Tripple effect

Tripple effect

Berichtdoor Pluk_me_kaal » ma 29 aug 2005 10:15

Ik heb in 2000 via een tussenpersoon een tripple-effect afgesloten. Toen ik in de gaten kreeg, dat ik iets heel anders had (ik dacht te sparen) afgesloten heb ik een goede advocaat in de arm genomen, ben gestopt met betalen en ben begonnen om Dexia en de tussenpersoon te dagvaarden. (Amsterdam). Na drie jaar sta ik dan nu eindelijk op de rol voor vonnis. Dexia wilde de uitspraak pas op de rol van december hebben. Ik heb gegrond bezwaar aangetekend en de rechter heeft besloten in september een uitspraak te doen. Dexia wil nu wel opeens bemiddelen, maar dat was niet beter als de Duisenberg-regeling. Ik heb geweigerd.
Heeft iemand al een uitspraak in een tripple-effect zaak?
Pluk_me_kaal
 
Berichten: 2
Geregistreerd: ma 29 aug 2005 10:05

Berichtdoor hans2 » do 6 okt 2005 20:53

Pluk me kaal zie onderstaande:
Het gaat de goede kant op!!

in conventie en reconventie:

1. Als enerzijds gesteld en anderzijds niet of onvoldoende betwist staat tussen partijen vast:

Op of omstreeks 21 juni 2000 heeft [gedaagde in conventie, eiseres in reconventie] met de rechtsvoorgangster van Dexia, Bank Labouchère N.V. h.o.d.n. Legio-Lease (hierna: de bank) twee schriftelijke overeenkomsten gesloten, genaamd respectievelijk:

Triple Effect Vooruitbetaling genummerd [nummer overeenkomst a] ( leasesom f 19.068,88 )
BESLISSING:
in conventie:

wijst de vordering af;

veroordeelt Dexia in de aan de zijde van [gedaagde in conventie, eiseres in reconventie] gerezen proceskosten, welke proceskosten worden begroot op € 450,-- als salaris gemachtigde;

verklaart deze veroordeling uitvoerbaar bij voorraad;

in reconventie:

spreekt de nietigheid uit van de overeenkomsten Triple Effect Vooruitbetaling genummerd [nummer overeenkomst a] en Triple Effect Maandbetaling genummerd [nummer overeenkomst
Aldus gewezen door mr. P.J.M. Bruijnzeels, kantonrechter en uitgesproken ter openbare civiele terechtzitting van woensdag 24 augustus 2005 in tegenwoordigheid van de griffier
hans2
 
Berichten: 5
Geregistreerd: wo 17 aug 2005 21:50

Berichtdoor Pluk_me_kaal » za 8 okt 2005 14:01

Dit is geweldig nieuws! Het gaat de goede kant op.
Wat minder grappig is, is dat het vonnis is mijn rechtzaak opnieuw is aangehouden. Je wordt er moedeloos van. Al drie jaar lang onzekerheid over een groot bedrag (> 35.000 euro). Ik snap niet dat een rechter er zo lang over moet doen. Ik heb nog maar weer geduld en probeer het maar van me af te zetten.
Sterkte allemaal met de strijd tegen deze oplichters. We gaan door!
Pluk_me_kaal
 
Berichten: 2
Geregistreerd: ma 29 aug 2005 10:05


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 55 gasten

cron