Aangiften tegen Dexia

Aangiften tegen Dexia

Berichtdoor Elias » di 20 feb 2007 0:01

http://www.pay-back.nl/forum/forum_post ... =last#1068

Misschien is deze info en zienswijze, door een advocaat wat aangescherpt, een goede aanvulling voor de al gedane aangiften tegen dexia.
Elias
 
Berichten: 214
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 22:40

Berichtdoor Piet » di 20 feb 2007 11:35

Hallo Elias,

Nogmaals een aparte aangifte bij het FIOD heeft geen zin.
Naast onze aangifte bij het O.M. in mei 2006 is er ook een aangifte gedaan bij het FIOD.
Het FIOD stuurt dit door naar het O.M. en daar ligt onze aangifte al.
Onze aangifte en aanvulling daarop is duidelijk en compleet genoeg.
Zelf heb ik vorig jaar contact gehad met de FIOD over de procedure en ik heb toen ook o.a. gesproken over de fiscale fraude.
De FIOD doet hier zelf in eerste instantie niets mee, zij sturen alles wat zij krijgen door naar het O.M. en die beslist wat er verder gebeurd.
Ik ben ook, samen met onze advocaat mr. Hamer, bij het O.M. (mr. Biemond) geweest om onze aangifte toe te lichten.

Koersplan gedupeerden hebben al eerder aangifte gedaan bij het FIOD over Spaarbeleg/Aegon en zij weten mee te praten over het resultaat van hun aangifte.
Tot op heden heeft het zover ik weet niets opgeleverd.

Onze aangifte “loopt” nog steeds.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor dejongh1 » di 20 feb 2007 16:56