Stickers nu GRATIS bij info@platformaandelenlease.nl

TV-spot financieel haalbaar?

TV-spot goed idee?
30
91%
TV-spot slecht idee?
2
6%
Weet niet of geen mening
1
3%
 
Totaal aantal stemmen : 33

Stickers nu GRATIS bij info@platformaandelenlease.nl

Berichtdoor impact » do 8 sep 2005 13:40

In het forum van Radar werd de suggestie gedaan voor een of meerdere TV-spots om onze zaak tegen Dexia in het voetlicht te brengen. Daarmee bereik je een groot publiek.

Ik vind dat een uitstekend idee, dat uitdieping verdient.

Stel je voor: Piet Koremans tegen een achtergrond van spandoeken en sterk uitvergrote foto's van eerder gehouden acties.

Kan Piet eindelijk zeggen wat hij niet mocht in die Radar-uitzending, waar Charles Huyskens en Dirk Bruneel ongehinderd hun propaganda mochten uitstorten!

Zo'n spot kost geld, veel geld zelfs. Ik beloof hierbij om € 100,= in een speciale pot te storten als dit idee levensvatbaar blijkt. Wie volgt?

Een TV-spot lijkt vooralsnog niet haalbaar vanwege de kosten. De PAL-stickers om op munten van € 2 euro te plakken zijn NU
GRATIS te bestellen bij info@platformaandelenlease.nl .


Een vrijwillige, kleine bijdrage in de kosten is zeer welkom om de oorlogskas van PAL op peil te houden. Het rekeningnummer van PAL vindt
u op de site. Bij voorbaat dank!
Laatst bijgewerkt door impact op do 22 sep 2005 0:06, in totaal 3 keer bewerkt.
impact
 

Berichtdoor ad snoeren » do 8 sep 2005 14:32

Indien het levensvatbaar is doe ik mee.
Maar vergis je niet in de kosten. Alleen al het maken van van een kwalitatief goeie spot kost bergen geld, en daar komen dan de uitzend- kosten nog bij.
Dus deze topic moet dan wel heel veel postings gaan bevatten.

Groeten en wie volgt? Ad
ad snoeren
 

Berichtdoor ant » do 8 sep 2005 19:56

Ik doe ook mee voor 50 euro :)
ant
 
Berichten: 13
Geregistreerd: di 16 aug 2005 16:17
Woonplaats: spijkenisse

Berichtdoor RuudVC » do 8 sep 2005 23:37

peewee


Geplaatst op 08 Sep 2005 10:59 door peewee


--------------------------------------------------------------------------------

Het idee op zich is goed. Er zou best een fonds geopend kunnen worden waaruit advertentie-uitingen betaald zouden kunnen worden.

Dit vraagt wel een behoorlijke pot met geld. Enkele tienduizenden euro's is peanuts en al snel onvoldoende. Te vrezen valt alleen dat grote groepen gedupeerden hun strijdbaarheid allang hebben laten varen en een punt willen zetten achter de hele kwestie die hen al te lang bezighoudt. Veel ernstiger lijkt mij overigens dat ook tal van journalisten mogelijk langzamerhand hun interesse in de leasekwestie kunnen gaan verliezen. Met free publicity kon er tot nu veel gedaan worden, maar dit lijkt (misschien vergis ik mij) ook weg te ebben.

Onze Piet (Koremans) heb ik ook al weken niet meer op televisie en in de krantenkoppen aangetroffen.

Dit lijkt inderdaad te gebeuren en daarom is een TV-spot een goed plan.
Als er iemand is. die dit weet te organiseren doe ik mee
Overigens peewee, ik heb je posting van RADAR "geleend" zoals je ziet. waarvoor dank.
vr. groet, Ruud
RuudVC
 
Berichten: 3
Geregistreerd: do 8 sep 2005 22:35

Berichtdoor luc » vr 9 sep 2005 1:25

Goed idee natuurlijk doe ik mee ik heb er wel 250€ voorover om deze misstanden van het nederlandse bankwezen wereldkundig temaken

Luc
luc
 
Berichten: 3
Geregistreerd: do 18 aug 2005 0:03

tv-spotje

Berichtdoor woest » vr 9 sep 2005 8:36

Als dit serieus van start gaat, doe ik mee; SUCCES!!
Woest
woest
 
Berichten: 133
Geregistreerd: di 16 aug 2005 12:04

Re: tv-spotje

Berichtdoor stingray » vr 9 sep 2005 21:45

hoeft helemaal niet veel te kosten kunne we samen niet dat spotje maken met een digitale camera of zo tegen een mooie zwarte achtergrond.
MvG stingray
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

Berichtdoor Bert W. » vr 9 sep 2005 22:11

Spotje is natuurlijk, zoals al aangegeven, ook zelf te maken. Uitzending via de bestaande nationale omroepen zal zeer kostbaar zijn. Maar uitzending via lokale omroepen kan weleens zeer aantrekkelijk blijken te zijn (wellicht gratis). Enige maanden terug ook via Rijnmond radio berichtgeving in het reclamebloc om als gedupeerde niet accoord te gaan met het Duisenberg-accoord maar DEXIA via de rechter aan te pakken middels (wie was dat ook weer??).
Bert W.
 
Berichten: 43
Geregistreerd: di 23 aug 2005 20:05
Woonplaats: Korendijk

Berichtdoor impact » za 10 sep 2005 11:37

Misschien is het ook opportuun om eens na te gaan of er voor zo'n TV-spot geen subsidie is te krijgen of hulp van SIRE. Het betreft tenslotte een bijna nationaal belang.

In het form van Radar heeft 'aduive' ook een heel goed plan:

Stickers om op de munten van € 2, € 1 en 50 cent te plakken. Kost weinig en kan bijzonder effectief blijken te zijn.
impact
 

Berichtdoor impact » zo 11 sep 2005 10:50

Het sticker-idee heb ik gisteren telefonisch met Piet Koremans doorgesproken. Piet vond dit ook de moeite van het napluizen waard.

Gisteren nog daarom offerte gevraagd bij een bedrijf dat in het verleden ook al eens dergelijke stickers produceerde. Als de prijs en de levertijd geen beletsel vormen, volgt overleg over de op te drukken tekst en kan het idee worden gerealiseerd.

Als alles meezit, kan kort daarna een campagne worden gestart om zoveel mogelijk euromunten van € 2, € 1 en 50 cent van de PAL-stickers te laten beplakken!

Nadere berichtgeving hierover volgt.

Groet,
impact
impact
 

Berichtdoor impact » ma 12 sep 2005 22:54

Er is nu bij drie bedrijven om een offerte voor stickers gevraagd en de tekst ligt gereed. Als het financieel haalbaar is, wordt de drukorder verstrekt en kan de campagne van start gaan zodra de stickers bij PAL zijn binnengekomen.

Is het beplakken van munten strafbaar? NEE! Bij Postbus 51 verkreeg ik de volgende informatie: "er bestaat geen wet, die het beplakken van munten verbiedt". En in Nederland is het nog steeds zo dat wat niet expliciet is verboden, is toegestaan.

Wanneer de kosten bekend zijn, worden die in het forum gepubliceerd en kan iedereen, die zich geroepen voelt hiervoor een bijdrage doen!
impact
 

Berichtdoor Pluutje » do 15 sep 2005 12:34

Impact, Aduive,

Uitstekend idee, stickers op munten plakken!

Hiermee bereik je, naar ik hoop tegen beheersbare kosten, een groot publiek.

Veel succes!
Pluutje
 
Berichten: 4
Geregistreerd: za 20 aug 2005 23:40

Berichtdoor impact » do 15 sep 2005 12:48

De drukorder voor de stickers is inmiddels geplaatst! Levertijd 2 - 3 weken.

Kleur: fluoriserend geel met zwarte opdruk. Voorlopig alleen voor de munten van € 2.
impact
 

TV spotje om meer mensen te bereiken. Stickers plakken

Berichtdoor leeuwtje » do 15 sep 2005 15:44

Hoe, waar wat en hoe duur.


Kortom hoe kom ik aan deze stickers? Ga me het snot voor de ogen plakken.
leeuwtje
 
Berichten: 8
Geregistreerd: do 18 aug 2005 18:42

Berichtdoor B. Lok » do 15 sep 2005 16:06

Fantastisch idee impact wat gaat ons zo'n velletje kosten ?
B. Lok
 
Berichten: 6
Geregistreerd: do 15 sep 2005 15:43

Volgende

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 84 gasten

cron