Kanton gerecht Amsterdam

Berichtdoor bewijzenteover » di 22 nov 2005 0:40

croosjes,
Dit komt mij zéér bekend voor. Laat je Advocaat hiertegen protesteren.
En aangeven dat je onder geen enkele voorwaarde met het Duisenberg gedoe accoord gaat en verder wilt procederen. Laat je a.u.b. niet ontmoedigen door dat gepeupel van dexia en aegon. Houd vol, je bent niet alleen. De bastaarden proberen eenieder door steeds weer met hun geslepen tong uitstel te vragen murf te slaan. No way! :twisted: Wij pakken ze terug. :wink:
bewijzenteover
 

Berichtdoor croosjes » di 22 nov 2005 8:42

bewijzenteover, ik heb dat al aangegeven bij mijn advocaat maar volgens de wet moet je wachten op een uitslag (van proces dexia wet WCAM) hiervan of het algemeen verbindend wordt voor iedereen of niet .Daarna kunnen de gedupeerden verder.Als het anders is dan hoor ik het graag en hoe dan verder.

Mvrgr.Andre
croosjes
 
Berichten: 90
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:38
Woonplaats: warmenhuizen

Berichtdoor amosfantasia » di 22 nov 2005 9:39

croosjes schreef:bewijzenteover, ik heb dat al aangegeven bij mijn advocaat maar volgens de wet moet je wachten op een uitslag (van proces dexia wet WCAM) hiervan of het algemeen verbindend wordt voor iedereen of niet .Daarna kunnen de gedupeerden verder.Als het anders is dan hoor ik het graag en hoe dan verder.

Mvrgr.Andre




hoi Mensen,
Heb ook geen zin in de Duisenbergregeling .
In december hoor ik meer ,maar ik zal de advocaat doorgeven dat hij verder moet procederen igv het toch doorgaan van de regeling .
We gaan gewoon verder !Gr Amos.Sterkte allemaal,we gaan er tegenaan !
amosfantasia
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di 27 sep 2005 18:07

Berichtdoor croosjes » vr 30 dec 2005 11:26

Als de wet WCAM aangenomen wordt dan strijd mijn advocaat verder zonder tegen bericht.


Mvg.Andre
croosjes
 
Berichten: 90
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:38
Woonplaats: warmenhuizen

Berichtdoor bewijzenteover » vr 30 dec 2005 11:54

croosjes,

Dat geldt in mijn geval hetzelfde. Mijn advocaat gaat door met het gevecht ZONDER tegenbericht van mijn zijde.

Aanpakken dat gepeupel.

Groeten, Jac. :wink:
bewijzenteover
 

Berichtdoor croosjes » za 29 apr 2006 16:04

Dexia melde per post mij ook weer eens de duisenberg regeling aan en ze wezen er op dat de advocaat een kopie krijgt hiervan.

Ik ben er stil van



Mg.Andre
croosjes
 
Berichten: 90
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:38
Woonplaats: warmenhuizen

Berichtdoor Arietje » zo 30 apr 2006 16:37

Kreeg van Dexia alweer een aanbod voor hun Duisenberg(lees:bankiers-)regeling.
Ik vraag me af of ze bij Dexia nog wel fris kunnen denken? Voor mij hebben ze te vaak het naast de pot gedaan, mij respectloos benaderd en onmenselijk behandeld. Ondanks dat het om veel geld gaat, ga ik niet buigen. Ik strijd met mijn advocaat tot mijn allerlaatste dubbeltje door Dexia is terugbetaald! Al duurt het nog jaren!
P.S.
Zakelijk gezien mag het m.i. ook voor Dexia niet veel langer meer gaan duren! Een bedrijfsnaam die jarenlang in schandalen gewikkeld blijft heeft europees en wereldwijd geen positieve uitstraling?
Arietje
 
Berichten: 17
Geregistreerd: wo 21 sep 2005 20:33
Woonplaats: `s-hertogenbosch

Kanton gerecht Amsterdam

Berichtdoor Sander » di 2 mei 2006 15:23

Maanden geleden heb ik me aangemeld voor een coulance regeling.
Heb hier 9 maanden op een antwoord moeten wachten, dat luidde.
U maakt geen aanspraak op de coulance regeling. Wij hopen u voldoende geinformeerd bent. ????
Ik zal alle tijd vrij maken om te proceduren tot ik er bij neer val.
Sander
 
Berichten: 40
Geregistreerd: do 16 maart 2006 19:15

Berichtdoor Martinvdm » di 2 mei 2006 16:47

Ik zal alle tijd vrij maken om te proceduren tot ik er bij neer val.


Goedzow...Zo mag ik het horen....

Toch nog mensen met een beetje pit in hun lijf....

Iedere cent die aan Dexia betaald wordt is er een teveel....

Ook die regeling die ik van de week in de bus gekregen heb slaat nergens op...

Stelletje boeven !!

Groet,
Martin
Martinvdm
 
Berichten: 40
Geregistreerd: wo 24 aug 2005 13:40

Berichtdoor croosjes » do 4 mei 2006 20:33

Eegalease.Water bij de wijn is 66,67 % van de inleg plus advocaat kosten. Eén ding gaat eerst overleggen met je advocaat binnen twee weken reageren.Denk hier goed overna voor je het doet.


Mg.Andre
croosjes
 
Berichten: 90
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:38
Woonplaats: warmenhuizen

Berichtdoor impact » do 4 mei 2006 23:00

Croosjes, ik wordt niet echt wijs uit je laatste bericht. Is er soms door Dexia weer een ander voorstel gedaan? Graag hierover iets meer uitleg. Bij voorbaat dank.

Groet, impact
impact
 

Berichtdoor Martinvdm » vr 5 mei 2006 19:04

Heb al vaak gezegd met een schikking accoord te gaan zoals Croosjes die aanhaalt.

- 70% van de inleg terug
- Geen restschuld meer
- Advocaatkosten
- BKR notering weg

Groet,
Martin
Martinvdm
 
Berichten: 40
Geregistreerd: wo 24 aug 2005 13:40

Berichtdoor pp » za 6 mei 2006 0:40

Zou ik misschien mee kunnen leven maar met wat er in die envelop zit die hier vorige week in de bus viel dus absoluut niet!!
Vooral die pen die er bij zat doen me de haren te berge rijzen!!
Groetjes

PP
pp
 
Berichten: 26
Geregistreerd: wo 14 sep 2005 22:58
Woonplaats: Venlo

Berichtdoor croosjes » za 6 mei 2006 11:20

Waar het om gaat is als de gedupeerden een tegenvoorstel doen als Eegaleaser en Dexia wijst dit voorstel af, dan kom je nog beter uit bij de rechter in het lopend proces en vooral na WCAM wet. Ik zeg dus niet dat je het hele duisenbergschikking moet aan nemen. En trouwens laat je advocaat het werk doen, daar wordt hij voor betaald en vooral om fouten te kunnen voorkomen.


Mg.Andre
croosjes
 
Berichten: 90
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:38
Woonplaats: warmenhuizen

Berichtdoor croosjes » zo 21 mei 2006 13:36

Dexia´s moeder maatschappy gaat in grijpen.`` LET OP``.Verdere info. kan ik niet geven.Strijd je strijd met de juiste advocaat.


Mg.Andre
croosjes
 
Berichten: 90
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:38
Woonplaats: warmenhuizen

Vorige

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 74 gasten

cron