Kantongerecht Alkmaar

Berichtdoor Elias » do 24 nov 2005 1:32

Ineke en Piet, gefeliciteerd !
Elias
 
Berichten: 214
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 22:40

Berichtdoor ad snoeren » do 24 nov 2005 3:07

Inneke

Helemaal te gek. Geniet maar lekker nu het leven eens een tijdje zo mee zit.
Geweldig voor jullie. En ben maar niet bang voor hoger beroep want dat durven de schurken echt niet!!!!

PROOST

Liefs Ad
ad snoeren
 

Berichtdoor Monument Valley » do 24 nov 2005 3:23

Gefeliciteerd met die geweldige uitspraak Ineke.
Zo zien jullie maar weer mensen, niet schikken maar doorprocederen.
Schikken is een sigaar uit je eigen doos.
Monument Valley
 
Berichten: 105
Geregistreerd: di 1 nov 2005 16:51
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Janny » do 24 nov 2005 12:14

Goede Morgen Ineke.

Wat een opluchting zeg. Gefeliciteerd, Fijn dat je aangaf waar je woonde, zo voel ik het ook, dan pas naar buiten.

Het zal haast niet in woorden uit te drukken zo'n fijn gevoel moet het wel geven.

Geniet van alle fijne dingen die op stapel staan.en dat dreigende hoger beroep, ach die wolk verdwijnt wel aan de horizon.

Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor woest » do 24 nov 2005 13:49

Goeiemorgen Ineke,

Wat een geweldig nieuws! Van Harte Gefeliciteerd!! :D

Ik wens jullie nog vele jaren genieten met en van elkaar (en de toekomstige generatie!) en kenweljanke van geluk :wink: ,

blije blije groeten van Woest
woest
 
Berichten: 133
Geregistreerd: di 16 aug 2005 12:04

Berichtdoor Anne » do 24 nov 2005 14:28

Ineke en Piet, van harte gefeliciteerd met deze uitspraak, eindelijk rust.

Groet, Anne.
Anne
 
Berichten: 82
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 23:04
Woonplaats: Vlissingen

Berichtdoor aert0001 » do 24 nov 2005 15:16

hoi Ineke,

ook van mij, van harte proficiat, wat heerlijk voor jullie! en nu is het tijd om te ontspannen, veel plezier en geluk,

T :) n
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

Berichtdoor Leeuwen » do 24 nov 2005 22:53

Lieve Ton, Woest, Anne, Janny, M.Valley, Ad, Elias, Marjo, Pewi, Anneke, Drareg en ........ik vergeet er vast nog een paar, allemaal heel hartelijk bedankt voor jullie felicitaties. Het doet een mens zo goed. Wij kennen elkaar niet persoonlijk maar toch voelt het enorm fijn als mensen zo met je meeleven.
Het voelt nog heel onwerkelijk en het is dat ik het vonnis hier thuis heb liggen, anders zou ik het nog niet geloven. Ik heb het wel 4 x doorgelezen maar het staat er echt! Gewonnen van die Belgische Bank!!!!!!! Nu worden de rollen omgedraaid: onze advocaat zal de deurwaarder naar hen sturen i.p.v. naar ons, daar kan je toch alleen maar van dromen? Weet je wat mijn man Piet zegt? Eerst het geld zien, dan geloof ik het pas, maar ja, dat is een raspessimist. Ik heb er altijd in geloofd dat er ooit gerechtig-heid zou zijn en dat is nu dus gebeurd. Maar het allermooiste zou zijn als dit voor ons allen zou gelden. Dat wens ik een ieder van harte toe.

Hartelijke groet van Ineke (Piet kijkt voetbal)
Leeuwen
 

Berichtdoor Drareg » vr 25 nov 2005 0:14

Ineke, ik hoop dat als het 2e kindje van jullie zoon/schoondochter ter
wereld komt, Opa en Oma nu met een "iets" duurder kadootje naar de
plek des geluks zullen/kunnen spoeden!!!!

