Hoop voor gedupeerden met hypotheekprobleem

Berichtdoor Ijskoud » za 7 okt 2006 17:50

Janny schreef:Waarschijnlijk schop ik nu tegen zere benen. Maar dat is niet de opzet.

De BKR zie ik zelf nog steeds als een middel om mezelf te vrijwaren van te grote, voor mij onoverkomenlijke schulden.


BKR is een bedenksel van enkele grote kredietinstellingen om vooral hun eigen belangen te behartigen. Zit geen enkel nobel streven achter. Dat kredietnemers in de problemen geraken boeit ze echt niet, slechts de gevolgen daarvan voor hun eigen toko. Die ze overigens grotendeels weer aan hun klanten doorbelasten door risico opslag over berekende rente's

Toetsing van kredietwaardigheid van klanten doen ze alleen voor de eigen aangesloten leden (kredietverstrekkers).
Ijskoud
 
Berichten: 1
Geregistreerd: za 7 okt 2006 17:31

Berichtdoor Piet » za 6 jan 2007 16:34

Over de ervaringen met InFact kregen wij de volgende e-mail binnen :

u vraagt om geïnformeerd te worden en de ervaring die we met Infact hebben.In eerste instantie dachten wij een betrouwbaar bedrijf, maar achteraf is het net zo'n bedrijf als alle anderen die beweren dat zij jou wel kunnen laten profiteren van een lagere rente en een nieuwe hypotheek.Een telefoontje van de adviseur met het bericht het is er door,binnenkort komen we met de offerte en kunnen we tot zaken komen.Dus dachten wij nou dat is lekker en maar wachten tot hij zou bellen maar helaas nooit meer iets gehoord van deze snuiter.Half december een telefoontje van dat bedrijf Infact en gelijk een klacht ingediend tegen de man en zijn werkwijze.De telefoniste ging dit bij de directie voorleggen maar net voor oud en nieuw een standaard briefje met de afwijzing.Wij voelen ons voor de zoveelste keer besodemietert en daarom hebben wij totaal geen vertrouwen in dit bedrijf en willen ook niets meer met dit bedrijf te maken hebben.
Het is als elke geldverstrekker,mooie praatjes en wij doen het voor U,nou vergeet het maar.


Heb je ook minder goede of juist goede ervaringen met kredietverstrekkers die geen probleem hebben met een BKR registratie, laat het weten. Veel BKR geregistreerden zitten met het BKR probleem.
Het schorsen en langdurig vertragen van de rechtszaken brengen steeds meer mensen in de problemen omdat meestal alleen de rechter iets kan doen aan de (onterechte) BKR registratie.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor saabine95 » ma 8 jan 2007 8:29

Wilt u ook uw hypotheek oversluiten??

En ook een aantal BKR registraties?? o.a. A1/A2/etc coderingen?

Neem contact op met de firma Uveco en vraag naar Mevrouw Ria Slotboom.

En een hele grote kans dat u toch een nieuwe hypotheek kan krijgen(ECHT WAAR).

ik had ook 4 coderingen. uitgelegd dat het bij de advocaat lag bewijs overlegd en uiteindelijk heeft Uveco ervoor gezorgd dat het gelukt is

Het is mij(ons) ook gelukt na drie maanden zoeken(eerst wel dan weer niet).

Er gloort (echte)hoop aan de horizon.

mvg,
saabine95
 
Berichten: 58
Geregistreerd: di 27 sep 2005 12:48

Berichtdoor saabine95 » ma 8 jan 2007 8:30

ff vergeten,

De hypotheek gaat nu bij Nationale Nederlanden lopen.


succes!!!!!!

wilt u info bel mij dan!!!

0614015460
saabine95
 
Berichten: 58
Geregistreerd: di 27 sep 2005 12:48

Berichtdoor saabine95 » ma 8 jan 2007 8:34

Piet


Geplaatst op 30 Nov 2006 20:09 door Piet


--------------------------------------------------------------------------------

Toch zijn er banken die wel een hypotheek willen verstrekken ondanks een codering door Dexia.
Hieronder een voorbeeld dat het kan lukken om, ondanks een BKR registratie, een hypotheek te krijgen.
De geloofwaardigheid van Dexia brokkelt steeds verder af.

Quote:
Beste Piet/PAL
Hierbij als eerste mijn respect voor jouw/jullie inzet.
Ik heb naar maanden zoeken/proberen naar een nieuwe hypotheek over te sluiten.
Uiteindelijk is dit gelukt!!!!!
De firma Uveco heeft zich echt ingezet voor mij/ons.
Ik heb 7 contracten bij Dexia lopen en dus 7 x een BKR registratie. Dit igt uiteraard bij de advocaat. Ook had ik een pl afgesloten om het een en ander te financieren, en de maandelijkse lasten etc te financieren
Nationale Nederlanden heeft uiteindelijk de hypotheek verstrekt met normale rentepercentages 10 jaar vast 4,8 %.
Dus er is echte hoop voor ons Piet!!!!
Uveco heeft voor mij de eindafrekeningen opgestuurd en een bewijs dat ik middels een advocaat procedeer(leaseproces werkte hierbij fantastisch mee!!!).
Een aantal banken en verzekeringsmaatschappijen doen echt niet moeilijk o.a SNS, BLG, NN als je maar een aantal zaken kan onderbouwen/bewijzen.
Piet, zoals je ziet ben ik een tevreden man/gezin nu en ik hoop dat ik met deze info meer gedupeerde kan helpen.
www.uveco.nl
en de persoon die ons fantastische geholpen heeft is Mevr. Ria Slotboom.
Ik hoop dat PAL er wat mee kan.
Hopelijk zijn we snel van Dexia/maffia verlost!!!!

Met vriendelijk groet,
XX
'

Dat maakt die gezamenlijke vuist zo sterk en maakt de slogan Samen staan we sterk een realiteit die de banken en verzekeraars nooit hadden verwacht van de gewone man.

Groeten,
Piet
saabine95
 
Berichten: 58
Geregistreerd: di 27 sep 2005 12:48

Berichtdoor Piet » ma 22 jan 2007 10:40

Ook slachtoffer van een (onterechte) BKR registratie?

Via de volgende website kun je dit melden :
http://www.bkr.cc/ELDERS_AFGEWEZEN.517.0.html
Hoe kwam u in het BKR terecht en door wie?
Klik hier om mee te werken aan deze test en help ons in kaart brengen welke bedrijven behoren tot de groep ''Meest walgelijke bedrijven van Nederland''

Doe mee en zorg dat de aandelenlease aanbieders bovenaan komen te staan.

Problemen met het krijgen van een hypotheek of krediet dankzij een (onterechte) BKR registratie, kijk eens op de volgende website :
http://www.bkr.cc/BKR_HYPOTHEEK.519.0.html

Heb je hier goede of slechte ervaringen mee, schrijf hier je bevindingen zodat ook anderen gebruik kunnen maken van jouw ervaringen met deze hypotheek/kredietverstrekkers.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor macapo » di 30 jan 2007 0:56

Hallo.

Wij bezitten een eigen huis met een kleine hypotheek.
Voor een interne verbouwing hadden we extra geld nodig.

Mijn ervaring is om gewoon eerlijk te zijn met het vragen van een hypotheek verhoging.
en direct te vermelden dat je een bkr notering hebt en dit met dexia contracten hebt gekregen.

Mijn bank is de rabobank.
Hier melde men mij niet onbekend te zijn met dergelijke contracten?

Nu is mijn situatie zo dat ik mijn ......................contracten met eigen geld heb voor gefinanciert.
De rest schuld heb ik stop gezet en het bedrag dat ik kwijt zou zijn gestort op de spaarrekening voor het geval dat.

Ik heb mijn verhoging zonder problemen en zonder extra kosten of verzekering gekregen.
macapo
 
Berichten: 7
Geregistreerd: wo 24 aug 2005 21:23

Berichtdoor Janny » di 30 jan 2007 18:01

Dat is ook niet zo vreemd, u hebt waarschijnlijk genoeg overwaarde en reserveringen om alles te kunnen betalen.
Dan is er bij geen enkele bank een probleem.
Slechts wanneer uw Salaris en schulden van dexia en uw te verwerven lening onvoldoende zijn in verhouding tot uw salaris is er een bank probleem. Ze willen voldoende zekerheids stelling.
Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor Piet » za 10 feb 2007 23:15

Een reactie die wij kregen over een hypotheekaanvraag met een BKR registratie :

Ondanks mijn registratie bij de bkr (geen A codering) van Dexia heeft de Nationale Nederlanden mij een prima hypotheek verstrekt, dus als er in het vervolg nog meer mensen op zoek zijn naar een hypotheek met het Dexia verhaal kunnen ze het misschien ook bij N.N. proberen….

Heb je ook, negatieve of positieve, ervaringen met je hypotheek of krediet aanvraag, laat het weten.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Vorige

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron