korting kado/ profit effect

korting kado/ profit effect

Berichtdoor johanmulder » za 3 sep 2005 17:08

Voor mensen met de producten Korting Kado/ Profit Effect.
In artikel 2 van de contracten legt de verstrekker zich vast om de aandelen onverwijld op naam van de klant bij te schrijven in de administratie van Bank Labouchere. Dit om te voldoen aan artikel 17 van de Wge.
Bij mijn weten heeft niemand schriftelijke bevestiging gekregen dat dit gebeurd is.
Indien U dit bewijs van bijschrijving wel heeft ontvangen zou U mij een groot plezier doen om dit te mailen aan john_o_mill@hotmail.com ( dit adres vindt U ook op deze site ).
Groet,
Johan Mulder.
johanmulder
 
Berichten: 18
Geregistreerd: do 25 aug 2005 19:12

kortingkado/ profit effect

Berichtdoor macapo » wo 7 sep 2005 1:02

Beste Johan.

Aardig dat je geintereseerd bent in deze producten.

Het ontgaat me echter wat voor belang je hebt bij het toesturen van deze contracten.

Vergeef me als ik het fout zie, maar in mijn ogen zou je ook een werknemer van dexia kunnen zijn die op deze manier de administratie mbt gekochte aandelen wil verkrijgen om toonbaar te maken aan de rechter dat deze werkelijk zijn gekocht.

Probeer daarom eens duideluik uit te leggen wat jou belang is in deze en wat je met de gekregen gegevens gaat doen.

Voorals nog adviseer ik iedereen om geen gegevens aan te bieden aan wie dan ook.

Pas goed op want dexia probeert van alles om onder een rechtszaak uit te komen.. :roll:
macapo
 
Berichten: 7
Geregistreerd: wo 24 aug 2005 21:23

Berichtdoor johanmulder » wo 7 sep 2005 17:35

Macapo,
Alsjeblieft mij geen contracten toe gaan sturen. Ik breng al jaren mensen onder bij advocaten voor deze producten en zou alleen graag weten of er iemand is die wel schriftelijk bewijs heeft van de opnaamstelling van aandelen. Mijn veronderstelling is dat niemand dit bewijs heeft, maar je weet nooit en ik zou niet graag voor verrassingen komen te staan als de zaak van hen die ik heb geadviseerd, behandeld gaat worden.
Overigens vind je mijn e-mail adres bij de groep Korting Kado/ Profit Effect op de sites van Payback en PAL. Verder heb je volkomen gelijk om terughoudend te zijn met het geven van informatie. Als er weer iets tastbaars aan het licht komt wil ik dit nog wel eens wat uit het oog verliezen.
Groet,
Johan Mulder.
johanmulder
 
Berichten: 18
Geregistreerd: do 25 aug 2005 19:12

Berichtdoor Piet » wo 7 sep 2005 19:32

Hallo Macapo,

Johan zet zich al jaren in voor Dexia en Koersplan gedupeerden als contactpersoon en bestuurslid.
Johan post al jaren op diverse forums van Tros Radar.
Dankzij vrijwiligers als Johan zijn wij op de goede weg om op een succesvolle wijze de aanbieders van deze contracten aan te pakken.
Dus Macapo, Johan staat aan de goede kant en vecht voor een goede zaak.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor macapo » do 8 sep 2005 21:25

Sorry Johan.


Dat wist ik niet. zo op de hoogte ben ik niet zo blijkt.

Dus je vericht goede zaken, veel succes.

Piet ook bedankt voor jou reactie.

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
macapo
 
Berichten: 7
Geregistreerd: wo 24 aug 2005 21:23

Berichtdoor johanmulder » za 10 sep 2005 15:55

Macapo,
Absoluut niets aan de hand. Je hebt groot gelijk om niet te goed van vertrouwen te zijn, daar ondervinden we nu allemaal de gevolgen van.
Groet,
Johan Mulder.
johanmulder
 
Berichten: 18
Geregistreerd: do 25 aug 2005 19:12


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 127 gasten

cron