Goede avond,
Vandaag ben ik weer eens gebelt door Reats incasso,ze willen met mij praten over het voor stel van Duisenberg.
Natuurlijk bel ik niet terug maar wie is er ook benaderd en wat hebben ze te zeggen
Vriendelijke groeten
M.de.W
Goed bedenken wat je (financiële) plannen de komende 5 jaar zijn! En dan afwegingen maken op basis van je persoonlijke situatie. Die kent niemand hier, behalve jijzelf!
veroordeelt voorts Dexia om binnen een termijn van 14 dagen na betekening van dit vonnis gegevens terzake de in geding zijnde lease-overeenkomst bij het BKR te (doen) verwijderen op verbeurte van een dwangsom van € 250,= per dag voor iedere dag of gedeelte daarvan dat Dexia in gebreke is aan deze veroordeling te voldoen, dit met een maximum van € 10.000,=;
Veroordeelt Dexia voorts om binnen 14 dagen na betekening van dit vonnis de meldingen betreffende de lease-overeenkomsten bij het BKR te Tiel te verwijderen op straffe van een dwangsom van € 100,00 per dag dat de verwijdering van de melding uitblijft na genoemd tijdstip.
veroordeelt Dexia.tot verwijdering van de meldingen betreffende de lease-overeenkomst bij het Bureau Krediet Registratie te Tiel binnen vijf dagen na betekening van het ten deze te wijzen vonnis, onder verbeurte van een dwangsom ad € 100,= door de Bank aan [X] te voldoen voor elke dag dat de verwijdering van de meldingen na genoemd tijdstip uitblijft, met een maximumvan € 5.000,=.
veroordeelt Dexia om binnen drie dagen na betekening van dit vonnis de registratie en de A-codering bij het BKR te laten doorhalen als ten onrechte te zijn geschied, zulks op straffe van een (tot € 50.000,00 gemaximeerde) dwangsom van € 1.000,00 per dag dat Dexia daarmee in gebreke blijft;
Het vorenstaande in aanmerking nemende, zal de reconventionele vordering tot doorhaling van de registratie en de A-codering bij het BKR worden toegewezen, zij het dat de gevorderde dwangsom zal worden bepaald op € 1.000,00 per dag en gemaximeerd tot € 50.000,00.
3. gebiedt de Bank om binnen 7 dagen na betekening van dit vonnis aan de stichting Buro Kredietregistratie(BKR) schriftelijk te melden dat geen betalingsachterstanden bestaan op basis van de genoemde overeenkomst, op straffe van verbeurte van een dwangsom van €500,00 per dag of gedeelte daarvan dat de Bank zou nalaten aan deze veroordeling te voldoen, met een maximum van €20.000 ,=
ad snoeren schreef:Goed bedenken wat je (financiële) plannen de komende 5 jaar zijn! En dan afwegingen maken op basis van je persoonlijke situatie. Die kent niemand hier, behalve jijzelf!
Ilse/ Piet/Chris.
Dit is wel erg belangrijk om mee te nemen in de beslissing om te stoppen met betalen. Het heeft mij veel schade berokkend, die BKR notering.
Ik denk zelfs vele duizenden euro's!!!.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten