Dexia Aanbod procedure

Dexia Aanbod procedure

Berichtdoor Sander » di 23 sep 2008 17:02

iemand, weet iemand wat er vandaag uitgeproken is ?
Sander
 
Berichten: 40
Geregistreerd: do 16 maart 2006 19:15

Berichtdoor Huibert » di 23 sep 2008 17:09

Sander,

Ik kijk ook bijna hele middag uit naar uitspraak van rechter.

Vanavond zal wel bekend maken via Form door Piet, of anders morgen.

Grote dag van ons leven!

PPff we leven in gekke wereld dankzij door Dexia!

Ik hoop van harte dat positief voor gedupeerd die Dexia Aanbod.

Groetjes
Huibert
 
Berichten: 18
Geregistreerd: do 15 jun 2006 7:30

Berichtdoor Piet » wo 24 sep 2008 10:56

De uitspraak door het gerechtshof Amsterdam in de Dexia Aanbod zaak is 14 dagen aangehouden, tot 7 oktober.
En nu maar hopen dat er op 7 oktober een uitspraak komt want zo langzamerhand wordt het als mosterd na de maaltijd net als de uitspraak door de Hoge Raad over huurkoop.
Ongeveer 55.000 gedupeerden hadden niet meegetekend op het contract van hun partner, eind 2005 waren er nog 15.000 gerechtigden over en toen eindelijk in 2008 de Hoge Raad hierover besliste waren er nog 3000 gedupeerden over die gebruik konden maken van deze uitspraak.

Hetzelfde hebben we nu ook met het Dexia Aanbod van 5 jaar geleden.
Velen zijn door de jaren heen geknakt en hebben betaald of de Duisenberg regeling genomen.
De groep die nog over is wordt regelmatig belaagd door Dexia en EDR incasso en heeft het niet alleen financieel maar ook geestelijk zwaar.
En uitspraak door het gerechtshof Amsterdam zal duidelijkheid geven en een einde maken aan de onzekerheid bij de vele Dexia Aanbod slachtoffers.
Hopelijk weten we het op 7 oktober.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Dexia Aanbod procedure

Berichtdoor Sander » di 7 okt 2008 9:03

Piet,

Er is geen andere plek waar ik kan vinden wat uiteindelijk de uitspraak is wat vandaag wordt uitgesproken.

Zou u graag willen vragen om ons te informeren wanneer deze uispraak is gedaan.

Alvast bedankt.

Groet,
Sander
Sander
 
Berichten: 40
Geregistreerd: do 16 maart 2006 19:15

Berichtdoor Piet » di 7 okt 2008 19:10

En ja hoor, de uitspraak over het Dexia Aanbod uitgesteld, nu tot 14 oktober.

Als het om een bank zou gaan in problemen dan was er allang een oplossing voor geweest die de overheid miljarden zou kosten.
Maarrr, in dit geval gaat het om gedupeeren van Dexia , dus gewone burgers.
En die moeten gewoon geduld hebben tot meneer Cortenraad van het gerechtshof Amsterdam genegen is een uitspraak te doen.
Eigenlijk moeten we medelijden hebben met deze man i.p.v. met ons zelf.
Deze arme man heeft namelijk nog honderden Dexia zaken in zijn bureauladen liggen om te behandelen.

Maar ja, nu maar hopen dat er op 14 oktober een uitspraak komt.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Dexia Aanbod procedure

Berichtdoor Sander » di 7 okt 2008 22:06

Hallo Piet,

Bedankt dat je het forum hebt beantwoord.

Het is inderdaad belachelijk voor woorden dat de burger zo behandeld wordt.

We blijven maar weer afwachten...

Groet,
Sander
Sander
 
Berichten: 40
Geregistreerd: do 16 maart 2006 19:15

Berichtdoor Huibert » wo 8 okt 2008 9:15

Arme man die vele zaak op zijn hand?

Dan moet hij gewoon met zijn hamer slaan op tafel dat wij als gedupeerden in gelijk stellen.
Dexia betalen dan gewoon alles terug aan gedupeerd wat Dexia van Overheid geld gekregen, dan zijn we vanaf!
Dat is gekke wereld!
Nu Overheid aan bank betalen voor als redding, betekent ook dat wij straks allemaal terug betalen aan overheid via belasting, bla bla!
Dat is eigenlijk onze geld!
Dat is gewoon niet rechtvaardig!
Straks komt de deurwaarde hun geld ophalen bj gedupeerden thuis!
Hoe lang moet ik zo doorgaan met denken en gefrustreerd.

Bye from...

Piet schreef:En ja hoor, de uitspraak over het Dexia Aanbod uitgesteld, nu tot 14 oktober.

Als het om een bank zou gaan in problemen dan was er allang een oplossing voor geweest die de overheid miljarden zou kosten.
Maarrr, in dit geval gaat het om gedupeeren van Dexia , dus gewone burgers.
En die moeten gewoon geduld hebben tot meneer Cortenraad van het gerechtshof Amsterdam genegen is een uitspraak te doen.
Eigenlijk moeten we medelijden hebben met deze man i.p.v. met ons zelf.
Deze arme man heeft namelijk nog honderden Dexia zaken in zijn bureauladen liggen om te behandelen.

Maar ja, nu maar hopen dat er op 14 oktober een uitspraak komt.

Groeten,
Piet
Huibert
 
Berichten: 18
Geregistreerd: do 15 jun 2006 7:30

Dexia Aanbod procedure

Berichtdoor Sander » ma 13 okt 2008 15:50

Hallo Piet,

Kunt u het forum updaten zodra u weet wat er is uitgesproken i.v.m de Dexia Aanbod procedure ?

Laten we hopen dat het niet weer wordt verplaatst en dat de uitspraak positief is naar de gedupeerde toe.

Alvast bedankt.

Groeten,
Sander
Sander
 
Berichten: 40
Geregistreerd: do 16 maart 2006 19:15

Dexia Aanbod procedure

Berichtdoor Sander » di 14 okt 2008 17:59

PAL,

Vertel ons het (hopelijk) goede nieuws... wat is er vandaag uitgesproken ?

Alvast bedankt.

Sander
Sander
 
Berichten: 40
Geregistreerd: do 16 maart 2006 19:15

Dexia Aanbod procedure

Berichtdoor Sander » di 14 okt 2008 18:27

Wat een HUFTERS, is dit het dan, laten 86.000 mens het hierbij zitten ?
Graag reacties.
Sander
 
Berichten: 40
Geregistreerd: do 16 maart 2006 19:15

Nee, nee en nog eens nee.

Berichtdoor Eegaleaser » di 14 okt 2008 18:40

Nee, nee en nog eens nee, eerst naar de Hoge Raad, hopen dat zij wel een normale beslissing kunnen nemen. Mocht dit verkeerd aflopen dan gaan er mijns inziens echt doden vallen door mensen die het niet meer aankunnen en zich van het leven gaan beroven.

Dit moet gestopt worden!!!!!!!! :evil: :evil: :evil:

Is in deze uitspraak ook de tweede handtekening ter sprake gekomen
Eegaleaser
 
Berichten: 1
Geregistreerd: za 20 sep 2008 22:23

Re: Dexia Aanbod procedure

Berichtdoor Huibert » di 14 okt 2008 18:43

Sander,

probeer kalm te blijven!

Piet hebt druk genoeg en zoals vorige keer deed hij ook na uitspraak kan hij vanavond of anders morgen aan ons laten weten.

Jij bent niet enige die gedupeerd, ik ben zelf ook gedupeerd.

Ik begrijp heel goed dat jij en wij ook erg boos op Dexia die wel steun van Belgie, Frankrijk en Luxemburg gekregen van 6,3 mailjard en wij zijn als een mug die Dexia ons niet ziet.

Ik hoop van harte dat een goed uitspraak voor gedupeerden mensen zoals wij.

Meer zijn we gewoon machteloos, zelfs tegen minister Bos van financiele ook kunnen we niks aanvechten, die ik paar maanden ook per mail naar PvdA gestuurd dat het niet rechtvaardig is.

Wat ik kan zeggen hebben we en mijn gezin geen plezier in onze leven in gekke wereld! :evil:

Ik probeer toch positief :lol: vooruit kijken en al rijk genoeg om gezondheid te blijven.

Groetjes

Sander schreef:Wat een HUFTERS, is dit het dan, laten 86.000 mens het hierbij zitten ?
Graag reacties.
Huibert
 
Berichten: 18
Geregistreerd: do 15 jun 2006 7:30

Dexia Aanbod Procedure

Berichtdoor Sander » di 14 okt 2008 23:13

Eegaleaser, Huibert,

De Hoge Raad heeft al gesproken. Alle mensen die het aanbod hebben getekend zijn bindend. Dit was op deze home pagina te lezen van PAL, met een link naar:

http://www.rechtspraak.nl/Gerechten/Ger ... geldig.htm

Piet, waarom is deze weggehaald ?

Groeten,
Sander

Zoals al te zien is indien op de link wordt geklikt die aangegeven staat in deze topic, loopt deze vast en krijgt men - kort nadat deze was geplaatst - een 404 Error. Dit wordt veroorzaakt door de site van rechtspraak.nl die van deze link een absolute chaos maakt(de alertheid van het stuklopen van deze link en de tijd die men blijkbaar nodig heeft om deze error te herstellen getuigen nu niet direct van een professionele instelling bij RECHTSPRAAK.NL).
Een melding op de site van PAL welke alleen maar met een errror komt is weinig zinvol vandaar dat de melding op de site van PAL (tijdelijk) is weggehaald.

Ondertussen zijn de problemen op de site van rechtspraak.nl opgelost en werkt alles weer normaal.

De webmaster
Sander
 
Berichten: 40
Geregistreerd: do 16 maart 2006 19:15

Negatief uitspraak van Hof

Berichtdoor Huibert » wo 15 okt 2008 0:48

http://leaseproces.nl/dexia/bestaand/aanbod/

Leaseproces, geeft moed niet op, dus PAL en wij gedupeerden ook niet!

Schouder omhoog halen en recht vooruit kijken naar Rechter hoe oneerlijk dat rechter die achter Dexia staan, die afkomstig Belgie :twisted: :evil: :!: , en niet achter Nederlander.
Wat ik niet snap is dat Rechter toch week uistel ondanks volgens mij wist rechter heel goed wat hij voor uitspraak op tafel komt van 7 oktober!

Leaseproces en PAL, vecht verder voor ons en laat ons niet in steek!

Groetjes van Huibert
Huibert
 
Berichten: 18
Geregistreerd: do 15 jun 2006 7:30

Dexia Aanbod procedure

Berichtdoor Sander » wo 15 okt 2008 10:33

Piet,

Op leaseprocess.nl lees ik het volgende:

"Dommerholt Advocaten, die deze procedure hebben gevoerd, zullen wij op deze plaats bekend maken of wij voldoende aanknopingspunten zien om de zaak aan de Hoge Raad voor te leggen".

De Hoge Raad heeft toch al gesproken ?

Of begrijp ik het nu verkeerd ?

Andere vraag.
Betekend de uitspraak dat wij die het Aanbod hebben getekend NIET MEER MOGEN PROCEDEREN ? Wordt de ZORGPLICHT hiermee van tafel geveegd ?
Mijn zaak ligt klaar (een aantal jaar) om op rol gezet te worden om deze uitspraak af te wachten (advies leaseproces)

Bedankt voor de reactie.

Groeten,
Sander
Sander
 
Berichten: 40
Geregistreerd: do 16 maart 2006 19:15

VorigeVolgende

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten

cron