Aflossings -of garantieproduct

Aflossings -of garantieproduct

Berichtdoor Lowieke de Vos » wo 31 aug 2005 22:19

Ik heb mijn aflossings -of garantieproduct bij Dexia in maart 2005 beëindigd, net na de minimumlooptijd van 5 jaar. Volgens de Duisenberg regeling heb ik recht op 0 euro. De uitleg van Dexia is dat als ik mijn contract nog 15 jaar door zou laten lopen, ik geen restschuld overhoud.

Alleen van aflossings - of garantieproducten die na 1 mei 2005 beëindigd zijn of worden, krijgt men nog een schamele 10% van de restschuld terug.
Wederom een staaltje van pure oplichterij, ik zou inderdaad over 15 jaar geen restschuld hebben maar wel een kapitaal aan inleg aan Dexia kwijt zijn. Om minimaal quitte te kunnen spelen over 15 jaar, zou de AEX index met 155% moeten stijgen t.o.v. de koers in 2000. Zou er iemand zijn die daar in gelooft?

Mijn vraag is nu(en ik denk dat Piet dat wel weet): maakt de rechter ook onderscheid tussen contracten die met een restschuld kunnen eindigen en de aflossings- en garantieproducten? Of zijn de rechters toch slim genoeg om te weten dat alle contracten van Dexia pure oplichterij zijn?

Ik heb mijn zaak nu in handen gegeven aan Leaseproces. Maar ik ben en blijf toch benauwd dat de rechtbank ook in de truc van Dexia trapt dat je aflossings -of garantieproducten gewoon nog 15 jaar door had moeten laten lopen. Of houdt de rechter ook rekening met het bedrag dat je aan inleg kwijt bent? De inleg die ik nu kwijt ben is nl. beduidend hoger dan de restschuld. Maar in de uitleg van Dexia wordt er met geen woord gerept over de inleg die vele gedupeerden kwijt zijn geraakt.

Tot slot, grote complimenten aan Piet! Hij durft te strijden tegen onrechtvaardigheid en witte boordencriminaliteit.
Lowieke de Vos
 
Berichten: 7
Geregistreerd: do 18 aug 2005 18:38

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten

cron