Opnieuw bangmakerij Dexia.

Opnieuw bangmakerij Dexia.

Berichtdoor bewijzenteover » vr 4 mei 2007 16:24

Na gebruik gemaakt te hebben van de opt-out regeling via notaris mr. J.R.E. Kielstra ontving ik van boevenbende Dexia volgende brief;

Amsterdam, .. april 2007 REF:/......../.....

Betreft: opt-out verklaring niet mogelijk

Geachte heer ........,

Onlangs hebben wij via notaris mr. J.R.E. Kielstra vernomen dat u niet aan de Duisenberg-Regeling gebonden wilt zijn. Het Gerechtshof Amsterdam heeft bij beschikking van 25 januari 2007 de zogenaamde WCAM-overeenkomst verbindend verklaard die tussen Dexia Bank Nederland N.V. (Dexia), de Stichting Leaseverlies, de Stichting Eegalease, de Consumentenbond en de Vereniging van Effectenbezitters (VEB) in 2005 tot stand is gekomen. In die overeenkomst is de zogenaamde Duisenberg-Regeling opgenomen.

Wij informeren u dat uit onze administratie is gebleken dat u voor een of meerdere (effectenlease-)overeenkomsten geen zogenaamde opt-out verklaring bij de notaris kunt indienen. U bent geen gerechtigde in de zin van artikel 2 van de WCAM-overeenkomst en kunt derhalve geen opt-out verklaring indienen.

Volgens de WCAM-overeenkomst kunnen bijvoorbeeld cliënten die reeds een schikking met Dexia hebben getroffen geen opt-out verklaring indienen. Tussen die cliënten en Dexia is reeds een definitieve regeling tot stand gekomen, bijvoorbeeld doordat het Dexia Aanbod is aanvaard of eerder de Duisenberg-Regeling is geaccepteerd. Ook bijvoorbeeld cliënten die in een gerechtelijke procedure tegen Dexia waren betrokken die tot een definitieve rechterlijke uitspraak heeft geleid, kunnen geen opt-out verklaring indienen.

Als u nog vragen heeft, kijkt u dan op onze website www.dexialease.nl. Heeft u geen internet, neemt udan contact op met Dexia Klantenservice. Onze medewerkers zijn op werkdagen van 9.00 uur tot 17.00 uur bereikbaar via telefoonnummer 0900 - 339 4222 (€0,15 per minuut).

Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,


Dexia Klantenservice


De bandieten weten verdomd goed dat ik en mijn vrouw nooit van zo leven met welke schikking dan ook accoord zijn gegaan.
:twisted:

Pure BANGMAKERIJ dus. Het lijkt wel een standaard brief die ze een ieder toesturen welke gebruik maken van de opt-out regeling.

Mijn advocaat heeft de brief reeds ontvangen. Het proces tegen de boevenbende gaat gewoontjes door. :lol:
bewijzenteover
 

Berichtdoor bewijzenteover » za 5 mei 2007 12:48

Dag rens,

Is inderdaad gewoon een standaard brief, welke waarschijnlijk de meeste mee opzadelen. wij zijn nooit en ten nimmer met welke schikking dan ook accoord gegaan. Mijn advocaat moet er om lachen. :lol:
Het is simpelweg BANGMAKERIJ. Wel adviseer ik een ieder om NOOIT zelf met die boevenbende contact op te nemen zonder overleg met je advocaat. Ze proberen je in de val te lokken door een verkeerde uitspraak en of je opnieuw over te halen een zeer mager schikkings voorstel te ondertekenen.
NOOIT intrappen dus. :wink:
bewijzenteover
 

Berichtdoor Huibert » zo 6 mei 2007 18:31

Ja, bij ons is ook zo zulke brief en Dexia schreef dat wat wij van Dexia ontvangen, krijgt Leaseproces ook zulke brief hebben, dat zeggen ze!?
Ik stuur toch gewoon die Dexia brief door naar Leaseproces en ook van Kielstra!
Ik trek niks van Dexia hun brief aan. Ik heb gewoon zat van Dexia! Jullie ook he?! Zoals eerder Piet ook al zei dat we moeten gewoon doorgaan tot Dexia neerval. Kijk ook naar www.dexiabank.nl! Die gaat per 1 mei niet meer gebruiken, dus ze zijn van plan vluchten met onze geld?? Of heb ik ongelijk? Ik hoop dat in boxkring straks gooien ze hun handdoek in kring!
Waar blijf rechter nou die kunt zien dat het standaard brief is, dat bespaar ze hun tijd. Ik hoop dat Rechter dit ook kunnen zien dat Dexia ons wou bang maken, daarom vind ik dat Rechter moet Dexia ingreep voor bedreiging aan ons :twisted: !

Groetjes :D
Huibert
 
Berichten: 18
Geregistreerd: do 15 jun 2006 7:30

Berichtdoor no fear » di 8 mei 2007 14:27

no fear
 
Berichten: 1
Geregistreerd: zo 18 sep 2005 15:57
Woonplaats: overdinkel


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron