geen voorstel eegalease!!!!!!

geen voorstel eegalease!!!!!!

Berichtdoor stingray » za 16 aug 2008 21:24

WAT TE DOEN NA ONTVANGEN VAN ONDERSTAANDE BRIEF::::
Geachte heer XXXXXXX
na zorgvuldige controle is gebleken dat U helaas niet aan alle voorwaarden voldoet om voor een voorstel to afwikkenling in aanmerking te komen in de door de hoge raad uitgesproken arrest op 28-maart 2008.
hieronder geven wij ,indien aangevinkt de redenen aan die op uw situatie van toepassing zijn :::

(dan is aangevinkt dit)
U komt niet voor een voorstel tot afwikkeling in aanmerking omdat u en Uw echtgeno(o)te geregistreerd partner over en weer beroep op vernietiging van de eerder aangegane effectenlease-overeenkomsten hebben gedaan.
het is redelijk aan te nemen dat de echtgenoten over en weer schriftelijk toestemming hebben gegeven een dergelijke overeenkomst aan te gaan en geen beroep kunnen doen op artikel 1.88 burgelijk wetboek.

schrijven ze ook nog een doodleuk) met vriendelijke groeten b.f.m. knuppe en s.m.a. depaepe.(wat een lefffffffff)

wij hebben 3 contracten en zijn eenzijdig ondertekend dus vallen wij dus wel degelijk onder eegalease of zie ik dat verkeerd.
wij hebben ook binnen 3 jaar de contracten vernietigd.
ik heb de brieven doorgestuurd naar Holla Poelman maar moest dit toch even kwijt op PAL omdat iedereen dan ook weet dat die Dexia schoften zo weer handelen.
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

Berichtdoor Piet » zo 17 aug 2008 13:45

Hallo Stingray,

Gewoon doorprocederen en Holla Poelman vragen jullie zaak z.s.m. op de rol te zetten als dit nog niet is gebeurd.

Dit is ook van toepassing op al die andere gedupeerden die ook geen voorstel van Dexia hebben gekregen en wiens contract is vernietigd op basis van 1:88.
Laat je niet intimideren of afleiden door dit soort brieven en ga door met procederen.
Wat Dexia schrijft is slechts hun mening, meer niet, en wat telt is de mening van de rechter.

Het wordt m.i. tijd dat de Holla Poelman groepen eens horen wanneer er een hoorzitting zal plaatsvinden in hun zaak.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor Hans A » zo 17 aug 2008 19:00

Onbegrijpelijk dat Dexia zo handelt!
De HogeRaad was zeer duidelijk. De toestemming moet schriftelijk gegeven zijn. Dexia begrijpt ook wel dat het geen nut heeft om er vervolgens de handtekening onder een ander contract bij te slepen. Die handtekening geldt slecht voor dát contract.
Waar is Dexia mee bezig? Verlies voor Dexia bij een gerechtelijke uitspraak staat voor 100% vast.
Ik begrijp niet dat Dexia zo'n bericht stuurt naar iemand die door een advocaat wordt bij gestaan.
Dexia kan in dit geval slechts verliezen.

Gr Hans A
Groeten Hans A
Hans A
 
Berichten: 14
Geregistreerd: za 5 nov 2005 13:15

Berichtdoor bucks007 » zo 17 aug 2008 19:09

Stingray je bent niet de enige, met dit probleem, ook ik val volgens Dexia niet onder dat Arrest van de Hoge Raad, gaat in dit geval om welles/nietes na drie jaar vernietiging, ga via leaseproces, ook vrolijk verder met procederen, want uiteindelijk ben ik bang dat er voor mij ook een zeer gunstig vonnis komt althans, veel beter dan de duisenberg regeling en de wettelijke rente die we mogen ontvangen is geduldig, die groeit alleen maar, veel sterkte en succes
bucks007
 
Berichten: 25
Geregistreerd: ma 4 sep 2006 18:19

Berichtdoor stingray » ma 18 aug 2008 12:49

ik heb alles doorgestuurd naar Holla Poelman en ook gevraagd om mijn zaak z.s.m. op de gaan rol te zetten.
dus nu maar weer wachten he.
och ja we wachten al zo lang kan nog wel wat bij , en de rente blijft dan ook lekker omhoog gaan toch.
maar toch hoop ik dat we het uiteindelijk zullen winnen ook dat is nog een heel stuk spanning en onrust.
zolang het niet op de bankrekening staat geloof ik er nog steeds niet in.

Mete vriendelijke groeten frans
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

Berichtdoor willyreiss » wo 20 aug 2008 11:25

Over liegen gesproken. Bij mij beweert Dexia bij hoog en laag dat ze de aandelen niet aan de SPV hebben verkocht (OTC transactie), maar (stil)hebben verpand aan de SPV.
Bij alinea 108 van het aankoopproces bij de W3D staat overduidelijk, dat de aandelen aan de SPV zijn verkocht en tezijnertijd moeten worden teruggekocht en gelevert.
Nou, bij dit laatste heb ik dus 1. de risico's van hun optiecontracten,
2. Mijn pandrecht is weg en 3. Een (door-)levering volgens art. 17 Wge is na 3 jaar niet meer mogelijk.

De uitslag kan iedere dag komen. Maar ik geloof niet meer in deze rechtstaat. Ze zullen wel iets bedenken om Dexia gelijk te geven.
Waar ik wel nog in geloof en stonden ze maar voor de deur.
Ik liep gelijk over. De Russen !!

Groetjes,
A.F.M. bedankt !!
willyreiss
 
Berichten: 8
Geregistreerd: wo 9 aug 2006 15:34
Woonplaats: Berg en Terblijt

Berichtdoor Margreet Braat » do 21 aug 2008 17:28

Beste Frans,
wat een tegenvaller voor jullie. Uiteindelijk zal het allemaal wel in orde komen maar je wilt er zo graag eens een punt achter zetten. Ze gaan wel tot het uiterste om je geduld op de proef te stellen! Ik kom hier nog geregeld en blijf het volgen allemaal.

Veel sterkte en succes voor jullie en voor de anderen.

Een vriendelijke groet,
Margreet
Margreet Braat
 
Berichten: 24
Geregistreerd: di 3 okt 2006 23:54

Berichtdoor stingray » vr 22 aug 2008 22:04

beste Margreet.
het is inderdaad weer een lange adem hebben en dexia boeven stellen ons weer aan een zware proef bloot , maar we houden vol zeker nu er weer een uitspraak is geweest wat op een ander forum staat van Piet.
ik citeer :
op 20 augustus heeft de rechtbank Amsterdam een uitspraak gedaan in een zaak die voldoet aan de hierboven genoemde voorwaarden.
De vernietiging wordt toegewezen en Dexia moet alle betaalde gelden terugbetalen.

dus uiteindelijk krijgen we naa een heeeeeeeeeeeeele lange adem toch hoop ik ons geld terug he.

we hebben eindeloos geduld en ik hoop iedereen.
groetjes frans
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

Berichtdoor aert0001 » za 23 aug 2008 1:45

Beste Stingray,

uiteindelijk is er maar één oplossing mogelijk, en stapje voor stapje komen we verder, dat was 4 jaar geleden zo en dat geld nog steeds,

Ton
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

Berichtdoor stingray » wo 27 aug 2008 18:59

beste Ton weet jij of Inge Welles van HP. v. L vakantie heeft of zou mijn mail niet aangekomen zijn.
ik heb na 1 week nog geen bericht teurg ontvangen over waar ik dit forum mee gestart ben.
MvG frans
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

Berichtdoor aert0001 » do 28 aug 2008 0:21

Hoi Frans.

zal morgen even informeren,

Ton
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

Berichtdoor stingray » wo 3 sep 2008 9:53

ik heb de brieven van Dexia maar opnieuw verstuurt naar HP v L omdat ik er niets op hoor.
misschien zijn ze vorige keer niet aangekomen.
groetjes frans
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

alles terug van dexia

Berichtdoor stingray » vr 5 sep 2008 21:49

hallo allemaal .
wij hebben vandaag via HP van L een brief ontvangen dat dexia alles terug gaat betalen van onze 3 contracten.
dus ook wij kunnen dit boek dichtdoen.
hehe eindelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
het is eigenlijk niet precies wat ik van begin af allemaal hebben betaald maar we denken dat we tevreden moet zijn met dit succes.
ook de wettelijke rente word uitbetaald.
dus voor ons is de spanning eraf en ik hoop binnenkort voor iedereen.
want het vreet gruwelijk aan de gedupeerde toch.
alle initiatiefnemers van PAL en ook Ton en iedereen waar we zo´n ontzettende steun aan gehad hebben de afgelopen 4 jaar
heel hartelijke dank .
wij zullen nog geregeld op dit forum te zien zijn daar we toch ook alle nog procederende gedupeerde graag ter zijde willen staan.
dit doet een mens goed dat je op iemand kan terug vallen met de problemen toch.
MvG frans
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

Berichtdoor Margriet » vr 5 sep 2008 22:04

Frans gefeliciteerd,gelukkig ook voor jullie het einde in zicht naar een jarenlange strijd!
Voor alle gedupeerden die nog bezig houdt moed en veel kracht toegewenst!
Groeten Margriet.
Margriet
 
Berichten: 16
Geregistreerd: wo 14 sep 2005 13:10

Berichtdoor aert0001 » vr 5 sep 2008 23:52

Beste Frans,

prima, van harte, sluit het boek en gooi het weg,

Ton
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

Volgende

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron