Ook Gewonnen!!!

Ook Gewonnen!!!

Berichtdoor wil » zo 6 jul 2008 21:31

Het heeft me in het begin slapeloze nachten bezorgt en spanningen in het huwelijk maar dankzij het Forum van tros 'Radar" , stichting PAL en zijn medewerkers die belangenloos samenkomsten van gedupeerden organiseerde hebben we ons erdoorheen geslagen.
Petje af voor iedereen die zich destijds en nu nog steeds belangenloos inzetten en ons allen een houvast gaven. Niet alleen de nuttige informatie maar ook de wetenschap dat je niet de enige was gaf veel steun.


Ik moet wel zeggen voor ons kwam de uitspraak van de hoge raad wel als geroepen (eegalease)

Dexia heeft ons nu een schikkingsvoorstel gestuurd (welke ik volgens het aanbod NIET inhoudelijk rukbaarheid aan mag geven of aan derden mag openbaren)

Nog even alle cijfertjes controleren en dan ondertekend retour via mijn advocaat naar DEXIA . Binnen 15 dagen na ondertekening zal het schikkingsbedrag danop onze bankrekening staan. Eindelijk kunnen we het boek Dexia dan gaan sluiten en verder gaan met het leven!!


Als laatse wensen wij iedereen die niet onder de eegalease vallen en genoodzaakt zijn te procederen veel succes toe in hun gevecht tegen deze witte boorden!
Laatst bijgewerkt door wil op di 8 jul 2008 22:33, in totaal 1 keer bewerkt.
wil
 
Berichten: 4
Geregistreerd: zo 21 aug 2005 21:23

gewonnen

Berichtdoor stingray » ma 7 jul 2008 13:10

Wil van harte gefeliciteerd met de overwinning en je kunt nu weer eens lekker genieten van jullie leven he.

ook wij hebben eegalease zaken 3 stuks.
en hoop ook net als jij dat we een zelfde resultaat kunnne boeken over enige tijd dan kunnen wij ook weer verder met ons leven , maar blijf daarna ook nog anderen steunen waar nodig.

ook wij hebben veel spanningen gehad en hebben die nog, wat zijn het toch vreselijke bandieten he die banken.
maar we hebben net als U ons er mede door PAL er doorheen weten te slaan tot nog toe.
en hoop dat andere dat ook doen vechten tot de laatste druppel tegen die witte boorden zooi.
MvG frans
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

Berichtdoor bucks007 » ma 7 jul 2008 16:37

Geachte Wil

Van Harte gefeliciteerd,
Ik heb toch een vraag aan U kunt u mij vertellen waarom u inhoudelijk niets mag zeggen over de inhoud, dit niet ten nadele van U, maar ik heb het idee dat er dan door Dexia weer wordt gegoocheld en nog steeds gedupeerden tegen elkaar uitgespeeld worden, want zolang men niets van mekaar weet is het makkelijk zaken doen, dit zegt natuurlijk weer heel veel over Dexia, nogmaals niets ten nadele van u en ik hoop dat hiermee deze periode voor u afgesloten is en dat u weer verder kunt,
bucks007
 
Berichten: 25
Geregistreerd: ma 4 sep 2006 18:19

Berichtdoor wil » di 8 jul 2008 22:31

Ook bij mij gaat het om een aanzienlijk bedrag.

De kosten van de advocaat liepen bij mij op tot een 3500 euro waarvan je van de rechter een 10-15% toegewezen krijgt. Vind ik trouwens ook waanzin. Maar ja er blijft gelukkig zeker nog een aanzienlijk bedrag over!

Wat betreft het schikkingsvoorstel
letterlijk het punt:

Partijen, en voorzover van toepassing betrokken Partij, zullen aan het bestaan van deze vaststellingsovereenkomst en de inhoud daarvan geen ruchtbaarheid geven en deze niet aan derden openbaren.

PS ik waarschuw wel mensen die nog op een uitslag wachten wanneer hun zaak weer op de rol is gezet dat deze overeenkomst van dexia maar 4 weken geldig is!!! Gaat naar je advocaat die stuurt het weer naar jouw oftwel efectief 3 weken!!! als je dan net op vakantie bent VERVALT deze vaststellingsovereenkomst!!!
wil
 
Berichten: 4
Geregistreerd: zo 21 aug 2005 21:23

Berichtdoor Margriet » vr 15 aug 2008 9:39

Hallo Allemaal
Vandaag de rekening betaald van Leaseproces en uiteraard gaat er een donatie naar PAL voor hun goede hulp ,wij kunnen dit hoofdstuk afsluiten nu na de vaststellingsovereenkomst Dexia (eegaleaser)
Piet HARTELIJK BEDANKT voor al je hulp ,voor alle andere die nog bezig zijn met dit ONRECHT van DEXIA heel veel sterkte en ik blijf jullie volgen.
Samen sterk !
Groeten Margriet.
Margriet
 
Berichten: 16
Geregistreerd: wo 14 sep 2005 13:10

Berichtdoor Janny » vr 15 aug 2008 13:36

. Ik vermoed dat de brief kwam op het moment dat we al twee dagen vertrokken waren.In verband met onze vakantie heb ik mijn advocaat voor de vacantie al gevraagd of ik in aanmerking kwam. Ja, dat kwam ik. daarop heeft ze mij een kopie van de brief gestuurd, en vervolgens heb ik haar gevraagd om uitstel van beslissing bij Dexia te vragen in verband met vakantie. Dat heb ik voor 6 weken gekregen. In de vakantie heb ik per email daar uitsluitsel van gekregen.Na de vakantie, ( we waren 6 weken in Amerika) heb ik de brief gelezen en afgewerkt. dat is nu bijna 2 week geleden. we wachten nu dus op de afwerking. Maar we kregen wel uitstel voor de beslissing.
Ik heb 4000 euro advocaat kosten gehad en een kwart is me toegezegd als tegemoetkoming in de kosten. Verder was de rente tot op de stuiver na te rekenen. Ik weet dat ik nu dus afzie van terugkomen op mijn beslissing. wat ik ook terecht vind. Immers ik moet me ook aan mijn gegeven woord houden. Had ik niet ingestemd met de vaststellings-overeenkomst, dan lag immers alles open!! maar had ik ook geen zekerheid en geen eindpunt.
Nu kan ik de zaak afsluiten en overgaan tot de orde van de dag.
Janny
Laatst bijgewerkt door Janny op ma 18 aug 2008 9:43, in totaal 2 keer bewerkt.
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor aert0001 » vr 15 aug 2008 23:11

beste Margriet,

heerlijk, van harte,

Ton
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron