Bij ingegaan zijn op het aanbod/geen op-out

Bij ingegaan zijn op het aanbod/geen op-out

Berichtdoor amosfantasia » wo 14 feb 2007 17:39

Als je ingegaan bent op het dexia- aanbod ,dan kun je niet op-outen !
Heeft geen zin dus om de brief op te sturen denk ik .Gr Amos
amosfantasia
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di 27 sep 2005 18:07

Re: Bij ingegaan zijn op het aanbod/geen op-out

Berichtdoor Huibert » do 15 feb 2007 6:16

amosfantasia schreef:Als je ingegaan bent op het dexia- aanbod ,dan kun je niet op-outen !
Heeft geen zin dus om de brief op te sturen denk ik .Gr Amos


IK ben niet met jou mee eens, omdat toen ik ook Dexia-Aanbod aanvaard, omdat restschuld was te hoog, ben ik gedwongen om verlengen! Op dit moment was er geen Duisenberg-Regeling, dus niemand weet wat in toekomst afspeeld. Stel als men weet van te voren dat Duisenberg-Regeling komt, zou men niet accepteren van Dexia-Aanbod!!

Gr. Hu
Huibert
 
Berichten: 18
Geregistreerd: do 15 jun 2006 7:30

Brief Op-out

Berichtdoor amosfantasia » do 15 feb 2007 12:33

Ik had het ook opgestuurd .Gisteren een brief dat ik niet in aanmerking kom voor de op-out dat ivm het het ingaan met het aanbod .Dat is het enige wat ik kan zeggen .Misschien is het voor andere mensen anders .Geen idee .gr Amos (proberen kan altijd).
amosfantasia
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di 27 sep 2005 18:07

Brief Op-out

Berichtdoor Huibert » do 15 feb 2007 12:40

Ik weet het niet of u ook als client van LeaseProces?
Zo, ja dat hoeft u niks te doen, die gaat automatisch door Leaseproces behandeld!
Wat heb jij dan verlies als je schreef dat geen zin om brief opsturen?
Het is altijd proberen waard om wel een brief opsturen naar je advocaat, beter dan niks he!
Nu afwachten hoe verder met procedure!
We moeten proberen onze benen blijven staan he!

Groetjes
Huibert
 
Berichten: 18
Geregistreerd: do 15 jun 2006 7:30

Berichtdoor Piet » vr 16 feb 2007 1:02

Als je ingegaan bent op het dexia- aanbod ,dan kun je niet op-outen


En uit welke betrouwbare bron komt dit?
Juist! Dexia.
Waarom gelooft iedereen direct elke brief die Dexia of een andere bank schrijft.
Elke brief van een bank is een mening, niets meer.
Vertrouw er niet op, dat is de les van de afgelopen jaren, wees wantrouwend.
Iedereen die getekend heeft voor het Dexia Aanbod en NIET onder de Duisenberg regeling wilt vallen, doet er goed aan de opt out brief te versturen.
Het staat dan zwart op wit en als Dexia zegt dat het niet hoeft, dan heb je dat ook zwart op wit.
Wie weet wat Dexia na 1 augustus uit de hoge hoed tovert voor die Dexia Aanbod gedupeerden die niet hebben gereageerd en geen gebruik hebben gemaakt van de Opt out regeling.
Dus kies voor het zekere als je niet onder de Duisenberg regeling wilt vallen

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Op-out

Berichtdoor amosfantasia » vr 16 feb 2007 18:51

OK Piet,
Dat is weer een goeie van je .De brief komt inderdaad van Dexia .Bedankt voor de tip!Een beetje een geruststelling .Groetjes ,Amos
amosfantasia
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di 27 sep 2005 18:07

optie out regeling

Berichtdoor scorpio2.900 » zo 4 maart 2007 0:44

hoi,met scorpio 2.9 ook al heb je een duisenberg regeling kun je die nog
ontbinden door het optie out regeling geloof die brief van dexia dus niet
Geloof mij maar ze hebben geen poot om op te staan ze willen je alleen op een vals spoor zetten het spoor van niet betalen

m,vr,gr scorpio 2.9
scorpio2.900
 
Berichten: 18
Geregistreerd: zo 21 jan 2007 22:47

Berichtdoor Piet » ma 5 maart 2007 22:26

Degene die de Duisenberg regeling daadwerkelijk hebben getekend en teruggestuurd, en hiermee bedoel ik het Acceptatieformulier Vaststellingsovereenkomst Dexia regeling, die kunnen niets meer doen en heeft Opt outen geen zin.

Sommigen worden op het verkeerde spoor gezet door Dexia die in de brieven schrijft dat de Duisenberg regeling al verwerkt is in de eindafrekening en daarmee suggereert dat men gewoon meedoet met de Duisenberg gekte en geen keus heeft......
Sommigen worden op het verkeerde been gezet en denken dat ze de Duisenberg regeling hebben geaccepteerd door alleen het aanmeldingsformulier terug te sturen......
Sommigen worden op het verkeerde been gezet door de brieven van Dexia waarin ze aangeven dat de Duisenberg regeling door iedereen wordt geaccepteerd en geprezen, dus waar wacht je op en doe ook mee.....velen gingen u voor!!!

Velen gingen u voor! WAAR HEB IK DIT EERDER GELEZEN ?

Geloof niet klakkeloos wat Dexia schrijft in hun brieven en vertellen in de media.

Alleen als je getekend hebt op het Acceptatieformulier Vaststellingsovereenkomst Dexia regeling zit je er aan vast en kun je ook niet meer procederen.
Dit formulier is hier te zien:
http://www.platformaandelenlease.nl/Doc ... mulier.htm
Heb je dit formulier niet getekend denk dan 2x na vóór je een handtekening zet!

Wij helpen je graag met nadenken, info@platformaandelenlease.nl

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron