spaarleasen met garantie

spaarleasen met garantie

Berichtdoor margo » za 27 aug 2005 12:30

Ik heb 4 legio spaarleasen met garantie contracten, 2 zijn er 6 jaar oud en 2 van 7 jaar oud, nu heb ik bij Dexia een berekening aangevraagd van tussentijds beeindigen, nu krijg ik in totaal ruim 7 duizend euro terug, en daar is het restant hoofdsom al van afgetrokken. Zou besluiten omdoor tegaan tot 2014 dan ben ik door maandelijks 250 euro testorten, in totaal 25.000 euro kwijt, en dan nog maar afwachten of er nog wat winst bijkomt, en nu kan ik dus 7000 euro hebben. Wat raden jullie mij aan tedoen, of door gaan of stoppen?

groet, Margo
margo
 
Berichten: 1
Geregistreerd: za 27 aug 2005 12:23

Berichtdoor Captain-America » za 27 aug 2005 12:38

Goedemiddag Marjo,

Mijn persoonlijk advies is om je gehele kwestie te laten beoordelen door een ter zake kundige advocaat/jurist.
Een voorbeeld is informeren via Ton van Aert, Holla Poelman advocaten te Eindhoven, mogelijkheid tot groepsprocedure, kosten eerste aanleg 350 Euro.
Of via Leaseproces, Beursklacht en aanverwante organisaties.
Deze laatste werken op no cure no pay waarbij men per zaak en vast (laag) bedrag betaald als eerste kosten en de rest na afloop van de zaak een bepaald percentage.

Su6 met je beslissing, goed weekend.

P.S. betalen zou ik niets, nada niente, zelf procedeer ik ook al via de voornoemde groepsprocedure.
The one and only truth (still) is out there!
Captain-America
 
Berichten: 24
Geregistreerd: zo 21 aug 2005 23:42
Woonplaats: Omgeving Rotjeknor

Berichtdoor pewi » za 27 aug 2005 16:45

Margo
Je hebt ondertussen al 6.5*(12* €250)= € 19500 betaald waar je er op dit moment nog € 7000 voor terug krijgt.
Zou besluiten omdoor tegaan tot 2014 dan ben ik door maandelijks 250 euro testorten, in totaal 25.000 euro kwijt,
8.5*(12*€250) =25500.

Spaarleasen kent m.i. aan het eind van de looptijd geen restant hoofdsom meer. Dus jouw uiteindelijke waarde van je aandelen moet op de einddag minstens de lengte van de looptijd (15 jaar) keer € 250 pm bedragen om kiet te spelen. 15*12*€250=€45000=.
Om dit bedrag te bereiken zullen de waarden van "jouw" aandelen ongeveer moeten verdrievoudigen. De huidige waarde is die € 7000.= plus de huidige restant hoofdsom.
Neem de raadgeving van C-A ter harte en laat je eens wegwijs maken.
Vrgr Pewi.

PS. Proficiat Margo, Je bent de honderdste Pal forum gebruiker.
pewi
 
Berichten: 167
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 21:00
Woonplaats: Limburg


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron