DSB blijft misleiden

Berichtdoor Riet » do 9 apr 2009 22:39

Nu blij.
Maar hoe die mensen bij elkaar krijgen?
Oproep in de krant,hier,Radar???
Ik heb dat al vaak geroepen,dan werd altijd gezegd je krijgt ze niet van de bank af!
Op die andere manier,Prima,ik ben op het punt aangeland. dat ik alles wil proberen!
Niet zozeer voor mezelf,mijn rechtzaak kan iedere dag zijn nu.
Maar het moet maar eens afgelopen zijn met zwichten voor corruptie!
Groetjes Riet
Riet

DSB ellende

Berichtdoor Nu Blij » do 9 apr 2009 22:48

Riet,

Wij willen b.v. een actieve website opzetten en wij zijn gelukkig niet geheel onbemiddeld en hebben nu de kans om wat terug te krijgen en heir wat mee te doen. Deze site is ook goed hoor maar wij willenmeer reklame maken voor deze ellende.
Zo zijn er diverse manieren.
Eerst moeten de mensen ervan overtuigd raken dat we ons niet hoeven te schamen en ikdenk dat we dit moeten blijven verkondigen.
Ben nu bezig met een soort plan van aanpak en ga dit nog overleggen met mensen die er verstand van hebben hoe je een goede actie kan voeren.

Nu Blij
Nu Blij

Berichtdoor Riet » do 9 apr 2009 23:00

GEWELDIG! :P
Mij heb je helemaal mee!!
En wat je zei over dat overal verkondigen dat mensen zich niet hoeven te schamen.
Als je op google zoekt naar DSB oplichting,misleiding.ons verhaal etc,dan kom je mij overal tegen.
Onder de namen,Riet,Mattie,Izegrim.
Overal waar ik maar kan pen ik mijn mening,ervaring neer!
Ook bij sites waar je je ervaring met een bepaalde bank kunt vertellen!
Dit doe ik al jaren! dus hoeveel???? geen idee meer!
Als iedereen dit nu zou doen,waarom doen zoveel dat niet? :(
Alleen op de site van DSB zelf mogen alleen positieve ervaringen vermeld worden,daar word ik zo weggeserveerd!
Groetjes Riet
Riet

Berichtdoor Piet » vr 10 apr 2009 15:28

Noemt Scheringa DSB gedupeerden die op de diverse forums hun verhaal vertellen leugenaars ?

De berichtgeving in de media is de laatste weken ook niet meer zo positief.
Scheringa verstrakt. 'Daar heb ik geen last van. Onderwerpen worden op internet tegenwoordig zo gehyped, iedereen mag online liegen en bedriegen. Ik voel me daar niet door aangesproken. De laatste tijd worden over ons veel artikelen gepubliceerd. Daarin staan regelmatig punten die niet waar zijn, dus daar gaan we niet op in. We leven in een rare maatschappij.'

Bovenstaande is en stukje uit het interview wat Scheringa gaf aan het FD en op 4 en 6 april is verschenen.
Hier de linken naar beide artikelen :
http://www.platformaandelenlease.nl/nie ... 2009-1.htm
http://www.platformaandelenlease.nl/nieuws/06042009.htm

Hier nog een klein stukje uit het interview:
We schakelen bij achterstanden bijna nooit deurwaarders in, maar financiële coaches. Die begeleiden onze klanten. Voor mensen die nu hun baan verliezen, treffen we een speciale regeling. Dankzij ons beleid hebben we een kleine betalingsachterstand. Voor de toekomst voorzien we geen problemen.

Groeten,
Piet
Piet

Berichtdoor monique71 » vr 10 apr 2009 15:49

Hij liegt en bedriegt zelf.

Geen deurwaarders? Je wordt gestalkt met smsjes en met telefoontjes.

Ik hoop dat er na maandag voor ons ( en alle anderen ) iets positiefs uitkomt.

Ben het zo zat aan het worden. Alles draait om de DSB. Sta er mee op en ga er mee naar bed. Het beheerst ons leven en hij heeft er geen last van. Precies. Hij slaapt wel en maakt zich niet druk of hij het einde van de maand haalt.

Ik zie er enorm tegen op om naar de uitzending te gaan en heb me echt over moeten laten halen door een aantal mensen.
monique71

Berichtdoor monique71 » vr 10 apr 2009 15:53

Leugenaar dat is wat hij zelf is. Niet wat de gedupeerden zijn.

Was hij niet de gene die vertelde de zorgplicht hoog in vaandal heeft? Hoe zit dat dan met onze hypotheek die op 200% zit?
En dan zeggen dat ik zelf heb getekend. Zijn hun niet diegene die moeten zeggen het kan niet? Ik neem toch aan dat een adviseur juist handeld.

Speciale regeling? Nog nooit gelukt. Ik hou genoeg over om van te leven werd er nog gezegd. Het is maar net hoe je het bekijkt.
monique71

Berichtdoor monique71 » vr 10 apr 2009 15:57

En als je je baan kwijt bent.......daar heb je je koopsompollis voor. Zitten er genoeg in verwerkt en er zal er vast wel 1 uitkeren als je geluk hebt.
monique71

Berichtdoor Riet » vr 10 apr 2009 16:26

Geloof het maar niet Monique!
Zolang je nog 1 vinger een beetje kunt bewegen en voor de rest uitgeschakeld,betalen die verzekeringen niet uit!
Daar heb ik ook al genoeg over gehoord. :roll:
Daarom heeft men het ook vaak over die waardeloze verzekeringen,die je helemaal niet nodig hebt!
Groetjes Riet
Riet

Berichtdoor Riet » vr 10 apr 2009 17:11

Net bericht gehad van mijn Advocaat!

Het is een reële verwachting dat de Hoge raad binnen afzienbare tijd arrest zal wijzen in een drietal effectenleasezaken waarin Dexia Nederland partij is.Zoals het er nu naar uitziet zullen de desbetreffende zaken in maart of april 2009 door de Hoge Raad wordn beslist.De rechtsvragen die aan de orde zijn in die zaken zijn voor een groot deel ook aan de orde in de onderhavige zaak van DSB.
Aldus de rolrechter.
Dit betekent dus dat mijn zaak aangehouden word.
Mijn zaak word verwezen naar de parkeerrol van 7 oktober 2009.

Het is al zo vaak,uitgesteld,en op de lange baan geschoven door mijn eerste Advocaat,en nu weer,het gaat bijna wennen!

In bijgaande brief van mijn Advocaat,laat hij mij weten dat het hem spijt mij niet anders te kunnen berichten!
(dat begrijp ik,daar heeft hij ook geen invloed op)
En of dit nu gunstig of ongunstig is voor mij???

Dus weer wachten,wachten.
Ik leef al zo lang onder het juk van DSB,dat ik me afvraag of ik ooit weer zal wennen aan een leven zonder DSB(dramatisch gesteld,ik weet het)
Maar ik laat me niet ontmoedigen!
DSB heeft mijn leven zolang in zijn greep gehad(nu 8 jaar).
Dirk je raakt nooit meer van me af,ik zal er alles aan doen om die beerput open te trekken!
Ik strijd door tot ik het loodje leg,reken daar maar op!!
:x Groeten Riet
Riet

Berichtdoor Nu Blij » vr 10 apr 2009 18:12

Hallo Riet,

Het is vrezelijk, weet je zeker dat je nu de juiste advokaat hebt? Ik hoop het wel, dit kan toch niet zo doorgaan en het is niet normaal dat onze levens zo vernield worden.

Hoi Monique,

We gaan zeker daar naartoe hoor, wij steunen elkaar. Wemoeten die oplichters in hun ogen kijken en zij moeten maar eens naar ons kijken hoe ze onze levens vernietigen.

Hallo Piet,

Het is een schoft eerste klas, maar neem nou van mij aan dat ik de strijd aanga met de duivel zelve al zal het mijn laatste adem kosten.
Deze schoft gaat met zijn leugens echt het onderspit delven.
Hij is al bang, wie heeft er nu zoveel bodyguards, dat doe je alleen maar als je bang bent.
Hij gaat steeds minder genieten, en wij alemaal meer met iedere kleine overwinning gaan we hem eronder krijgen.

Nu Blij
Nu Blij

Berichtdoor Nu Blij » vr 10 apr 2009 18:26

Hallo mensen,

Ik heb sinds 1 april godzijdank een nieuwe hypotheek en nu werd vandaag gebeld door DSB verzekeringen, de brutaliteit.
Dit ging over de overlijdensrisico verzekering.
Ze hadden vernomen dat ik een andere hypotheek heb en of ik deze wou overzetten naar mijn nieuwe hypotheek???
Zijn ze wel helemaal goed snik.
Ik heb tegen die dame gezegt" ik wil nu niet en nooit meer gebeld worden door de DSB en ik wil mijn geld terug".
Kan je nagaan hoe brutaal ze zijn, ik wordt er misselijk van.
Daarna wilde ik naar huis rijden, ongeveer 70 km.
Doordat ze het weer voor elkaar hadden en ik weer van slag was heb ik bijna een ongeluk gekregen.
Gelukkig kon ik mijn man na ongeveer 15 km ophalen en kon hij naar huis rijden.
Als ik een van deze mensen aan de telefoon krijg schiet ik gewoon weer in de stress, niet normaal he.
Ik dacht ook dat mijn slapeloze nachten over zouden zijn, maar het is zo ingevreten dat ik hier ook nog wel even last van zal houden.

Ik ga echt door al zal het mijn ondergang betekenen.

Nu Blij
Nu Blij

Berichtdoor Piet » vr 10 apr 2009 19:00

DSB gedupeerden aan het woord.
Komende maandag, 13 april, in Radar op Ned1 om 20.15 uur
Steeds meer wordt er bekend over de praktijken van DSB en de vele dochter ondernemingen zoals Becam, Frisia, Lenen.nl en Postkrediet.
Van de website van Radar:
Hoge hypotheken
Gepubliceerd op vrijdag 10 april 2009

De DSB Bank stunt met hypotheken waarbij je maandlasten drastisch zouden verminderen ten opzichte van andere geldverstrekkers. Wat ze er echter niet bij vertellen is dat door allerlei verzekeringen je hypotheek zo hoog kan worden dat je na verloop van tijd de hypotheeklasten bijna niet meer kan betalen. DSB reageert in de studio.

Mis deze uitzending niet!

Groeten,
Piet
Piet

Berichtdoor Nu Blij » vr 10 apr 2009 19:31

leugenaars recht in hun ogen te kijken.

Nu Blij (en ook boos geworden)
Laatst bijgewerkt door Nu Blij op vr 10 apr 2009 20:57, in totaal 1 keer bewerkt.
Nu Blij

Berichtdoor Riet » vr 10 apr 2009 19:49

Nu Blij

Ik heb nu echt wel de goede Advocaat!
Hier kan die beste man ook niets aan doen.
Ik heb gewoon iedere keer de jackpot!
Het gekke is,je leert met tegenslagen leven.
Ik heb zulke moeiljke jaren achter de rug(als je mijn postings leest,snap je waarom)
Tegelijkertijd onderging ik de tiranie van DSB.
Ik heb alles ondergaan en overleefd,en wat overbleef was woede!
Dat is wat ik nu ben,woedend.
Het kan me ook niet meer schelen nu,al kom ik achter de tralies.
Ik ga en deed en wil alles doen om hem pootje te haken.
Alleen zal ik me nooit tot het peil verlagen van Dirk Scheringa,en zal geen onschuldige mogen lijden onder mijn acties!
Groeten Riet
Riet

Berichtdoor monique71 » vr 10 apr 2009 19:55

Ik heb de uitnodiging binnen en zal er naar alle waarschijnlijkheid de uitzending bij wonen. Alleen nu durf ik niet meer.......bang om ondeuit gehaald te worden...ik weet niet wat het is.

Ik durf de telefoon niet meer op te nemen als het een geheim nummer is. Ben bang als de deurbel gaat en als er weer een brief van de DSB binnenkomt. En ik geloof dat ik er (bijna) doorheen zit.Eet en slaap nauwelijks.En voel me hondsberoerd loop als een kip zonder kop rond.

Iste paasdag komen mijn vriendin en gezin langs en gaan we een dagje uit......

Ik zou blij zijn als het dinsdag is dan hebben we de uitzending gehad en hoop ik nog over straat te kunnen.

Met dank aan de DSB
monique71

VorigeVolgende

Keer terug naar Overige aanbieders