Zouden we dan toch bakzeil halen?

Zouden we dan toch bakzeil halen?

Berichtdoor herm@n » di 28 okt 2008 11:04

:? Zoals het er nu uitziet en het heeft eigenlijk al lang genoeg geduurd, lijkt het er op dat de banken van alle kanten, vooral door de staat ge-holpen worden en dat de belegger naar z'n geld kan fluiten. Zo ook wij als aandelenlease-belgger, daar is geen boodschap aan en het recht is inmiddels aan de kant van het grote geld, of zie ik het verkeerd?
herm@n
herm@n
 
Berichten: 7
Geregistreerd: za 16 aug 2008 15:56

Berichtdoor Margriet » di 28 okt 2008 12:52

Ik zit zelf ook met vragen mischien dat deze ook beantwoord kunnen worden.
Wie kan ons antwoord geven hoe je er voor staat als je bij Fortis ASR een beleggingsverzekering hebt in het mixfonds.
Kan het nu zo zijn dat je door de situatie bij Fortis nu al je geld kwijt bent of kwijt raakt?
Groet Margriet.
Margriet
 
Berichten: 16
Geregistreerd: wo 14 sep 2005 13:10

Berichtdoor nie » ma 19 jan 2009 16:16

In een recent artikel (zie http://www.amweb.nl/nieuws/nederland/in ... 7411.lynkx) geeft Antoinette Herzberger van TROSRADAR het volgende te kennen:
[i]

Nooit zo kwaad geweest

Het onderwerp dat Hertsenberg in al die jaren het langst is bijgebleven is de Dexia-zaak. En dan vooral het onderzoek naar Dexia door een studente van de Erasmus Universiteit in Rotterdam. "Negen dagen na de uitzending trok de Universiteit zich terug en gaf daarover samen met Dexia een persbericht uit zonder mij daarvan op de hoogte te stellen. Naar later bleek omdat bestuursleden van de universiteit deeltijdfuncties hadden bij Dexia. Ik geloof dat ik in mijn leven nog nooit zo kwaad en gegriefd ben geweest." [/i]


Wie weet of dit nog ooit haarfijn is onderzocht? vast wel niet trouwens!
nie
 
Berichten: 24
Geregistreerd: di 7 maart 2006 10:39


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron