Geen Duisenberg regeling--meteen betalen!

Geen Duisenberg regeling--meteen betalen!

Berichtdoor bluts » zo 15 apr 2007 21:55

Afgelopen zaterdag weer eens een brief van Dexia. Ik deed niet mee aan de Duisenberg regeling. Waarschijnlijk opt-out veronderstelde men en dus meteen een accept-girokaart met daarop een te betalen bedrag wat ruim boven de begroting uitkwam. Deze schuld moest binnen tien dagen in zijn geheel worden betaald!
Aangezien ik aangesloten ben bij leaseleed, heb ik daar maar eens geinformeerd wat me het best te doen staat, dus even wachten op antwoord.
Toch wel even schrikken.
Zijn er meer mensen die zo,n brief hebben gehad?

m.vr.gr.
Bluts
bluts
 
Berichten: 18
Geregistreerd: do 25 aug 2005 17:51

Berichtdoor das » zo 15 apr 2007 23:17

Ja hoor, zelfde brief. Wij hebben ge-opt out en zijn ook aangesloten bij leaseleed.
Ze dreigden ook weer met BKR- notering, die we volgens hun eerdere brieven allang zouden moeten hebben. Dus ze kennen nog altijd hun eigen correspondentie niet.
Schrikken van de Dexia-brieven doen we allang niet meer, we bergen ze op bij de rest van hun fanmail en wachten de rechtszaak wel af.

Succes allemaal
das
das
 
Berichten: 2
Geregistreerd: di 7 maart 2006 23:45

Berichtdoor Piet » ma 16 apr 2007 10:54

Iedereen die gebruik maakt van de opt out regeling en een "schuld" heeft volgens Dexia heeft deze brief ontvangen.
Ik heb hem ook gekregen, ook als staat mijn zaak voor vonnis.
Dexia wijst er in de brief op dat door het gebruik maken van de opt out regeling je geen korting krijgt volgens de Duisenberg regeling en dus het volle pond moet betalen.
Jammer Dexia, de enige die hier het volle pond gaat betalen ben jij!

Dexia blijft intimideren en gedupeerden onder druk zetten.
Het is zeker niet de laatste brief die zij zullen sturen.

Ook blijven zij dreigen met het geven van een BKR registratie die sommigen echter al jaren hebben, dreigen zij met incassokosten en trekken zij zich niets aan van het verzoek van de advocaat om alle correspondentie via de advocaat te laten verlopen.

Gelukkig houden wij onze poot stijf en weten wij dat Dexia machteloos staat.
Duizenden gedupeerden betalen al jaren niet meer en Dexia kan alleeen maar toekijken en hopen dat rechters een beetje medelijden zullen hebben en niet al het gevorderde zal toekennen aan de gedupeerden.

Ik moet Dexia daarin teleurstellen, vanaf mei komen de uitspraken en ik heb er alle vertrouwen in dat deze in ons voordeel zullen zijn.

Dexia heeft de wet overtreden en zal daarvoor worden gestraft.
De vuist die wij samen hebben gemaakt zal hard aankomen en bewijzen dat Samen staan we sterk zeker geen loze kreet was en voor een definitief K.O. zal zorgen van Dexia.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor mtstorm » wo 18 apr 2007 22:27

Wat is de overeenkomst tussen Dexia en een put?

De drijgementen blijven weerklinken. Als u nu niet betaald dan een BKR, maar dat heb ik al van hun gekregen, een jaar geleden. Mijn statement is als je niet in 1 keer iets duidelijk kan maken stop dan. Dexia heeft dit nog niet helemaal begrepen. Straks mag ik/wij iets duidelijk maken en dat doe ik / wij maar 1 keer volgens de regel van de wet.

Allemaal succes en veel sterkte met deze herhaling van Dexia.
mtstorm
 
Berichten: 10
Geregistreerd: di 21 maart 2006 23:31


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron