Ik heb geen idee wat ik moet doen. Wie kan me helpen?

Ik heb geen idee wat ik moet doen. Wie kan me helpen?

Berichtdoor groningen » di 13 apr 2010 10:05

Mijn contract bij Dexia (legio lease kortingkado) is onlangs beeindigd na 10 jaar lang betaald elke maand betaald te hebben.
Nu heb ik een restschuld van 2200 euro.
Ik heb contact opgenomen met leaseverlies maar hun zeiden mij dat ik niet in hun bestand sta.
Ik heb indertijd me wel aangesoten bij hen, en heb zelfs een relatienummer.
Hun zeiden dat ik hun nooit iets betaald heb, dus daarom ik niet in hun bestand sta. Klopt, ik kan me ook niet herrinneren ooit iets betaald te hebben omdat ik daar geen verzoek voor heb gekregen.
Wel heb ik een opt-out brief gestuurd naar Mr. Kielstra op aanraden toendertijd van leaseverlies.
Geen idee of ik daar nu rechten kan aan ontlenen.
Maar leaseverlies kan me dus niet meer helpen.
Oké, dus daar leg ik me dan maar bij neer, dat is niet anders.

Nu krijg ik dus de brief van Dexia dat ik dus moet betalen.
Uiteraard baal ik als een stekker na 10 jaar maandelijks 68,95 euro te hebben betaald. en nu alsnog 2200 euro moet betalen.

Is er voor mij nog een mogelijkheid om iets te doen?
Wat raadt U mij aan?
Ik heb ook nooit geen Duisenberg deal getekend. En was toen ik het contract tekende was ik ook niet getrouwd of geregistreerd samenwonend.

Alvast hartelijk dank voor Uw eventuele reactie.
groningen
 
Berichten: 2
Geregistreerd: do 8 apr 2010 12:22

Berichtdoor freese » do 15 apr 2010 2:58

Probeer eens een eigen advokaat bij jou in de buurt die verstand van zaken heeft aangaande aandelenlease. Laat een brief schrijven door de advokaat dat hij of zij jou belangen behartigd. (eventueel kun je de advokaat ook als correspondentieadres opgeven).
Mijn ervaring is dat Dexia zich dan koest houdt wat rekeningen betreft en je hebt wat meer rust omdat je alleen wat hoort als de advokaat iets belangrijks binnen krijgt.
Je kunt dan in overleg met de advokaat kijken of je een rechtszaak wilt beginnen of je kunt wachten op een betere uitspraak die voor jou ook belangrijk is.
Let wel op de kosten is echter niet goedkoop, als je onder een bepaalde grens zit met je loon hoef je maar een eenmalig bedrag te bepalen en de rest van de kosten worden overgenomen door de staat. De bedragen/loongrens weet ik niet meer.
freese
 
Berichten: 1
Geregistreerd: za 3 apr 2010 11:44


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten

cron