Kantongerecht Alkmaar

Berichtdoor croosjes » wo 26 okt 2005 6:50

Ik hoop het ook dat jij je overwinning zult halen en rust krijgt. Laat je schouders niet hangen als het weer tegen zit, je moet maar zo denken ik ben niet de enigste en we gaan winnen,

Mvrgr.Andre
croosjes
 
Berichten: 90
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:38
Woonplaats: warmenhuizen

Berichtdoor amosfantasia » wo 26 okt 2005 15:07

croosjes schreef:Ik hoop het ook dat jij je overwinning zult halen en rust krijgt. Laat je schouders niet hangen als het weer tegen zit, je moet maar zo denken ik ben niet de enigste en we gaan winnen,

Mvrgr.Andre



Laat even het verloop weten ?Sterkte!Amos .
(je bent inderdaad niet de enige.Er zijn veel slachtoffers).
Wij hopen allemaal te winnen .Wij gaan ervoor ! Toch?
amosfantasia
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di 27 sep 2005 18:07

Berichtdoor Janneke52 » wo 26 okt 2005 16:56

Geen bericht - goed bericht?
Janneke52
 
Berichten: 39
Geregistreerd: wo 17 aug 2005 8:54
Woonplaats: Oldenzaal

Berichtdoor ad snoeren » wo 26 okt 2005 16:59

Op mijn vraag wat ik moest doen zei ze: schrijf maar een brief naar de rechtbank met het verzoek om onze zaak met spoed te behandelen. Ik doe dat dus niet maar zal onze advocaat vragen hier achteraan te gaan.


Hoi Inneke

Ik zie dat je nog niet gereageerd hebt, dus zal het wel weer uitgesteld zijn neem ik aan.
Je advocaat maakt zich niet zo druk heb ik begrepen uit jou postings.

Ik zit in hetzelfde schuitje als jij, behalve dan dat ik mijn verdediging zelf doe, en heb ook het advies gekregen om de rechter zelf te verzoeken uitspraak te doen.

Ik heb dat dus nu gedaan, middels een brief welke ik heb samengestelt uit diverse adviezen op de forums onder andere, uit een Brief van Woest.

Ik hoop hierdoor 9 nov toch een uitspraak te krijgen.

Als je wil, kan ik je die brief als voorbeeld doen toekomen.
Dan mail ik hem b.v. wel naar Piet zodat je hem daar kunt opvragen.

Samen staan we sterk!!!

liefs Ad
ad snoeren
 

Berichtdoor Leeuwen » wo 26 okt 2005 17:29

Wat een hartverwarmende reacties van jullie! Geweldig, dat doet een mens goed!
Vanmiddag dus naar de rechtbank gebeld en de vriendelijke juffrouw die ik te spreken kreeg vertelde mij dat het weer niet tot een vonnis is gekomen. Onze zaak staat nu op de rol voor 23 november.
Ik had ook niet anders verwacht al had ik natuurlijk wel gehoopt dat het deze keer zou lukken. Ik ga maar weer proberen onze advocaat te pakken te krijgen (hij is momenteel met vakantie) en zal hem vragen een brief naar de rechtbank te schrijven met het verzoek enz.enz.
Dear Ad, ik vind het heel lief van je dat mij wilt helpen en stel dat bijzonder op prijs, maar ik ben van mening dat het de plicht van onze advocaat is om hier achterheen te zitten. Mocht dat onverhoopt niet lukken, dan maak ik graag gebruik van je aanbod. Ik vind het razend knap van je dat jij je eigen zaak bepleit bij de rechter.

Lieve mensen, nogmaals bedankt voor jullie reacties en natuurlijk vechten we door tot het einde. Het enige waar ik echt bang voor ben is dat die Duisenberg-regeling straks door onze strot wordt geduwd en dat WIL IK NIET.

