleugelde uitspraak van destijds "Wie nu niet gaat beleggen is gek"ligt mij nog helder voor ogen. Ik weet helaas niet meer waar en wanneer deze minkukel deze uitspraak heeft gedaan maar het bevestigt alleen maar mijn gedachte dat ook Nederland niet meer is dan een bananenrepubliek; erg genoeg.
Toch blijf ik hoop houden op een goede afloop van de doorgezette procedures;alleen wreed voor diegenen die hier de financiele middelen niet voor hebben.
Groetjes

PP
pp
 
Berichten: 26
Geregistreerd: wo 14 sep 2005 22:58
Woonplaats: Venlo

Berichtdoor Monument Valley » zo 28 jan 2007 0:33

Geachte,Particulier Nederland
Sluit niks meer af wat met aandelen te maken heeft u ziet wat voor dramatische gevolgen dit heeft zie uitspraak Rechtbank Amsterdam Dexia
Al die contracten zijn heel gevaarlijk als op het moment van betalen daar
is dus het termijn is om en de beurs zit in een dip betaald u de rekening
Ik heb zaken gedaan Met de "'Dexia'' en ben in de schuldsanering terecht gekomen heb ik daar al die jaren voor gewerkt Zelfs in de schuldsanering werd ik nog onder druk gezet door hen het is ongeloofelijk dat de overheid aan deze praktijken niks doet ik schaam me om Nederlander te zijn Dan moet zalm dit soort praktijken eerst maar eens aanpakken


m,vr,gr Dexia Gedupeerde


Dat doe ik ook niet. Weet je, in het jaar 2000 was ik goedgelovig, mooie woorden van die contactpersoon van Legiolease nu Dexia geheten, ik heb mijn lesje geleerd.
Mij valt niks te verwijten, immers ik zat in echtscheiding in dat jaar en bovendien was ik in de jaren 80 Ambtenaar, door reorganisatie van het voormalige Staatsbedrijf PTT werd ik ontslagen, kreeg wachtgeld, na mijn Wachtgeldperiode ging ik werken voor een particulierbedrijf waardoor ik pensioenbreuk opliep, mij werd te kennen gegeven dat ik geen enkel risico loop, want ik spaarde voor mijn pensioen-aanvulling zo werd er verteld door de contactpersoon van LL nu dus die Dexia geheten, ik kreeg wel het intekencontract, maar kreeg er geen folder bij dat je belegd met geleend geld, in het intekencontract stond hierover ook niks in, weet je als ik dit allemaal geweten had dan was ik er zeer zeker niet aan begonnen.
Het enigste waar je mij op af kan rekenen is, dat ik veel te goed van vertrouwen was, hoe heb ik zo goed van vertrouwen kunnen zijn vraag ik mij nu steeds af.
Laatst werd ik opgebeld door een of ander bedrijf voor pensioen-aanvulling, ik heb netjes afgekapt, je raad het al, de persoon aan de andere kant van de lijn had zwaar de pest in dat ik zei dat ze die rotzooi van hun door hun haar kunnen smeren, maar daar heb ik lak aan.
Ik weet bijna zeker dat het allemaal wel goed komt maar hoelang gaat dit duren.? Heel lang, Zalm krijgt wel enigzins gelijk, dat het 4 jaar gaat duren, maar ik denk dat het wel 6 jaar gaat duren.
Ik zou haast willen zeggen van, het is 100% zeker dat het allemaal goed komt maar dan rest bij mij de vraag van, jaa wat doet de Hoge Raad.
Ik ben zelf met een Hogerberoepszaak bezig tegen die Dexia, oh ja, ik ga winnen maar ja, dan komt de Hooge Raad aan te pas en wat oordeeld die.
Als de Hooge Raad anders bepaald dan kan ik weer alles terug betalen aan die geboeftes, hop naar Luxemburg; Rechten van de Mens, zo gaat het nog weleven duren.
Maar dat is latere zorg, mij is onrecht aangedaan geworden en dus zal ik vechten voor mijn recht.
Ik zeg maar zo, door Wilskracht sterk.
Maar om een lang verhaal kort te maken, ik laat mij niet gek maken door dat gespuis van die oplichtersbank, ik ga ervoor.
Dat is nou het voordeel als je vrijgezel bent, ik hoef tenminste geen rekening met mijn partner te houden, als je begrijpt wat ik bedoel.
Groet
Monument Valley
 
Berichten: 105
Geregistreerd: di 1 nov 2005 16:51
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor scorpio2.900 » zo 28 jan 2007 11:37

Antwoord: Scorpio ik hoor het al ook al een dramatisch verhaal ik hoop dat de heren rechters zich maar eens achter de oren moeten krabben
Ook mensen die geen geld hebben kunnen naar Leaseproces NO CURE NO PAY (nou ja een kleine bijdrage) Mensen zet de strijd voort laat het recht zegevieren

Groetjes Scorpio en sterkte
scorpio2.900
 
Berichten: 18
Geregistreerd: zo 21 jan 2007 22:47


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten

cron