Kantongerecht Alkmaar

Berichtdoor Leeuwen » za 26 nov 2005 11:18

Janny, je hebt gelijk. De BKR is nergens terug te vinden. Ik heb inmiddels onze advocaat gemaild en gevraagd of hij daar achteraan wil gaan en ook meteen gevraagd of hij het vonnis zo snel mogelijk door de deurwaarder wilt laten betekenen (deze kennis heb ik van Piet). Hoe eerder we de euro's binnen hebben hoe liever.
Vandaag (zaterdag) ga ik mijn oude moeder (93) in Zeist bezoeken om haar het goede nieuws te vertellen. De laatste nachten hebben we toch zo heerlijk geslapen! Er is een zware last van ons afgevallen.

Voor allen die zo met ons meeleven: een fijn en ontspannen weekend gewenst en blijf geloven in een goede afloop!

Piet en Ineke
Leeuwen
 

Berichtdoor justice man 007 » za 26 nov 2005 15:22

Beste Piet & Ineke,

Ook vanuit Zuid- Limburg welgemeende felicitaties!
Zo zie je dat de aanhouders winnen.
Hoop dat jullie snel het geld binnen hebben en dat de vervelende BKR- registratie gauw tot het reik der fabelen wordt gestuurd.

m.v.g. justice man
justice man 007
 
Berichten: 56
Geregistreerd: ma 29 aug 2005 20:34

Berichtdoor Janny » za 26 nov 2005 15:39

Geniet er maar van Ineke en Piet,

Maar doe wel voorzichtig, op die gladde wegen.
Pas vroeg in de morgen kwam hier de sneeuw. en het is gelijk rustiger op straat.
En met die BKR, maak je niet al te grote zorgen. er komt vast wel een oplossing , En rustig slapen, dat lijkt me zeker, nu je je eigen geld weer kunt beheren en leuke dingen doen. Geniet ze en een prettig weekend.

Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor Leeuwen » ma 13 maart 2006 13:41

Dag lieve mensen,

Het is al weer een aantal maanden geleden, om precies te zijn op 23 november 2005, dat wij onze zaak tegen Dexia hebben gewonnen. Helaas hebben wij tot begin februari op ons geld moeten wachten maar dat staat nu toch eindelijk op de spaarrekening. Waarom het zolang heeft geduurd weet ik niet maar ik vermoed dat Dexia de zaak heeft gerekt maar het kan ook dat onze advocaat wat traag is geweest en ach, wat maakt het uit, de euro's zijn binnen en daar ging het tenslotte om.]

Helaas moet ik jullie melden dat Dexia op het laatste moment toch in Hoger Beroep is gegaan (had Piet Koremans trouwens al voorspeld!) en de zaak zal pas in september aan de orde komen bij het Gerechtshof in Amsterdam. Volgens onze advocaat is het niet goed voorstelbaar dat het Hof Amsterdam iets anders zal uitspreken dan de rechtbank Alkmaar heeft gedaan. Ik ben daar niet zo zeker van en denk dat ze gaan proberen dat wij ook onder die inmiddels beruchte Duisenbergregeling gaan vallen. Een goede advocaat kan dat hopelijk tegenhouden.
Waar ik bang voor was is nu dus gebeurd maar ik blijf optimistisch en reken op een goede afloop.

Ik hoop velen van jullie te zien op 8 april a.s. in Utrecht :!:

Groet van Ineke
Leeuwen
 

Berichtdoor impact » di 14 maart 2006 10:24

Als dit dezelfde faeks is die in het forum van Trosradar voortdurend bezig is met het afkraken van Piet Koremans, vraag ik me af wat zij hier komt doen!
impact
 

Berichtdoor Janneke52 » di 14 maart 2006 11:29

Impact is het nooit in je hoofd opgekomen dat ze Ineke nog "kent" van VOORDAT je de hetze tegen haar begon?
Ik denk dat ze hier absoluut NIETS verkeerds zegt, dus lig niet te zeiken. :oops:
En ik dacht dat dit forum VRIJ toegankelijk was voor iedereen? Als jij dat niet vindt, blijf dan ook weg bij het Tros forum. :shock:
Janneke52
 