Groet van Ineke
Leeuwen
 

Berichtdoor woest » wo 26 okt 2005 18:20

Ineke, de 23e november duimen we gewoon weer; veel sterkte!

solidaire hug,
Woest
woest
 
Berichten: 133
Geregistreerd: di 16 aug 2005 12:04

Berichtdoor bewijzenteover » wo 26 okt 2005 18:55

Ineke,

Ook bij ons is het zo vaak uitgesteld geweest dat we de tel kwijt raakten en geheel onverwacht kwam een uitspraak in ons voordeel. Dus houd vol, het komt vast goed. Heel veel succes.
Groeten, Jac.
bewijzenteover
 

Berichtdoor Leeuwen » wo 26 okt 2005 20:32

Loes en Jac., lief van jullie en nee, ik laat me niet zo gauw uit het veld slaan. Wat zeg ik: ik word hier alleen maar meer door gesterkt en blijf vechten tegen al het onrecht was ons en zoveel anderen wordt aangedaan. :twisted: Het punt is dat ik hier zo ontzettend graag vanaf wil, het duurt zo lang. Volgende week hoop ik de respectabele leeftijd van 65 jaar te bereiken en ik had zo gehoopt dat ik die nieuwe levensperiode met een schone lei kon beginnen. Het mag helaas niet zo zijn.

Groet van Ineke
Leeuwen
 

Berichtdoor Drareg » wo 26 okt 2005 20:47

Ineke, volgende week een heel prettige verjaardag.
Vanaf dan is het nog geen 3 weken meer tot de 23e!!!!
We blijven duimen. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


Drareg.
Drareg
 
Berichten: 23
Geregistreerd: di 6 sep 2005 22:42
Woonplaats: Maastricht

Berichtdoor amosfantasia » wo 26 okt 2005 21:02

Drareg schreef:Ineke, volgende week een heel prettige verjaardag.
Vanaf dan is het nog geen 3 weken meer tot de 23e!!!!
We blijven duimen. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


Drareg.



Yes..alvast een fijne verjaardag!Jammer van vandaag ,maar we blijven voor jullie duimen .Het duurt inderdaad allemaal veel te lang .Maar.....wie weet over 3 weekjes .Groetjes,Amos .
amosfantasia
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di 27 sep 2005 18:07

Berichtdoor bewijzenteover » wo 26 okt 2005 23:40

Ineke,
Een heel fijne verjaardag toegewenst, en misschien wordt het wel een verlaat verjaardagscadeau met een positive uitspraak. We zij allemaal moe, maar we moeten helaas doorzetten en ons recht halen. Hopelijk ben jij er binnenkort vanaf dan kun je van je welverdient pensioentje gaan genieten.
Groeten, Jac.
bewijzenteover
 

Berichtdoor aert0001 » do 27 okt 2005 0:15

Ineke,

Prettige verjaardag, het komt echt wel goed, nog even.

T :wink: n
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

Berichtdoor John » do 27 okt 2005 0:28

Ineke natuurlijk ga je winnen en bij 65 begint het leven pas :wink:
John
 
Berichten: 18
Geregistreerd: wo 24 aug 2005 22:29

Berichtdoor Leeuwen » do 27 okt 2005 20:30

Bedankt lieve mensen voor jullie goede wensen. Ik zal 1 november, de dag dat ik 65 worden mag, het glas heffen op alle mensen die door die ....bank zo enorm in de problemen zijn gekomen. Dat er nu eindelijk eens een (goed) einde aan mag komen, dat is mijn grote wens.
Ik ga die dag vieren met een etentje met vrouwen die mij in de loop der jaren dierbaar zijn geworden. De mannen komen later wel aan bod.

Groet van Ineke
Leeuwen
 

Berichtdoor marjo » do 27 okt 2005 22:01

beste leeuwen,

Als schorpioen weet je wat vechten inhoudt dus ik wens je op je verjaardag een topdag ik drink er dan een op jou en op mijn zoon van dan 14 heel veel sterkte en een fijne dag toegewenst

Veel gezondheid liefde en vechtlust
marjo
marjo
 
Berichten: 47
Geregistreerd: do 18 aug 2005 12:40
Woonplaats: velserbroek

VorigeVolgende

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 38 gasten