Hoop voor gedupeerden met hypotheekprobleem

Hoop voor gedupeerden met hypotheekprobleem

Berichtdoor Piet » wo 21 sep 2005 18:49

Hoop voor gedupeerden met een BKR registratie en hypotheek problemen

De BKR registratie en zeker de A- codering is een molensteen om de nek voor veel gedupeerden die een hypotheek (verhoging) willen afsluiten.
Uiteraard is PAL al tijden zoekende naar geldverstrekkers die wèl die hypotheek willen verstrekken die zo nodig is.
Begin dit jaar is er contact tot stand gekomen tussen PAL en InFact.
Er is gesproken over de problemen van aandelenlease gedupeerden en het niet verkrijgen van een hypotheek i.v.m. de BKR registratie door Dexia.
Hierna is InFact op zoek gegaan naar een geldverstrekker die wel bereid is om een dergelijke hypotheek te verstrekken ondanks de BKR registratie.
Eén van onze eisen was, dat je niet eerst het contract van Dexia behoefde te beëindigen alvorens in aanmerking te komen.
Veel geldverstrekkers eisten een verhoging van de hypotheek om daarmee het lopende contract van Dexia af te kopen.
Kort geleden is er een geldverstrekker gevonden door InFact.
Via InFact bestaat nu de mogelijkheid om een hypotheek af te sluiten ondanks de A- codering bij het BKR en zonder de verplichting het contract af te kopen c.q. je restschuld te betalen.
Deze mogelijkheid geeft natuurlijk geen garantie dat u de hypotheek krijgt, maar een vrijblijvend gesprek hierover is zeker aan te raden.
Ga naar de website www.infact.nu en bekijk wat zij voor u kunnen betekenen.
Maak een afspraak of bel voor meer informatie.
Dit is je kans om eindelijk die broodnodige hypotheek te krijgen ondanks je BKR registratie.

Veel succes en we stellen het op prijs als u even laat weten of er resultaat is geboekt.

info@platformaandelenlease.nl
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor croosjes » wo 21 sep 2005 20:47

Piet, mijn complimenten voor dit alternatief en ga zo door.


Mvrgr.Andre
croosjes
 
Berichten: 90
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 19:38
Woonplaats: warmenhuizen

Berichtdoor woest » vr 23 sep 2005 9:19

BKR schrapt leasebelegger sneller uit lijst


TIEL (ANP) - Het Bureau Krediet Registratie (BKR) wil coulant omgaan met de schulden van leasebeleggers. Consumenten die hebben ingestemd met het schikkingsvoorstel van Wim Duisenberg, krijgen bijvoorbeeld geen aantekening in het BKR-register over hun beleggingsschuld. Dat heeft het BKR vrijdag bekendgemaakt. Het bureau heeft lange tijd nagedacht over een oplossing voor de registratie van beleggers in aandelenlease. Veel beleggers met geleend geld hebben geklaagd dat zij in de problemen kwamen. Door de BKR-registratie kunnen zij moeilijk geld lenen of een nieuwe hypotheek afsluiten.
Het bureau in Tiel houdt een lijst bij van schulden die Nederlanders hebben. Dat overzicht moet helpen voorkomen dat consumenten zich te diep in de schulden steken.

De Telegraaf 23 september 2005


Waarom alleen de mensen die hebben ingestemd met het schikkingsvoorstel?? 'Beleggingsschuld'? Zo had ik het nog niet bekeken.
woest
 
Berichten: 133
Geregistreerd: di 16 aug 2005 12:04

Berichtdoor Janny » vr 23 sep 2005 9:57

Waarom alleen de mensen die hebben ingestemd met het schikkingsvoorstel?? 'Beleggingsschuld'? Zo had ik het nog niet bekeken.


Loes,

Dexia heeft coulance ! alleen met mensen die voor hen het hoofd buigen en zich gewonnen geven.

Voor mensen die strijdbaar zijn hebben ze geen meedogen, daar zijn ze meedogenloos tegen en zullen het tot het bittere eind uitvechten.(wij ook)

Dat zijn immers mensen die het bestaan hebben om niet , ja en amen te knikken naar grote bank Dexia. Dat zijn mensen die in hun ogen een smet geworpen hebben op het blazoen van Dexia. en dat is in de ogen van grote zaken not done.

Die kom je toch niet tegemoet?
Nee die werk je uit alle macht tegen.

Van daar dat alleen zij die schikken hun BKR code a. afgedekt krijgen.

Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor woest » vr 23 sep 2005 10:06

Ja Janny, zo is dat nu eenmaal, jammergenoeg. Er is in ieder geval bewezen, dat een BKR registratie door toedoen van Dexia een andere is dan andere en dat er wel degelijk gemakkelijk een streep door kan worden gehaald, mits.....

En wéér is er een overtuigingsmiddel uit de kast gehaald (te vergelijken met pressie of omkoperij) om de schikking er bij zoveel mogelijk gedupeerden door te krijgen.
:x
woest
 
Berichten: 133
Geregistreerd: di 16 aug 2005 12:04

Berichtdoor woest » vr 23 sep 2005 10:19

Een belangrijke groep beleggers in aandelenlease zal minder problemen hebben om geld te lenen, omdat zij akkoord zijn gegaan met het voorstel van Duisenberg. Consumenten die zich erop beroepen dat hun leasecontract ongeldig is omdat de partner niet heeft meegetekend, worden volledig uit het BKR-register geschrapt.


Dit werd er later nog aan toegevoegd.
woest
 
Berichten: 133
Geregistreerd: di 16 aug 2005 12:04

Berichtdoor Janny » vr 23 sep 2005 10:37

Consumenten die zich erop beroepen dat hun leasecontract ongeldig is omdat de partner niet heeft meegetekend, worden volledig uit het BKR-register geschrapt
.
werpt een ander licht op het eerst geschreven, maar toch denk ik dat we dexia behoorlijk in hun eergevoel geraakt hebben, en ze niets zullen nalaten om ons er onder te krijgen.

Okè, maar wanneer voert Dexia deze actie uit?

Ik heb nog steeds de ere onderscheiding code A. ik procedeer. Ik heb verder alles gedaan wat er toe zou moeten leiden om de codering kwijt te zijn. . Maar ! heb nog geen bewijs dat het uitgevoerd is. dus hou ik maar een slag om de arm.

Ach mijn hart is al niet meer zo van slag als in het begin.
Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor woest » vr 23 sep 2005 11:32

Janny: 'Ach mijn hart is al niet meer zo van slag als in het begin.'


Janny, ik ben blij dit te horen, maar terzelfdertijd ook weer niet, omdat er een berusting dreigt te ontstaan door de tegenwerking die we (d.w.z. de gedupeerden die zijn gaan procederen) krijgen te verduren, steeds maar weer. Ze willen ons murw krijgen. Ons het gevoel geven dat 'we buiten de boot vallen'. Ons onzeker maken. Ons pressen om maar toe te geven. Dit hele drama is ook bijna niet te bevatten zonder eelt op je ziel te ontwikkelen, maar ik ben voor alert blijven, alle zaken die aan het licht komen 'waar een luchtje aan zit' in de schijnwerpers zetten en ertegenaan (blijven) gaan.

De uitspraken dié er zijn, liegen er niet om. We zullen gerechtigheid krijgen, dat staat voor mij vast. Sterkte in ieder geval!
:wink: Woest
woest
 
Berichten: 133
Geregistreerd: di 16 aug 2005 12:04

Berichtdoor Janny » vr 23 sep 2005 11:45

Loes,

Dat ik er minder snel door van streek ben, komt doordat ik een goede advocaat heb!!
Bovendien, mijn zaak staat weer op de rol. was 16 sept, maar we hebben uitstel gevraagd nu 16 okt. weer een stapje verder.nog geen def. uitslag maar toch!

Mijn gevoelens verzachten doordat ik sterker wordt. leer meer doorzien en spitwerk maakt dat je meer kennis van zaken krijgt. En mijn boosheid op een bepaald persoon ebt langzaam weg. Die persoon was net zo dom als ik.!! :roll: :oops: Ik kan niet met haat leven. Alleen Dexia verdient nog de volle laag.

We noemen dat ervaringsdeskundigen. :idea: :idea: en daardoor praten ze je niet meer zo snel van de stoel.

Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor woest » vr 23 sep 2005 11:52

Janny, een goede advocaat is ongelooflijk belangrijk en dat we leren van deze toestanden is ook absoluut waar. En toch, elke keer weer als er iets nieuws boven water komt, waaruit blijkt hoezeer we bedonderd zijn, sta ik weer versteld en denk ik 'hoe is het mogelijk!' Dat went nooit.

Fijn, dat je ons op de hoogte houdt, Janny; ik duim voor je de 16de!
Groetjes Loes
woest
 
Berichten: 133
Geregistreerd: di 16 aug 2005 12:04

Berichtdoor aert0001 » vr 23 sep 2005 13:06

Zojuist bericht gekregen van "de Post" dat Dexia weer met een grote stapel aangetekende brieven op de proppen gaat komen,

T :x n
aert0001
 
Berichten: 165
Geregistreerd: vr 19 aug 2005 0:05
Woonplaats: Etten-Leur

Berichtdoor pewi » vr 23 sep 2005 14:17

T :wink: n
Dat werd ook weer eens tijd, ik heb al lang niets meer van ze gehoord.
Vrgr Pewi.
pewi
 
Berichten: 167
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 21:00
Woonplaats: Limburg

Berichtdoor pewi » do 1 dec 2005 2:32

Hypotheek en krediet ondanks een BKR notering!

Klinkt te mooi om waar te zijn?

Vraag dan gewoon eens een gratis hypotheekofferte aan; deze verplicht u immers tot niets! BKR-hypotheken laat zich graag uitdagen en ze zullen daarom werkelijk alles op alles zetten om alsnog een uitstekende hypotheek voor u te realiseren. Want pas dan zijn zij tevreden, en u toch ook?

http://www.debkrhypotheek.nl/

Vrgr pewi
pewi
 
Berichten: 167
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 21:00
Woonplaats: Limburg

Berichtdoor pewi » zo 4 dec 2005 1:59

En nog eentje,

http://www.bkr-hypotheken.nl/
Vrgr pewi
pewi
 
Berichten: 167
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 21:00
Woonplaats: Limburg

Berichtdoor bewijzenteover » zo 4 dec 2005 3:03

Janny schreef;

Loes,

Dexia heeft coulance ! alleen met mensen die voor hen het hoofd buigen en zich gewonnen geven.

Voor mensen die strijdbaar zijn hebben ze geen meedogen, daar zijn ze meedogenloos tegen en zullen het tot het bittere eind uitvechten.(wij ook)

Dat zijn immers mensen die het bestaan hebben om niet , ja en amen te knikken naar grote bank Dexia. Dat zijn mensen die in hun ogen een smet geworpen hebben op het blazoen van Dexia. en dat is in de ogen van grote zaken not done.

Die kom je toch niet tegemoet?
Nee die werk je uit alle macht tegen.

Van daar dat alleen zij die schikken hun BKR code a. afgedekt krijgen.


Het hoofd voor hen buigen? Ik schijt ze op hun hoofd. Zo kwak midden in hun apegezicht. :lol:

Groeten, Jac.
bewijzenteover
 

Volgende

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron