U, de klant een bijdrage van Manno van den Berg

U, de klant een bijdrage van Manno van den Berg

Berichtdoor klant » di 10 nov 2009 18:10

Het is verbazingwekkend hoe bedrijven met hun klanten omspringen.
Voor in de fin. sector hebben zij het nog steeds niet begrepen. Een stortvloed aan gelikte reclamecampagnes laat ons echt niet de aandelenleaseplannen, de woekerpolis en de kredietcrisis vergeten.

En het artikel blijft vervolgens doorgaan doordat de grote banken hun klanten in gijzeling houden en wij dat als consumenten niet licht zullen vergeten laat staan accepteren.

Ten slotte net als bij de DSB bedonder je namelijk een klant dan verlies je honderden klanten
Laatst bijgewerkt door klant op di 10 nov 2009 20:48, in totaal 1 keer bewerkt.
klant
 
Berichten: 105
Geregistreerd: wo 21 okt 2009 17:57

Berichtdoor Piet » di 10 nov 2009 19:49

Hallo klant,

Waar heb je het over!!
En wat is de toegevoegde waarde van deze posting voor de Dexia gedupeerden?

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor klant » di 10 nov 2009 20:47

Hallo Piet

Er stond een artikel van de hand van Manno van den Berg
over die aandelenleaseplannen, e.d. en de onbegrijpelijke houding van die banken, dat stond vermeld in de Fin. Telegraaf van het weekend.

mvdberg@telegraaf.nl

In hoeverre dit een toegevoegde waarde heeft kan ik niet goed overzien, maar wel dat het over die befaamde aandleenlease produkten gaat met die beroemde hefboomwerking waardoor je altijd winst had en je inleg niet kwijt kon raken.

Als ik het artikeltje op moet sturen dan hoor ik dat uiteraard.

groetjes
klant
 
Berichten: 105
Geregistreerd: wo 21 okt 2009 17:57

Berichtdoor Piet » vr 13 nov 2009 13:05

Hallo klant,

Nu weten we nog niets!
Het lijkt mij beter het bewuste artikel waar je over schrijft hier te plaatsen, dan weten we wat je bedoelt.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor klant » vr 13 nov 2009 13:49

Ik ga het aan de betrokken persoon vragen of hij mij zijn artikel per
e-mail kan toezenden dan komt het onverwijld op de site
klant
 
Berichten: 105
Geregistreerd: wo 21 okt 2009 17:57

Berichtdoor klant » vr 13 nov 2009 18:24

Dexia boekt 274 miljoen euro winst BRUSSEL (AFN) - De Frans-Belgische financiële onderneming Dexia heeft in het derde kwartaal een winst behaald van 274 miljoen euro. In dezelfde periode een jaar eerder werd nog een verlies geleden van 1,5 miljard euro. Het was het derde achtereenvolgende kwartaal dat Dexia winstgevend was.


Ads door Google
Koopjes op de beurs
Nu is de tijd om laag te kopen. Dit aandeel moet 760% omhoog!
www.topaandelen.com/gratistip
Komt uw spaargeld vrij?
Bekijk de spaarmogelijkheden van de Rabobank. Een bank met ideeën.
www.Rabobank.nl/vrijval
Buffett: "nu kopen"
Welke aandelen werelds rijkste belegger nu koopt ...
www.smartcapital.be
Dexia maakte de resultaten vrijdag bekend. De winst was iets hoger dan verwacht. Analisten gingen gemiddeld uit van een winst van 269 miljoen euro.

Dexia werd vorig jaar september te hulp geschoten door Frankrijk, Luxemburg, België en enkele belangrijke aandeelhouders door middel van een kapitaalinjectie van 6,4 miljard euro. Omdat het bedrijf deze staatshulp heeft gekregen, is het de verwachting dat het bedrijf op last van de Europese Commissie zal moeten herstructureren. Dat kan betekenen dat eurocommissaris Kroes (Concurrentie) eist dat Dexia bepaalde onderdelen afstoot.

Mail Print DFT Nieuwsbrief
klant
 
Berichten: 105
Geregistreerd: wo 21 okt 2009 17:57


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten

cron