Langzaam werkend slangengif...

Langzaam werkend slangengif...

Berichtdoor Elias » ma 25 jun 2007 22:42

Hoewel de vandaag gepubliceerde uitspraak ( LJN: BA7382) van de Rechtbank Utrecht niet alle voorgaande feiten en overwegingen weergeeft, mag m.i. geconcludeerd worden, dat het slangengif van Zalm, Donner c.s., ingespoten door het Team EffectenLease van de Rb te Amsterdam, zijn verwoestende uitwerking gaat krijgen..........

En onze Volksvertegenwoordiging maar voor struisvogel spelen. En maar volhouden dat onze rechtspraak toch o zo onafhankelijk en eerlijk is.
Wat een smeerlapperij !
Elias
 
Berichten: 214
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 22:40

Berichtdoor dejongh1 » di 26 jun 2007 9:45

Zalm gaat 2 dagen per week voor Dirk Scheringa (DSB) werken.Soort zoekt soort.Zalm kan net zo goed met de maffia in zee gaan.Gaat Zalm de overige 3 dagen per week voor Dexia werken?It would'nt fucking surprise me!Misschien gaat Docters van Leeuwen nu ook voor Dirk Scheringa werken,dan is het trio compleet.Dat Zalm niets beters aangeboden kreeg.Ik had meer verwacht dat hij voor de ING,ABN AMRO etc. zou gaan werken,dan voor zo'n louche figuur als Dirk Scheringa.Maar ik zei het al,soort zoekt soort.Misschien krijgen Oosting en Sorgdrager nu een plaats in de raad van commissarissen bij Scheringa en wordt Schonewille
plaatselijk direkteur.Who knows,nothing surprises me any more.
dejongh1
 

Berichtdoor dejongh1 » di 26 jun 2007 18:27

Zalm gaat nu ook bij Price Waterhouse Coopers werken.Heeft Dexia dat baantje bij PWC voor Zalm geregeld?Price WaterHouse Coopers heeft toch destijds de aankoopbewijzen ivm. de aandelenlease voor de rechtbank onderzocht met toestemming van Dexia.En raad eens,de PWC
kwam met een reddend antwoord voor Dexia ,hetzelfde als de AFM.Dat de aandelen zijn gekocht.Geen ja of nee maar aannemelijk.Volgens de
financiele telegraaf is dit niet aannemelijk en is er in opties gehandeld
door Dexia.Dit kan ook niet anders, als je de jaarrekeningen van Dexia bestudeert.En nu gaat het OM ,volgens Piet(PAL) hier onderzoek naar doen.Als het OM dit sowieso doet, zal dat wel niet voor 1 augustus gebeuren.
dejongh1
 

Berichtdoor jeanjean » di 26 jun 2007 18:56

precies de jong1, wat ik dacht schrijf jij op, heldere kijk, het is een elkaar dekkende old boys club.
jeanjean
 
Berichten: 64
Geregistreerd: di 16 aug 2005 21:02


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron