Dexia in hoger beroep na voor haar negatieve uitspraak

Dexia in hoger beroep na voor haar negatieve uitspraak

Berichtdoor Bach » do 24 jan 2008 17:00

Op 31 oktober 2007 heeft de rechtbank Amsterdam vonnis gewezen.
(rolnr 816957/DX Expl 06-3318)
[color=red](nog steeds niet gepubliceerd)[/color]
Hierbij besloot de rechter dat de gesloten overeenkomst vernietigd is: met alle gevolgen van dien. Terugbetaling ect.
Tot deze week als verrassing 2 weken voor verstrijken termijn, een dagvaardiging werd overhandigd. Dexia gaat in hoger beroep. (november 2008).
Het vermoeden bestaat dat ze dit alleen doen omdat ze het niet eens zijn met het rolmodel.

Zijn er al meer ervaringen hieromtrend?
Bach
 
Berichten: 2
Geregistreerd: ma 21 jan 2008 18:21

Berichtdoor charlyb66 » do 3 jul 2008 8:44

Uitspraak rechtbank Amsterdam op 5 maart 2008. Gevonnist categorie 3. Binnen 3 weken 60 % van inleg en restschuld + rente via de advocaat op mijn rekening. OP 5 juni 2008 een brief van de deurwaarder. Dexia gaat in hoger beroep.
charlyb66
 
Berichten: 3
Geregistreerd: ma 9 jun 2008 16:29

Berichtdoor Strijder » ma 28 jul 2008 11:49

Hopelijk gaat Dexia in het Hoger Beroep ook onderuit?.
Bij mijn hoger beroep zijn zij gedeeltelijk in het gelijk gesteld geworden, waardoor er nu een cassatiezaak volgt.
Afwachten maar of ik nu wel in mijn gelijk gesteld word, want Arnhem heeft gewoon een stelletje amateurs daar zitten die vonnis gewezen hebben.
Dat Arnhem schijt heeft aan de HR en gewoon zijn eigen koers vaart, is overigens bekend.
Succes

Ps. Je kan het Dexia niet kwalijk nemen dat zij in Hoger Beroep gaan, dat is immers hun goed recht.
Net zoals wij dat recht hebben omdoor te procederen tot aan het Europeesche Hof toe.
Strijder
 
Berichten: 31
Geregistreerd: zo 20 apr 2008 17:50


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron