Reats incasso

Berichtdoor ad snoeren » di 20 sep 2005 22:55

Ad, maar op wat voor manier kan die BKR je schade berokkenen behalve dat je geen credit card en geen hypotheek krijgt enzovoorts. Dat beperkt wel je mogelijkheden maar dat kost toch geen geld?
.

Chris

Ilse heeft je al antwoord gegeven voor een deel.
Ik wil je wel vertellen wat mij continu dwars zit momenteel door die vermaledeide BKR notering.
Ik heb een zaak(je) met veel computergedoe en instrumenten.
Op een bepaald moment kon ik de rekeningen van dexia gewoon niet meer betalen, omdat het even wat minder ging in mijn zaak.
Het gevolg een BKR notering.
Om in mijn zaak bij te blijven soft en hardware, moet ik soms investeren.
En daar heb je krediet voor nodig.
Nou dat is er dus niet, met als gevolg een neerwaartse spiraal, en dexia speelt de duivel zonder enig medelijden. Het betekend dus kei en keihard werken om bij te blijven zonder enige reserve.
Stoppen met betalen, zint eer ge begint. En Piet ik heb je heel hoog dat weet je, maar stoppen met betalen is niet voor iedereen hetzelfde.

Liefs voor ieder Ad
ad snoeren
 

Berichtdoor Chris » di 20 sep 2005 23:07

Dank voor jullie antwoord. Ja 5 jaar kan natuurlijk lang zijn als de omstandigheden veranderen. Ben zelf de laatste tijd te veel met de korte termijn bezig. Is natuurlijk niet goed. En er kunnen ook op korte termijn dingen dramatisch veranderen. I know. Maar daar wil ik niet aan eigenlijk. Maar daar geen rekening meehouden is dom natuurlijk, kan ik spijt van krijgen. Dank voor jullie antwoord. Dat maakt het me meer bewust.
Chris
 
Berichten: 39
Geregistreerd: ma 19 sep 2005 22:59

Vorige

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 94 gasten

cron