Berichten: 39
Geregistreerd: wo 17 aug 2005 8:54
Woonplaats: Oldenzaal

Berichtdoor Piet » di 14 maart 2006 11:49

Hallo Janneke52,

Feaks heeft op een zeer grove manier de naam van mij en PAL door het slijk gehaald op het Tros forum. Leugens, smaad en laster zijn haar niet vreemd.
De hetze tegen mij en Pal door haar op het Radar forum zegt genoeg.
Dit soort mensen hebben niets te zoeken op het PAL forum.
Het begint nu met een lief woordje, maar zal snel worden gevolgd door een tirade zoals op Radar.
Sorry, op dit forum hebben wij geen behoefte aan figuren als Feaks, Pagode, Goirle, Idaho enz.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor Leeuwen » di 14 maart 2006 12:42

Hallo mensen,

Waar gaat dit over? Ik ben geen 'faeks' of wat dan ook! Laat dat duidelijk zijn. Piet weet wie ik ben en mijn berichten op dit forum doe ik onder mijn eigen naam, ik heb niks te verbergen. Ik zal ook nooit of te nimmer ook maar één kwaad woord over Piet Koremans zeggen want aan hem heb ik het te danken dat ik zover gekomen ben in deze Dexia-ellende.
Ik kijk en post niks meer op het Trosradarforum, juist omdat er zoveel nitwits posten.
Nogmaals: Mijn volledige naam is Ineke van Leeuwen en ik woon in Egmond a/d Hoef en daar is niks geheimzinnigs aan.

Groet van Ineke
Leeuwen
 

Berichtdoor pewi » di 14 maart 2006 13:26

Leeuwen,

Kijk eens bij je persoonlijke berichten.

Vrgr pewi
pewi
 
Berichten: 167
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 21:00
Woonplaats: Limburg

Berichtdoor Janneke52 » di 14 maart 2006 13:46

Sorry Piet, je weet dat ik je altijd gesteund heb (en nog als ze het te gek maken) maar ik vind dat faeks wel een beetje gelijk heeft. Waarom heb je die waarschuwing voor die hogere rente ook niet op het Tros forum gezet dan had je veel commotie voorkomen. Als je dat gewoon vergeten bent, geen probleem, maar dan had je dat toch gewoon toegegeven en het er alsnog bij gezet? Iedereen maakt fouten, ook al doe je sommige dingen met veel enthousiasme, maar dan moet je die wel toegeven (algemeen bedoeld).

Het is trouwens ONTZETTEND flauw om die felicitatie van Faeks weg te halen. Weet je wat je nu in de hand werkt? Iemand die ook maar enigszind kritiek heeft op jou of PAL wordt geweerd van dit forum en spuit zijn gal dan op het Tros forum met de woorden: blijf lekker op je eigen forum want daar wordt je alleen maar aanbeden en niet bekritiseerd. Wil je dit graag? Ban mij dan nu ook maar van dit forum!!!!

Probeer kritiek positief te benaderen en er wat mee te doen en wees niet te arrogant om een keer te zeggen: sorry je hebt gelijk, ik zal proberen om het anders te doen.

Ik wens je veel succes verder met PAL en ik hoop dat je iets met mijn woorden kunt doen.
Janneke52
 
