uitslag

uitslag

Berichtdoor janssenfam » do 3 apr 2008 17:35

vandaag was er toch een rechtzaak over het dexia-aanbod?
wie weet hier al wat van??
janssenfam
 
Berichten: 5
Geregistreerd: vr 1 feb 2008 14:02
Woonplaats: tilburg

Berichtdoor dennietim » do 3 apr 2008 21:04

Volgens mij had Piet gezegd dat deze weer verschoven was maar mei/juni.
dennietim
 
Berichten: 13
Geregistreerd: za 15 jul 2006 15:17

Berichtdoor janssenfam » vr 4 apr 2008 9:09

ik heb geen zin meer om er mee door te gaan. ik moet zeggen dat ik de hoop op gerechtigheid allang niet meer heb.
ik heb er ook zo'n spijt van dat ik bij leaseproces aangesloten ben.
daardoor heb ik het duisenbergaccoord ook niet ondertekend.
ik heb onder een ander relatienummer nog 2 contracten. deze zijn alleen door mij ondertekend. hiiep hiep hoera dacht ik. zie ik daar nog iets van terug. maar nee hoor. de sluitingsbrief is te laat verstuurd. (niet binnen de 3 jaar). dat komt ook weer (net als bij het dexia-aanbod) omdat onze contracten als eerste afliepen, en in 2005 ofzo zijn de ideeen van de vernietigingsbrieven pas gekomen.
nu zie ik nergens wat voor terug.
als ik de duisenbergregeling geaccepteerd had, en de korting om ineens af te betalen, dan had ik 7000,00 gekregen van dexia. en de zaak was af. nu zie ik niets en ik blijf er mee bezig. ik wordt er kotsmisselijk van.
(mensen roepen nu weer het sluitingstermijn van 3 jaar is niet bindend. maar zo is er elke keer wat, en maar weer wachten, wachten en wachten, en elke keer schieten wij ernaast. niets, helemaal niks krijgen we.)
janssenfam
 
Berichten: 5
Geregistreerd: vr 1 feb 2008 14:02
Woonplaats: tilburg

Berichtdoor stingray » vr 4 apr 2008 19:34

geachte janssenfam .
laat de moed niet zakken ook ik ben al van af september 2004 bezig en ook ik wacht rustig af , uiteindelijk denk ik dat dexia goed aan het betalen komt.
want ze verliezen bijna elke zaak en de door de HR uitgesproken zaak op 29 maart komt Dexia aan het dokken toch al zal het nog wel even duren want ze verzinnene natuurlijk altijd iets om er toch weer vanaf te komen of alles uit te kunnen stellen.
maar uiteindelijk krijgen we onze euros terug reken daar maar op.
dus beste janssenfam heb geduld net als al die andere gedupeerden en steun elkaar waar dat nodig mocht zijn .
laat je kop niet hangen til hem op en vecht,vecht en vecht.
groetjes frans.
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

Berichtdoor Strijder » zo 20 apr 2008 23:43

Mooi gezegd Stingray,


Men moet nooit de moed opgeven, doe ik ook niet, de uitspraak van de HR staat en dat is bindend, helaas zijn er gerechtshoven die denken dat zij hun eigen visie er op na kunnen houden, maar die komen bedrogen uit.
Net zoals Dexia die denkt dat zij boven de wet leven en de boel naar hun hand kunnen zetten.
Strijder
 
Berichten: 31
Geregistreerd: zo 20 apr 2008 17:50


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron