tussen vonnis huurkoop

tussen vonnis huurkoop

Berichtdoor henk geluk » wo 7 sep 2005 20:17

in ons (tussen) vonnis van jl 1 september is in onze class action huurkoop geworden.

een enkel geval wordt nader over verder geprocedeerd.

ik houdt u op de hoogte wanneer de volgende zaak dient.

vrgr

henk geluk
henk geluk
 
Berichten: 96
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:05
Woonplaats: gameren

Berichtdoor Piet » do 22 sep 2005 20:28

Dit tussenvonnis van onze "vriend" rechter Strengers van de rechtbank in Amsterdam is te lezen op de site onder Uitspraken.
Onbegrijpelijke mening van deze man en leesvoer voor de advocaten.
Apart is ook de mededeling in het volgende punt:
53. Omdat over de juridische geschillen van partijen geen duidelijke eenstemmigheid in de jurisprudentie bestaat en voor zover deze er is, niet uitgesloten kan worden dat daarover in hogere instanties anders geoordeeld zal worden, komt het de kantonrechter juist voor partijen de mogelijkheid te geven nu al van dit vonnis in beroep te gaan.


Deze man is zeker niet op de hoogte van de arresten van het Gerechtshof in Den Bosch en van de uitspraken van 17 andere rechtbanken waarin zeer duidelijk wordt gevonnist.
In de Beslissing zelf:
VII. bepaalt dat partijen nu al van dit vonnis in beroep kunnen komen;

Hoe denkt de advocaat van deze groep zelf over het nu al in hoger beroep gaan en is de groep hierover gevraagd?
Al met al blijft deze rechter in mijn ogen een blamage voor de hele rechtspraak met zijn afwijkende mening en vonnis.

Ik wens de groep sterkte en juiste beslissingen de komende tijd en als er hoorzittingen worden gehouden breng ons s.v.p. op de hoogte zodat wij hierbij ook aanwezig kunnen zijn.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 152 gasten

cron