Berichten: 39
Geregistreerd: wo 17 aug 2005 8:54
Woonplaats: Oldenzaal

Berichtdoor Piet » di 14 maart 2006 14:19

Hallo Janneke52,

Ik zal hier geen opsomming plaatsen van alle bagger die Feaks (Ilse) over mij en PAL heeft uitgestort.
Het forum van PAL blijft serieus en zal verschoont blijven van al die onzin en leugens die helaas wel op het Radar forum staan.
Ik voel me niet geroepen om te reageren op al die onzin die daar verschijnt.
Op onze website staan in het menu diverse onderwerpen die voor iedereen toegankelijk zijn.
Hier staat alle informatie die wij kunnen verstrekken, o.a. over de Informatiedag en over BKR registraties.
Als vervolgens deze informatie door een stel aso's volledig uit z'n verband wordt gerukt en vervolgens doorspekt met onwaarheden op het Radar forum wordt gezet, alleen met het doel mij en PAL schade te berokkenen, dan vindt ik dat een misselijke en zeer kwalijke zaak.
Nogmaals, ik ga niet in op postings die volledig uitelkaar getrokken zijn en alleen de bedoeling hebben mij en PAL zwart te maken.
Daar hoort ook Feaks bij met haar opruiende en misleidende teksten.
Dat de internet redactie van Radar hier niet mee om weet te gaan neem ik Radar zeer kwalijk, maar zal op ons forum niet gebeuren.
Dat Ilse hier bewust een vriendelijk bericht heeft geplaatst is onderdeel van haar lastercampagne en een bewuste provocatie, gezien haar gelijktijdige postings op Radar.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor Janneke52 » di 14 maart 2006 14:26

Star, star, star.


Forummaster
Janneke, ik zal je laten zien wat de aanleiding was om faeks van dit forum te bannen.
Dit was het bericht zoals faeks dat in eerste instantie op Radar heeft geplaats.
faeks

Geplaatst op 14 Mrt 2006 00:11 door faeks
--------------------------------------------------

Oh ja, en Piet...jammer dat je anderen voor je de kolen uit het vuur laat halen! NUL respect meer voor je!!!! Je kunt de wereld mailen maar hier reageren doe je niet!

Laatst aangepast door faeks op 14 Mrt 2006 00:23, in totaal 1 keer bewerkt

Dat ze later dat bericht weer voor een gedeelte heeft aangepast is een tactiek die faeks erg veel toepast op zowel Radar als ook op dit forum door haar heeft plaatsgevonden. Vaak gepaard gaande door een eerder geplaatst bericht volledig te verwijderen en daar punten in te plaatsen.
Zonder enig respect tracht ze hier Piet volkomen de grond in te boren. En op welke gronden??
Wij zijn zeer zeker niet star en laten alle ruimte om een ieder op dit forum zijn mening te laten verkondigen, maar wij willen wel dat dit gebeurt met wederzijds respect en beargumenteerd met feiten. Dit heeft zeer zeker in dit geval niet plaats gevonden en in een eerder stadium heeft faeks op dit forum ook al eens mensen behoorlijk beledigd.
Indien reacties volgens de regels hier worden geplaatst dan zal er geen bericht verwijdert worden.
Maar zo langzamerhand kan je spreken over een hetze tegen Piet welke vooral gevoerd wordt op het forum van Radar. Indien één van de aanstichters hiervan op dit forum verschijnt dan zal deze worden verwijderd.

De Forummaster

Janneke52
 
Berichten: 39
Geregistreerd: wo 17 aug 2005 8:54
Woonplaats: Oldenzaal

Berichtdoor Forummaster » di 14 maart 2006 17:53

Indien iemand hier zou durven beweren dat er geen hetze tegen Piet en PAL gaande is dan is het volgende wellicht belangrijk:
Zowel Piet als mijn persoontje ontvingen vanmiddag enkele emails met dreigementen. Uiteraard - hoe kan het ook anders bij deze flinke mensen - waren deze via een anonieme server verzonden en bevatten deze ook geen naam van een afzender.
Flink hoor van deze mensen en wat denkt men hiermee te bereiken. Ik word hier niet warm of koud van. In het ergste geval schakel ik de politie in.
Jullie - de verstuurders van deze emails - zijn de mensen waar Nederland trots op kan zijn!!!


De Forummaster
Laatst bijgewerkt door Forummaster op wo 15 maart 2006 1:26, in totaal 2 keer bewerkt.
Forummaster
Site Admin
 
Berichten: 36
Geregistreerd: wo 10 aug 2005 12:24

Berichtdoor Janneke52 » di 14 maart 2006 18:00

Ok
Janneke52
 
Berichten: 39
Geregistreerd: wo 17 aug 2005 8:54
Woonplaats: Oldenzaal

Berichtdoor aert0001 » di 14 maart 2006 18:20

waren deze via een anonieme server verzonden en bevatten deze ook geen naam van een afzender.


angst gewoon angst,

T :wink: n
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

VorigeVolgende

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 79 gasten

cron