buitenhof

buitenhof

Berichtdoor henk geluk » zo 28 jan 2007 21:09

ik heb vandaag de uitzending van het programma buitenhof zitten kijken.

ik heb bijna de stoel door de tv gegooid! wat een fiarizeeër is die de vries.

heb na afloop een email gestuurd naar redactie buitenhof!

heb al antwoord met misschien gevolgen.

de redactie wil in eerste plaats mijn gegevens voor plaatsing.

ik heb hen voorgesteld om contact op te nemen met piet koremans.

dus piet als je dit leest , kun je een reactie geven op het forum.

ik heb hen in grote lijnen bijgepraat over de leugens van de vries en ben knuppe ,dat iedereen! 2/3 restschuld terug krijgt~!

en hen gevraagd om een uitzending te wijden aan deze beerput affaire
met vele gevolgen . ook heb ik zembla benaderd om een eventuele uitzending te maken.

alvast tot hoors

gr

henk geluk ( piet je weet me te vinden)
henk geluk
 
Berichten: 96
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:05
Woonplaats: gameren

Berichtdoor mtstorm » zo 28 jan 2007 21:43

Ik heb ook "zitten" kijken, en rotte vis van een maand zou lekker zijn en ik hou niet eens van vis. Ik werd erg letterlijk niet goed van. Goed van je dat je dat zo aanpakt. Vreemd staaltje journalistiek, dat had ik van 'Buitenhof' niet verwacht. Het is naar mijn mening blijkbaar nog steeds niet duidelijk in de publieke opinie waar het daarwerkelijk over gaat. Voor de meeste mensen zijn het maar getallen, maar dat er achter deze getallen mensen zitten en de gevolgen.... Het zit echt zo krom in elkaar.

Het zou mooi zijn als 'Buitenhof' hier meer werk van maakt en zijn journalistieke vaardigheden hierop wil toepassen. Een goed publiek debat / parlementaire enquete zou goed zijn voor zowel de consument en het bankwezen maar ook voor de politiek.
mtstorm
 
Berichten: 10
Geregistreerd: di 21 maart 2006 23:31

Berichtdoor Bert W. » zo 28 jan 2007 22:00

Ook ik heb Buitenhof met ergernis bezien. Zowel Peter Paul de Vries als Buitenhof, Zembla en NOVA zijn indertijd benaderd met het sterke vermoeden dat er i.p.v. aandelen opties zijn gekocht. Maar, geen reactie! Tevens ene meneer Felix Cohen benaderd van de Consumentenbond en hem geconfronteerd met hun advies om toch maar te betalen aan Legio Lease/ DEXIA. Tevens een briefje naar de Consumentenbond (voorzitter Raad van Toezicht t.w. Tom de Graaf) met het verzoek om de zaak tot op de bodem uit te zoeken. Helaas!. Ook een brief naar Wouter Bos, alszijnde een ex-collega, gaf geen enkele reactie. Te vrezen valt dan ook, dat we toch in een bananenrepubliek wonen.
Bert W.
 
Berichten: 43
Geregistreerd: di 23 aug 2005 20:05
Woonplaats: Korendijk

Berichtdoor Anne » ma 29 jan 2007 0:01

ik heb hen in grote lijnen bijgepraat over de leugens van de vries en ben knuppe ,dat iedereen! 2/3 restschuld terug krijgt~!


Dit sprak P.P de vries woordelijk uit. Je krijgt niets terug, zou voor veel gedupeerden prachtig zijn, een en al leugen. Welke journalist staat op om eens diep in deze moeilijke materie te duiken?????
Anne
 
Berichten: 82
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 23:04
Woonplaats: Vlissingen

Buitenhof(LEDSELSCHADE)

Berichtdoor scorpio2.900 » ma 29 jan 2007 19:17

Dat kan de Vries en Knuppe allemaal wel beweren maar dat is aan de rechter
Er is wel ''LEDSELSCHADE'' opgelopen alleen niet door DEXIA maar door de "'GEDUPEERDEN ""

groetjes SCORPIO2.9
scorpio2.900
 
Berichten: 18
Geregistreerd: zo 21 jan 2007 22:47


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten

cron