Is goed voor de economie :wink:

Open in geen geval een "Spaar-/beleggingsrekening" voor de kleine! :oops:

Veel plezier,

Drareg.
Drareg
 
Berichten: 23
Geregistreerd: di 6 sep 2005 22:42
Woonplaats: Maastricht

Berichtdoor joshua » vr 25 nov 2005 0:39

Beste fam leeuwen

Fantastisch nieuws.
Eindelijk verlost te zijn van die vreselijke last.

Proficiat

Het betekent niet alleen voor jullie een doorbraak maar ook voor al die mensen die al jaren vechten voor erkenning van de grootste oplichterij in de banken wereld.

De uitspraak in jullie zaak zal, naar wij allen hopen, als voorbeeld kunnen dienen hoe een misleidende Bank terecht wordt gewezen op onrechtmatig handelen en rechters eindelijk de moed hebben op gelijke wijze te oordelen.

Veel geluk gewenst, het leven kan weer met vertrouwen doorgaan.

Joshua
Als een rechter denkt dat hij niet objectief kan zijn in een zaak, verschoont hij zich. Is iemand er toch van overtuigd dat een rechter partijdig is, dan kan hij een wrakingverzoek indienen
joshua
 
Berichten: 34
Geregistreerd: ma 10 okt 2005 19:10
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor pp » vr 25 nov 2005 2:40

Ineke & Piet,

Het wordt misschien eentonig maar daarom niet minder gemeend; van harte proficiat!!!!!!!
Geniet ervan en en doe er wat moois mee en als ik een tip mag geven; laat Piet en/of PAL niet onbedeeld. Deze rotsen in de branding mogen bij een overwinning niet onbedeeld blijven want zij zijn vaak nog meer waard als een advocaat ad€-----
Groetjes

PP
pp
 
Berichten: 26
Geregistreerd: wo 14 sep 2005 22:58
Woonplaats: Venlo

Berichtdoor aert0001 » vr 25 nov 2005 2:41

Beste Ineke,

ook vandaag was een prima dag, het regende, waaide en het was flink koud, en toch nog steeds een lekker gevoel, nog steeds blij, jullie hebben het toch maar geflikt, de aanhouder wint!

dank jullie wel voor een blij gevoel,

T :wink: n
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

Berichtdoor Frans » vr 25 nov 2005 10:51

Beste Ineke en Piet

Ook vanuit een winderig Zeeland van ons de beste wensen met jullie behaalde overwinning.
VAN HARTE GEFELICITEERT.

Ik hoop voor jullie dat het geld spoedig op jullie rekening staat zodat je er leuke dingen mee kan doen.
Maar die ****** bank zal de zaak nog wel een tijdje blijven frustreren.
Zelf ben ik via LeaseLeed aan het procederen en ga er van uit dat het nog wel jaren kan duren voordat er een definitieve uitspraak komt.
Maar fijn dat jullie geduld beloont is.

Het beste en de groetjes van
Frans en Ria Goetheer
Frans
 
Berichten: 9
Geregistreerd: di 16 aug 2005 8:03
Woonplaats: Reimerswaal

Berichtdoor Piet » vr 25 nov 2005 17:53

Met dank aan Ineke, hier het mooie vonnis van de rechtbank in Alkmaar op een datum die Ineke en Piet niet zo snel zullen vergeten, 23 november 2005:
http://www.platformaandelenlease.nl/Uit ... 112005.htm

Dit vonnis is dankzij hun doorzettingsvermogen een geweldige opsteker voor vele anderen die aan het procederen zijn of gaan procederen.
We zullen dóóóóóóórgáááán.....

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor Janny » vr 25 nov 2005 18:28

ik vind nergens dat de BKR registratie is verwijderd, klopt dat, is daar geen aanspraak op gemaakt?

Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

VorigeVolgende

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 74 gasten

cron