op de hoogte houden

op de hoogte houden

Berichtdoor bucks007 » ma 31 maart 2008 18:48

Beste forum genoten,

Ook ik ben een van die mensen die binnen tien dagen zo een brief van dexia zou moeten ontvangen, maar net als vele vaste forum bezoekers, heb ik nog steeds byzonder weinig vertrouwen in een goede afloop hoewel het arrest ons een overwinning geeft hou ik nog steeds aan de gedachte vast de slag is gewonnen maar de oorlog nog niet, dus ze kunnen wel zeggen dat zij de mensen gaan aanschrijven, zien is geloven, en ik ben bang dat er weer niets van klopt, wel of geen administratiekosten, wel of geen dividend enzovoort enzovoort, dus mijn vraag is als iemand zo een brief krijgt en hopelijk ikzelf of dat het incidenteel niet klopt of dat er dus waar ik bang voor ben er over het algemeen niets van klopt, verder ben ik nog steeds heel boos, dat dexia niet iets van gemeende excuses naar de Gedupeerde heeft gemaakt, zelfs niet na dit arrest, had ook eerlijk gzegd niet anders verwacht, en eigenlijk is dat iets wat ik van hun eis, dat is voor mij belangrijk, dat hun dus de slechterik zijn en dat ze dat ook toegeven, en dat mensen die gewoon hun recht opeisen niet zoals die Knuppe dat formuleerde bij zijn wcam pleidooi overgebleven militanten zijn die ook verslagen gaan worden, nou mijnheer knuppe, u bent gewoon in mijn ogen een buitengewoon verwerpelijk iemand, die geen eens de moed heeft om mij vie de telefoon te woord te staan en aan een uidzendkracht opdracht heeft gegeven om mij af te te taaien, wat een niveau

met de vriendelijke groeten van Bucks
Laatst bijgewerkt door bucks007 op ma 31 maart 2008 21:26, in totaal 1 keer bewerkt.
bucks007
 
Berichten: 25
Geregistreerd: ma 4 sep 2006 18:19

10 dagen brief

Berichtdoor henk geluk » ma 31 maart 2008 19:21

dexia zal eerst wel weer in de brief die komt allerlei restricties aanbrengen.
zoals als u snel geld wilt dan moet u afstand verklaren van rente vanaf...
of zoiets. zij zouden bijvoorbeeld rente berekening nemen die ook in sommige uitspraken is gebezigd,,dus niet vanaf aanvang contract of einde contract maar het eerste vonnis in 2005 oid.

dus we zijn er nog niet,dexia kennende!! hoe zit het met lopende processen?
vanmiddag hoorde ik van diverse advocaten dat daarom sommige zaken keer op keer zijn uitgesteld ,wegens op hande zijnde hoge raad uitspraak,
wat dus gunstig voor ons is gebleken.

wat blijft is alle contracten die de 3 jaar termijn niet halen vwb vernietiging!
ergens hoorde ik dat er een vervolg zou komen van de hoge raad? wie weet daar wat van!( ivm kennis van de zaak ander tijdstip)

allen gegroet

henk geluk
henk geluk
 
Berichten: 96
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:05
Woonplaats: gameren

Berichtdoor bucks007 » wo 9 apr 2008 17:59

Het is vandaag dus tien wekdagen geleden, en ja hoor ik heb dus nog geen brief gehad met een evt schikkings voortsel, weer een belofte niet na komen en weer vertragen, kom echt voor die brief in aanmerking voldoe aan alle eisen, maar het is te mooi om waar te zijn, herriner en passant nog even een gesprek met het toenmalige incasso bureau van dexia, Raets incasso, waar ik een mevrouw aan de telefoon had die mij een voorstelling van zaken gaf dat ik geen enkele kans tegen dexia maakte, ik maar beter heel rap kon gaan betalen, anders zal ik ten prooi vallen aan allerlei financiele rampspoed, en ik eigenlijk blij moest zijn met zo een mooi duisenberg aanbod van de nieuwe barmhartige sameritaan genaamd Dexia, alleen vergaten ze even dat mijn toenmalige echtgenote niet had meegetekend en over termijnen van vernietiging maar niet te spreken dus gewoon 7365 euro betalen einde verhaal, ik nog gevraagd waaruit die rampspoed bestond en wanneer die zou plaatsvinden, tot op de dag van vandaag heef hun versie van het verhaal nog steeds niet plaatsgevonden, sterker nog ik ga terug ontvangen
Als ik hier aan terug denk en nog eerdere momenten hoe ze mij hebben geprobeerd het Dexia aanbod door mijn strot te duwen, en andere flauwekul op mijn mouw wilden spelden als als geen telefoon abbonement enz, ben ik nog steeds heel erg boos, en nu weer dit binnen tien dagen geen brief, mijn principe van hoe vervelender hoe doen hoe minder cooperatief ik wordt is nog onverwijld van kracht.
bucks007
 
Berichten: 25
Geregistreerd: ma 4 sep 2006 18:19

10 dagen

Berichtdoor hoevenaar » wo 9 apr 2008 19:39

ja, dexia kennende zoals eerder geschreven. nee je zult er zelf achteraan moeten kunnen ze je weer onder druk zetten met e.o.a

ja bkr is nog steeds van kracht terwijl wij 2 jaar geleden al de rechtzaak in eerste aanleg wonnen.


och... dexia .

gr
there is something rotten in de state of danmark=nederland
hoevenaar
 
Berichten: 15
Geregistreerd: do 14 feb 2008 10:34
Woonplaats: BREDA


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron