Vertrouwen opzeggen in Leaseverlies en Eegalease

Berichtdoor Janny » di 22 nov 2005 16:06

verdraait, net even gekeken , en tot mijn stomme verwondering,
€ 45,00

Mijn echtgenoot zegt nog niets te hebben ontvangen, dus hij wacht nog maar even.

janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor Monument Valley » di 22 nov 2005 16:52

Janny,


Per omgaande wil ik jou een vraag stellen: Toen jullie je bij Leaseverlies aanmeldde, hebben jullie toen eerst geïnformeerd wat voor een service je van hen kon verwachten.?
Waarom vraag ik dit? In 2003/2004 zat ik op die site van Leaseverlies, zag wat ze vroegen aan lidmaatschap, ik stelde hen een vraag o.a. wat voor een service ze geven kreeg daar nooit antwoord op.
Opdat moment gingen erbij mij alarmbellen rinkelen.
Uiteraard zou je kunnen zeggen van, de informatie stond op hun site, maar op een internetsite of een advertentie zetten ze altijd mooier neer dan het is, dus daarom stuurde ik hen een e-mail, het feit dat ik geen antwoord kreeg van hen zei mij genoeg.
Kortom ik heb dus nooit vertrouwen gehad in die stichting Leaseverlies, ik vond hen meteen al een stelletje minkukels.
Mag ik van jou vernemen?
Met de allervriendelijkste groet,

Monument Valley
Monument Valley
 
Berichten: 105
Geregistreerd: di 1 nov 2005 16:51
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Janny » di 22 nov 2005 17:21

Monument Vally

alleen je naam geeft me een gevoel van heimwee, naar Amerika.Die onmetelijke uitgestrekheid, en de schoonheid van de rotsformaties. om lyreis van te worden
Nu ter zake.
Nee we hebben geen informatie gevraagd, ook niet naderhand voor eegalease.achterafgezien natuurlijk erg dom We hebben er wel met onze advocaat over gehad dat we met deze stichtingen contact hadden, hun antwoord was zoiets als het kan geen kwaad. Ook zij konden toen niet achter de schermen kijken. ik heb er verder bij hen(adv) niet verder naar geinformeerd, immers het werk werd toen door de advocaat gedaan. en we verwachten toen al(eind 2003) niet meer zoveel van de stichtingen.
Dat we lid werden was in de euforie van de gebeurtenissen, door deze twee stichtingen werd je vooreerst op weg geholpen. zie maar de vernietigingsbrief voor de ega. daarvoor is naderhand ook mijn echtgenoot darvan contribuant geworden. Van het begin af aan hebben we geweten geen antwoorden te ontvangen. stond immers in hun voorwaarden. en ook om voor € 45 veel werk te verwachten was niet onze gedachte. Toch hebben we weleens tevergeefs vragen gesteld , die ook niet beantwoord werden in veelgevraagd. dus daarin werden we ook teleurgesteld. Voor € 45,-- kun je ook niet veel verwachten , dat hadden we van het begin afaan ingecalculeerd. We zijn met ze in zee gegaan, omdat zij in het begin de enigen waren die iets voor ons deden nadat de Tros Radar ons wakker schudde.
Wel heb ik , toen ze met Duisenberg op de proppen kwamen , hun geschreven dat ze konden onderhandelen wat ze wilden, maar niet uit naam van mij. Ik heb toen mijn advocaat gevraagd om voor mij te onderhandlen met Dexia, maar hij werd terug gewezen met de woorden, dat het op die manier onoverzichtelijk werd. :( Als je verder vragen hebt stel ze gerust. we moeten het toch zelf oplossen.

met vriendelijke groet,

Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor Monument Valley » di 22 nov 2005 18:06

Geplaatst: Di 22 Nov 2005 16:21 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Monument Vally

alleen je naam geeft me een gevoel van heimwee, naar Amerika.Die onmetelijke uitgestrekheid, en de schoonheid van de rotsformaties. om lyreis van te worden


Janny, het spijt mij dat ik met mijn naam jou heimwee bezorg.
Indien je heimwee mocht blijven houden naar Amerika wegens mijn naam, wil ik het wel veranderen.

Amerika is inderdaad een mooi land, ik heb ook de intentie om Nederland te verlaten en naar Amerika te emigreren, indien ik door een meevaller dat kan doen, zal ik het zeer zeker niet laten, je hebt daar lekker de vrijheid, mooie zomers enz.

Dom dat je niet geïnformeerd hebt voordat je, je eigen aanmeldde bij die Leaseverlies?. Om het zoëven te zeggen zonder jou een schuldgevoel tegeven, we maken allemaal fouten, door mijn ervaring wat ik in loop der tijden opgedaan heb door bepaalde dingen, informeer ik altijd eerst.
Had ik dat maar in het jaar 2000 gedaan dan zat ik nu niet op dit forum; het is jammer dat ik door bepaalde omstandigheden dat niet gedaan heb, het is nu eenmaal gebeurd en wat in de geschiedinis heeft plaatsgevonden kun je helaas niet meer terugdraaien, ik heb dus net zoals jullie allemaal, de fout gemaakt en fouten zijn er om op te lossen, toch.?
Ik heb het bericht over de Wcam ook gelezen, ik moet eerlijk zeggen ik las dingen waarvan ik zei, er zit een kern van waarheden in, maar het feit dat ze die Duivelbergregeling door onze strot willen duwen, bij mij zijn ze aan het verkeerde adres.
We maken ons druk over die Wcamregeling, maar dat komt er niet; althans er vanuitgaand dat die Arnhemse Rechter bepaald aankomende maand dat er nooit aandelen ingekocht zijn geworden door Dexia.
Mocht het blijken dat er wel aandelen ingekocht zijn geworden door de bank, dan heb je kans dat die Wcam er wel komt; kans he.!
We wachten maar af, wat ik al eerder zei.
Ik denk persoonlijk dat wij volgende maand allemaal weer kunnen lachen en een leuke kerst en een goed oud/nieuwjaar wisseling hebben.
Groet, Monument Valley
Monument Valley
 
Berichten: 105
Geregistreerd: di 1 nov 2005 16:51
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Janny » di 22 nov 2005 18:35

Monument Valley ,

verander om mijn heimwee de naam niet. En emigreren is in ons geval geen optie. we laten geen 6 kinderen en kleinkinderen met alles erop en eraan achter.
Dan maar een keer vaker over de plas. Vorig jaar hebben we o.a Yellowstone park bezocht, ook daar sta je met je mond open te gapen naar wat je allemaal ziet. Nee we houden Nederland maar als uitvals basis.
En narigheid ontloop je niet door te emigreren. Niet om medelijden op te wekken, maar in 5 dagen stond ik tweemaal aan het graf van een vriendin. (Vrijdag,en vanmorgen de 2e)Dat zijn dingen die je echt bezig houden. Dan is geld iets wat de honden niet willen vreten. En ja, ik ben nog bevoorrecht doordat ik elke dag voldoende brood heb.

En ik kan wel doorgaan om mezelf steeds maar weer in de beklaagden bank te zetten met de woorden: Waarom heb je niet!!!!!!
Daar schiet ik niets mee op. dat heb ik al genoeg gedaan. Alle senarios van wat ik had moeten doen en heb nagelaten zijn de revu gepasseerd. Maar steeds was het antwoordt ; het is gebeurt en kan niet terug gedraait worden. Ik heb er van geleerd, een dure leerschool, maar toch. Ook zal ik best nog eens met mijn snuit op de grond gaan. oke het zij zo. Ik moet verder met nu.

Gisteren stond in een stukje van het Financieèl dagblad, dat de WCAM voor calimiteiten was zoals : Enschedee, Volendam, een aardbeving enz. dat gegeven heb ik zelf enige weken geleden eveneens op het trosradar forum aangehaald. Als we die argumenten beter onderscheiden kom ik tot de conclusie dat we wel de zaken goed moeten onderscheiden en wat de doelen zijn. En ze niet zoals Dexia doet, ze er met de haren bijslepen. De redenen van Dexia om de WCAM te gebruiken zijn gekunsteld.
MV het beste en hartelijke groeten. We houden ons taai

Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor Monument Valley » wo 23 nov 2005 2:58

Beste Janny,

Bedankt voor je bericht, ik zal n.a.v. jouw opmerking het niet veranderen.
Het zijn nare dingen wat jij mij vertelde over je vriendin, het is inderdaad om verdrietig van te worden.
Wat het overige betreft, je hebt ook wel gelijk, maar wonen in een ander land geeft je wel de perspectief om op nieuw te beginnen en door het mooie cultuur en de vrijheid die je daar hebt, kun je al het nare wat je meegemaakt hebt, vergeten.
In Amerika zijn de belastingen veel lager dan in Nederland, dat geeft mij ook al de intentie om te gaan emigreren naar Amerika, natuurlijk overal is er wel wat, dat weet ik net zogoed als elk ander, waar mensen zijn heb je wel problemen, maar de situatie waarin wij allen leven zou in Amerika of een ander land niet gebeuren.
Die hele Legio-affaire kan alleen maar in landen als Nederland en België.
Natuurlijk kun je geen 6 kinderen achterlaten, ik heb 2 kinderen in de leeftijden van bijna 15 en 17, stel dat ik de kans zou krijgen om een nieuw leven ergens waar je de ruimte hebt, op te bouwen dan zou ik mijn kinderen zeer zeker meenemen en daar een leuke vrouw zoeken om mijn leven mee te delen.
Jij zou tegen mij kunnen zeggen, kun je dat hierin Nederland dan niet, oh jawel maar hierin Nederland kunnen de vrouwen veel te gauw van hun mannen af, voor 50 euro kun je al scheiden, in een land als Amerika lukt je dat niet, scheiden daar is veel duurder, dat is ook al een reden dat ik zeg als ik de kans krijg ben ik weg.
Wat die Wcam betreft, dit soort dingen kun je van die oplichters verwachten, ze hopen dat die Wcam er door komt, maar jij liet mij weten dat je nog weleens op je snuit zult gaan, maar het is die Dexia die op hun snuit zullen gaan, begrijp je wat ik bedoel.!?
Wij zijn mensen, mensen mogen best fouten maken, maar die oplichters van Dexia zijn geen mensen maar de grootste uitschot van de wereld.
Wat zij gedaan hebben is geen fout maar de grootste oplichting van de eeuw.
Met een vriendelijke groet, verblijf ik,

Monument Valley
Monument Valley
 
Berichten: 105
Geregistreerd: di 1 nov 2005 16:51
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Janny » wo 23 nov 2005 12:04

Monument Valley.

Wat het overige betreft, je hebt ook wel gelijk, maar wonen in een ander land geeft je wel de perspectief om op nieuw te beginnen en door het mooie cultuur en de vrijheid die je daar hebt, kun je al het nare wat je meegemaakt hebt, vergeten.

Dank voor je woorden.

Als je nog eens overweegd om de plas over te gaan moet je een kijken bij de Big Horn Mountains en landschap om eindeloos te dromen. Maar wel al in sept sneeuw.!!!!

En bedenk : je neemt jezelf altijd mee.

Verder, dat Heimwee naar ongekende verten is al heel oud en bestaat uit niet vervulde wensen als ondekkings reiziger. Mijn man is nog al honkvast.!!! en ik inmiddels door een onwillig lijf.

Janny

Niet verder hiermee gaan.
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor Monument Valley » wo 23 nov 2005 12:26

Bedankt Janny,


Je hebt gelijk.
Ik ga er ook niet verder op in.
Groetjes
Monument Valley
 
Berichten: 105
Geregistreerd: di 1 nov 2005 16:51
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Piet » wo 23 nov 2005 17:49

Eén voor één druppelen de berichten binnen dat de Dexia rechtszaken éénzijdig worden aangehouden, vaak tot opbepaalde tijd.
Dit n.a.v. de brief van onze vrienden van Leaseverlies en Dexia aan het gerechtshof Amsterdam.
Leaseverlies bedankt!

Heb je het vertrouwen in Leaseverlies en Eegalease al opgezegd?
Doe het nu voordat ze nog meer schade toebrengen aan de aandelenlease gedupeerden.
De opzegbrief is hier te vinden:
http://www.platformaandelenlease.nl/Ver ... rloren.htm


Begin december zullen de advocatenkantoren met Dexia-klanten een verweerschrift indienen tegen de algemeenbindendverklaring. Deze kantoren vertegenwoordigen ongeveer vijftienduizend leasebeleggers. Deze beleggers raakten financieel in de problemen omdat ze aandelen kochten met geleend geld.
De Volkskrant 22 november 2005


Samen kunnen we ervoor zorgen dat de Duisenberg regeling niet bindend wordt verklaard.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor Piet » do 22 dec 2005 13:56

Dankzij de stichtingen Leaseverlies en Eegalease zijn nu ook de belangrijke rechtszaken over de aankoop van de aandelen geschorst.
De hele Duisenberg regeling is gebouwd op drijfzand.
Er wordt alleen gesproken over restschuld.
Als er geen aandelen zijn gekocht is er ook geen restschuld en ook geen basis voor de Duisenberg regeling.
Ondanks verzoeken van diverse rechtbanken heeft Dexia nog steeds niet kunnen aantonen dat er aandelen zijn gekocht.
Als blijkt in een uitspraak of een gerechtelijk onderzoek dat er geen aandelen zijn gekocht en Dexia ook de Wck vergunning had moeten hebben omdat aandelenlease onder de Wck valt, dan hebben velen op verkeerde veronderstellingen (n.l. dat er een restschuld zou zijn) de Duisenberg regeling getekend.
Denk twee keer na voor je tekent.
Procederen is betaalbaar en levert meestal meer op als de vals opgezette Duisenberg deal .
Dexia, met de verraders Leaseverlies en Consumentenbond als Judas steun achter zich, kronkelt alle kanten op om gerechtelijke uitspraken te voorkomen.
Zij weten dat zij deze (gaan) verliezen en doen al ruim een jaar niets anders als het frustreren van onze rechtsgang.
De rechters mogen van Dexia geen recht spreken ondanks dat Dexia zelf degene is die veel zaken zelf heeft aangespannen.
Dexia moet zich de ogen uit de kop schamen met deze onbeschofte en mensonterende werkwijze.
Wat het nog erger maakt is dat ze hierin gesteund worden door De Nederlandsche Bank en onze gerechtelijke macht.
Deze laatste is zelfs in staat om rechtszaken die niet onder de Duisenberg regeling vallen, te schorsen.
Sterker nog, Dexia heeft de onbeschoftheid om het gerechtshof Amsterdam te vragen een hoger beroep zaak te schorsen wegens het verzoek tot verbindend verklaring.
Waar halen ze de brutaliteit vandaan en wie heeft er nu die blinddoek om: Vrouwe Justitia of onze gerechtelijke macht onder aanvoering van “licht” Donner.

Dexia spot met alle wetten en ons rechtsgevoel en onze overheid met Zalm voorop kijkt toe hoe Dexia probeert ons te vermorzelen.


Sorry Zalm, Donner en andere “belanghebbenden” in dit schandaal, het zal jullie niet lukken.
Steeds meer gedupeerden gaan procederen, het aantal rechtszaken tegen Dexia is de afgelopen weken verdubbeld en zal nog aanzwellen.
Die tzunami waar de rechtbank Amsterdam het over heeft, nou die komt!
http://www.platformaandelenlease.nl/Nieuws/16122005.htm
Laat merken dat je die Duisenberg flop niet accepteert, ga procederen en vorder al je betaalde geld terug!
Laat merken dat je niet over je heen laat lopen, stop met betalen, iedere euro betaald aan Dexia is een verloren euro!
Laat merken dat je de verradersrol van leaseverlies en Eegalease afwijst, zeg het vertrouwen in de stichtingen op en laat je naam verwijderen uit hun bestand.
http://www.platformaandelenlease.nl/Ver ... rloren.htm
Laat merken dat je weerstand biedt tegen het onmenselijke “verzoek” van Dexia en Leaseverlies en sluit je aan bij een belangenbehartiger (b.v. PAL) die samen met het Samenwerkingsverband een verweerschrift in dient tegen het verzoek tot verplicht stellen van de (zonder enige wet of wetsartikel gebaseerde) Duisenberg regeling!
http://www.platformaandelenlease.nl/aan ... melden.php


Om dit alles alleen te doen is een hopeloze zaak, maar SAMEN kunnen we ervoor zorgen dat er recht wordt gesproken en de rechter zich zal uitlaten over de onwettige en strafbare feiten die Dexia heeft gepleegd en die ons zoveel ellende heeft bezorgd.
Samen staan we sterk en eisen we rechtspraak en een oordeel van de rechter!
Samen krijgen we dit voor elkaar, net zoals bij die vele rechtszaken die Dexia verloren heeft!

Wil je meer weten, info@platformaandelenlease.nl


Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor Elias » do 22 dec 2005 16:04

Volgens Piet en andere belangenbehartigers:

Dankzij de stichtingen Leaseverlies en Eegalease zijn nu ook de belangrijke rechtszaken over de aankoop van de aandelen geschorst.


Natuurlijk ook dankzij:

Zalm, Donner, de ConsumentenBond en VEB en het zooitje dat hier verder nog mee te maken heeft c.q. belangen bij heeft.

Zij getroosten zich alle moeite, rechterlijke macht incluis, om dit bewijs - fundamenteel van belang voor de ( vooral ongunstige ) afwikkeling van de leaseaffaire voor de gedupeerden ACHTER DE DUIZENDZWIJNENBERG REGELING EN DE (evt.) WCAM AFWIKKELING AAN TE LATEN SUKKELEN.

Op deze manier schieten ze alle hoop en recht op gerechtigheid door onze kop.

Ik begin nu toch wel ernstig te twijfelen of de beoordeling van het WCAM-verzoek en het verweer daartegen wel een eerlijke kans krijgt.

Wat een smerige maffiabende is dit nu aan het worden, als het dat al niet was.
We worden opgeofferd en afgemaakt waar we zelf bijstaan, dit onder het mom van rechtdoenerij.

Als dat WCAMverzoek ook zo'n doorzichtige verlakkerij wordt, dan vraag ik me af wat ons nog resteert. Terrorist worden of zo ???
Elias
 
Berichten: 214
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 22:40

vertrouwen leaseverlies opgezegd

Berichtdoor stingray » vr 6 jan 2006 20:29

ik heb inmiddels een schriftelijke bevestiging ontvangen dat mij dossier verwijderd is bij leaseverlies en eegaverlies.
zowel per brief als via e-mail

Geachte heer stingray ,

De Stichting Leaseverlies heeft dit dossiernummer laten vervallen. Voor uitleg zie onderstaand bij "uw gegevens": mededelingen secretariaat.

Hoogachtend,

Secretariaat Leaseverlies.
met verder al mijn gegevens eronder
MvG stingray
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

Berichtdoor Piet » zo 8 jan 2006 13:30

In de Telegraaf van 8 januari staat het artikel:
Tegemoetkoming beleggers Ahold stap dichterbij
Een stukje hieruit:
De tegemoetkoming die kruideniersconcern Ahold gedupeerde beleggers wil betalen, is een stap dichterbij gekomen. Een Amerikaanse rechter stemde gistermorgen in met de betaling door Ahold van 1,1 miljard dollar (945 miljoen euro).
Het bedrag komt in een fonds dat schade uitkeert aan iedereen die tussen eind juli 1999 en 23 februari 2003 aandelen Ahold kocht en zo de dupe werd van een omvangrijk boekhoudschandaal bij de kruideniersketen.

En wat heel belangrijk is:

De Amerikaanse rechter noemde de hoogte van de schadevergoeding voor gedupeerden en de wijze waarop Ahold het geld zou willen uitkeren eerlijk, toereikend en redelijk, aldus een zegsman van Ahold.
Gedupeerden kunnen nog wel bezwaar maken. Als de groep tegenstanders groot genoeg blijkt, komt de schadevergoeding er niet.


Dit is een belangrijk gegeven i.v.m. het verzoek van Dexia en de stichting Leaseverlies aan het gerechtshof Amsterdam om de Duisenberg regeling verplicht te stellen aan alle Dexia gedupeerden.
Dit kan dus voorkomen worden door massaal het vertrouwen op te zeggen in de stichting Leaseverlies en Eegalease. Zij vinden zich representatief voor alle Dexia gedupeerden en vinden dat de Duisenberg regeling verplicht moet worden voor iedereen.
Voorkom dit en zeg schriftelijk je vertrouwen op in deze stichtingen.
Een voorbeeldbrief is hier te vinden :
http://www.platformaandelenlease.nl/Ver ... rloren.htm

Sluit je aan bij een belangenbehartiger (zoals PAL) die, samen met het Samenwerkingsverband, een verweerschrift gaat indienen TEGEN het verzoek tot verbindendverklaring.
Aansluiten bij PAL is gratis, klik hier: http://www.platformaandelenlease.nl/aan ... melden.php en meld je aan.

Hiermee bereiken wij dat er meer tegenstanders als voorstanders zijn en dat het verplichtstellen wordt afgewezen en iedereen zelf de vrijheid krijgt om te beslissen of de Duisenberg regeling aanvaardbaar is of dat (door)procederen beter is.

Nogmaals de zin uit de Telegraaf:

Gedupeerden kunnen nog wel bezwaar maken. Als de groep tegenstanders groot genoeg blijkt, komt de schadevergoeding er niet.


Voorkom dat de Duisenberg regeling verplicht wordt, zeg het vertrouwen in Leaseverlies en Eegalease schriftelijk op en sluit je aan bij een belangenbehartiger, b.v. PAL.

Voor de duidelijkheid, de bereikte schikking met Ahold staat los van het verzoek van Dexia en Leaseverlies. Het gaat om het principe van bezwaar maken.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor Piet » do 12 jan 2006 9:45

Uit de Telegraaf van 12 januari 2006

Jurjen Lemstra, vijand van de bestuurskamer

Faas heeft met Jurjen Lemstra (38) een jong zwaargewicht binnengehaald. Mede dankzij de oppositie tegen het bod van Sivex Agro is de advocaat van het chique, Haagse Pels Rijcken & Droogleever Fortuijn bezig een van de helden van de Nederlandse 'corporate litigation' te worden. Zijn kantoor staat bekend als de landsadvocaat, omdat het de juristen levert die de Nederlandse Staat vertegenwoordigen bij de rechter. Lemstra is hier voorzitter van de sectie ondernemingsrecht. De toegankelijke en bescheiden overkomende Lemstra kan voor de rechter tijdens de behandeling van een zaak de indruk wekken dat hij door oprecht rechtvaardigheidsgevoel wordt gedreven. Tijdens de behandeling van een zaak deinst hij niet terug voor onverwachts onbescheiden inhoudelijke interrupties van zijn opponent.

