Hopeloos......

Hopeloos......

Berichtdoor eduard » za 14 mei 2011 13:50

Sinds 2004 in procedure via HP, ben overtuigd van m'n recht maar er komt maar geen einde aan...
Vandaag weer een brief van HP en voelde hem al aankomen een hoop blabla en op laatste kantje de nota: weer ten de duizend euro! en MR. I Welles vertrekt bij HP en weer nieuwe op de zaak.
Ik sta met m'n rug tegen de muur want stoppen nu betekent een enorme fin. schade terwijl ik in m'n recht sta.
Zou iemand mij eens willen adviseren???
IK WIL JUSTICE
eduard
 
Berichten: 28
Geregistreerd: za 18 maart 2006 1:27

Berichtdoor aert0001 » ma 16 mei 2011 21:59

Schaamteloos, bizar,

wat Holla doet is schaamteloos, de eerste bijeenkomst is er gesproken over 500 euro maximaal per contractant ( advocaat 1).
Dat werden er duizend (advocaat 2 ).
Daarna schriftelijk 1500 euro, met een oprecht excuus (advocaat 3 ).
En nu dan als klap op de vuurpijl, dit. (advocaat 4 )

8000 euro zijn wij reeds kwijt, tal van handreikingen naar Dexia toe, 10 jaar procederen voor een vernietiging die reeds 10 jaar geleden een feit was.

400 slachtoffers van Dexia hebben we persoonlijk bij Holla op een presenteer blaadje aangeboden.

van de ene advocaat naar de andere geschoven, weer slachtoffer.

schaamteloos.

700.000 aandelenlease contracten.
7.000.000 woekerpolissen

wijs mij een eerlijke, echte advocaat aan en ik vertel je dat de paus moslim is.
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

Berichtdoor yvonne s » di 17 mei 2011 14:40

hallo,

mondelinge afspraken kunnen ze zeggen dat die nooit gemaakt zijn, maar een schriftelijke prijsafspraak niet.
Ze hebben ons jaren lang aan het lijntje gehouden door een afwachtende houding aan te nemen, en niet door te procederen.
Jaren niets gehoord behalve een rekening per jaar.

groetjes yvonne s
yvonne s
 
Berichten: 27
Geregistreerd: vr 28 apr 2006 22:39

Berichtdoor eduard » wo 18 mei 2011 21:14

Bedankt voor jullie reactie ben er doodziek van slaap weer slecht want stoppen nu zou een drama zijn maar blijkbaar is doorgaan ook een drama want HP ziet de lange duur als "onvoorzien" en iemand (lees wij) zal dat betalen..
Had ik eerst een conflict met Dexia krijg ik gratis HP erbij, blijkbaar is recht afhankelijk van de dikte van je beurs bah..
En op de vraag hoelang nog krijg ik geen antwoord "tja de zaak loopt"
Dus wat doen we blijven we betalen??
IK WIL JUSTICE
eduard
 
Berichten: 28
Geregistreerd: za 18 maart 2006 1:27

Berichtdoor nie » do 19 mei 2011 9:25

het is inderdaad om zeer treurig van te worden, de tijd die rechtsprekend ("krompratend") nederland neemt om al deze zaken rond aandelenlease op te lossen. Zij zouden zich moeten schamen maar dat doen ze niet. Er zijn inmiddels zoveel gedupeerden; DSB, woekerpolis en aandelenlease . Meer dan een miljoen Nederlanders is ten onrechte geld uit de zak geklopt en degenen die dit zouden kunnen rechtbreien (politici, rechters) doen weinig tot niets, waarschijnlijk omdat ze hopen ooit nog eens zelf geld te gaan verdienen bij al die witte-boorden.... die bij banken en verzekeraars werken.
het onzinproces tegen Wilders gaat binnen een maand opnieuw van start met nieuwe rechters en wij moeten jaren en jaren wachten.....
Nu ook weer recent: maak het maar moeilijk voor mensen om een hypotheek te krijgen, maar leg banken die voor wat administratie tonnen willen krijgen, niks in de weg als het om te hoge hypotheekrente gaat

Diezelfde bank die je als belastingbetaler in leven hebt gehouden heeft het lef jou geld te vragen voor een hypotheeklening!
Zalm maakte ooit de opmerking: we vinden het toch ook niet gek als iemand die schoenen maakt/ verkoopt, 40 % provisie vangt en bij een verzekeraar vinden we dat wel te veel.! Hij snapte kennelijk niet dat als een schoenmaker 10 keer zoveel schoenen wil maken hij er 10 keer extra tijd er in moet stoppen, een bank hoeft er maar een 0 extra bij te typen maar het werk blijft hetzelfde .......

het wordt tijd voor een consumentenpartij in Nederland

nog een vraag voor iedereen: zijn er eigenlijk wel zaken die het laatste jaar opgelost zijn? ik zit zelf bij Leaseproces maar na 4 jaar is nog geen vooruitgang geboekt; al die advocaten bij Dexia die om 5 uur de PC dichtklappen, zouden zich eens moeten realiseren hoeveel ellende zij blijven veroorzaken bij veel gezinnen. Zij zouden zich moeten schamen maar dat doen zij niet. "het moet niet gekker worden, maar dat doet het wel altijd" zei Martin Bril destijds al

groet en prettige dag voorzover mogelijk
nie
 
Berichten: 24
Geregistreerd: di 7 maart 2006 10:39

Berichtdoor aert0001 » zo 22 mei 2011 0:04

er zijn uitspraken te over kijk maar eens bij uitspraken in de linkerkolom, nog deze afgelopen week was er een uitspraak van iemand van de holla groepen, ook een uitspraak waarbij volgens Dexia de 3 jaar waren verstreken en wederom is door de rechtbank gezegd dat de toestemming schriftelijk dient te gebeuren en dat de bewijslast voor het zogenaamde te laat vernietigen bij dexia ligt.

Idem dito bij de case tegen Aegon afgelopen week ( lees in het nieuws in de linkerkolom), Dexia heeft de zorgplicht geschonden anders hadden ze kunnen constateren dat het contract niet rechtsgeldig door beiden was getekend edoch men had alleen interesse om zoveel mogenlijk contracten ( leningen) te verkopen. De rupsje nooit genoeg gedachte van ene zekere K...is hier zeker van toepassing.

En deze trend is al een tijdje aan de gang, echter, het had allemaal reeds jaren eerder kunnen gebeuren.

Ook deze slachtoffers van Dexia zijn 11 jaren aan het lijntje gehouden, 11 jaren van dag in dag uit dat dexia zwaard boven je hoofd, de advocaten zwegen, of begrepen het niet en verdwenen v.h. toneel, Dexia bleef dreigen en ontkennen de kosten liepen gestaag op, weliswaar moet Dexia nu de advocaatkosten ook terug betalen + de wettelijke rente, het slachtoffer heeft wel de kosten eerst moeten betalen.

Toch 11 jaar van ellende en frustratie, en geloof het ik heb het van dichtbij meegemaakt, het geeft een hoop spanning, frustratie, twijfel en gedonder in huis. psychische maar ook lichamelijke klachten tot gevolg hebbende.

ook deze zaak was al jaren duidelijk maar is steeds aangehouden en verschoven.

Ton
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

Berichtdoor yvonne s » do 16 jun 2011 13:42

Hallo,

Vandaag TOCH weer een dikke vette rekening gekregen met werkzaamheden tot december 2010.Dus je kunt er nog een verwachten.
Het lijkt dexia wel.
groetjes yvonne s
yvonne s
 
Berichten: 27
Geregistreerd: vr 28 apr 2006 22:39

Berichtdoor eduard » vr 6 jan 2012 17:51

Eindelijk! op 17jan getuigen verhoor bij rechtbank A'dam
IK WIL JUSTICE
eduard
 
Berichten: 28
Geregistreerd: za 18 maart 2006 1:27


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten

cron