Lemstra heeft een buitengewoon succesvol jaar achter de rug. Allereerst wist hij als secretaris van de grootste belangenbehartigingsclubs van aandelenleasegedupeerden, de stichtingen Leaseverlies en Eegalease, onder begeleiding van oud ECB-president Wim Duisenberg een schikking overeen te komen met Dexia Bank, ter grootte van ruwweg euro 1 mrd. Als advocaat van de Vereniging van Effectenbezitters wist Lemstra in november nogmaals zo'n bedrag voor de kleine beleggers los te peuteren in een schikking met Ahold . Tussendoor heeft Lemstra aan het eind van het jaar in zaken tegen Versatel en het grote Shell voor jurisprudentie gezorgd, waardoor de rechten van minderheidsaandeelhouders beter worden beschermd. Daar voegt hij in de Begemann-zaak nog eens twee grensverleggende overwinningen aan toe, toen de rechter voor het eerst tijdens de looptijd van een openbaar bod een verlenging van een biedingstermijn afdwong en een andere rechter de bestuurder van een doelwitvennootschap opzijschoof. Tjerk Westerterp moet plaats maken voor het duo Rob Meuter en Jan Holsboer. Met dank aan Lemstra.

Copyright (c) 2006 Het Financieele Dagblad

Lemstra, de zogenaamde belangenbehartiger van aandelenlease gedupeerden, heeft zich dus aardig omhooggewerkt over de ruggen van vele aandelenlease gedupeerden.
In het bestuur van Leaseverlies en ook nog eens advocaat van de VEB (die ook in het bestuur van Leaseverlies zit).
De belangen van de VEB waren dus overduidelijk overheersend.
Daarom was de VEB ook zo tevreden over de Duisenberg regeling.
Hun leden, veelal ervaren beleggers, kregen zomaar (een gedeelte van)hun restschuld terug als ze een aandelenlease contract van Dexia hadden.
Dat de echte gedupeerden hier het slachtoffer van werden, was niet interessant voor deze "heren".
Wiens belangen behartigde het bestuur nu eigenlijk?
Wie zitten in het bestuur van Leaseverlies EN Eegalease:
Mr. G. Hooft Graafland, voorzitter (vindt Dexia een brave bank en heeft medelijden met Dexia)
Mr. J.H. Lemstra, secretaris (advocaat de de VEB)
P.P.G. de Jong, penningmeester

Mis ik iemand?
Ja, Peter Paul de Vries van de VEB.
Staat niet op het lijstje van bestuur maar is wel overal bij betrokken geweest om de belangen van de VEB leden veilig te stellen.
Mis ik nog iemand?
Ja, gedupeerden bijvoorbeeld.
Maar die waren alleen maar goed om 45 euro te betalen....

Nog steeds aangesloten bij deze club?
Zeg schriftelijk je vertrouwen op in deze onbetrouwbare stichtingen en sluit je aan bij een belangenbehartiger die WEL voor jou opkomt.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor Piet » wo 22 feb 2006 20:08

Op 20 mei heeft de stichting leaseverlies en Eegalease een brief met een stemkaart naar alle aangeslotenen gestuurd.
Hierin werd de Duisenberg regeling aangekondigd.
Tevens is in deze brief gevraagd om de stemkaart in te vullen en terug te sturen.
Zogenaamd om slechts uw mening kenbaar te maken en met de worst om de betaalde 45 euro terug te krijgen als een meerderheid Ja stemt.

Ik ben op zoek naar deze stemkaart.
Wie heeft nog die stemkaart?
Wie kan mij een kopie bezorgen van deze stemkaart?

Stuur dan even een e-mail naar koremans@planet.nl

Alvast bedankt en groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Vorige

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 71 gasten