Geregestreerd bij het BKR(Door Fortis)

Geregestreerd bij het BKR(Door Fortis)

Berichtdoor amosfantasia » zo 7 mei 2006 10:17

Een kennis van mij heeft door een werknemer van de Fortis-bank het advies gekregen wat geld te beleggen .Dat was in het kantoor zelf!
De mooiste praatjes,je kent dat wel .Je gaat ervanuit dat een bank een goede sevice biedt .
Nu heeft meneer (zonder het mee berekenen van zijn inleggeld) een restschuld van 7.000 euro .

Aangezien hij een eigen bedrijf heeft en even geld nodig heeft(voor korte duur)kreeg hij te horen ,dat het het niet lukte .Onder ogen kreeg hij te zien een schuld van 7.000 euro te hebben .

Meneer(kennis)heeft geld nodig om zijn personeel te betalen en meestal binnen 2 weken is de lening afbetaald .

Ik kan mij voorstellen dat je met de vraag komt:Wie heeft mijn naam geregistreerd en de restschulden doorgeven aan het BKR?
Met deze vraag ging meneer naar de Fortisbank en zei:Door jullie advies ben ik er ingeluisd .Wie heeft het doorgeven aan het BKR?Antwoord:Wij niet meneer?

Om toch aan een korte lening te kunnen komen ,wil meneer toch de 7.000 euro betalen(Restschuld)aan de Fortis .

Hij heeft geld nodig om zijn mensen te kunnen betalen .Waar hij de 7.000 euro vandaan haalt weet ik niet!
Maakt meneer dan nog kans dat de Fortis zijn geld (zonder restschuld en inleg)alles terug krijgt?Of maakt hij dan geen kans meer .Graag advies .

Meneer gaat wel uitzoeken wie alles doorgeven heeft aan het BKR.Gr Amos

PS,zo zijn er meer mensen die een een eigen bedrijf hebben en in de ellende zitten .Het is een schande!
amosfantasia
 
Berichten: 71
Geregistreerd: di 27 sep 2005 18:07

Berichtdoor Janny » ma 8 mei 2006 12:20

Wie het geregistreerd heeft, is simpel na te vragen bij de BKR.
Een aanvraag daarvoor kun je doen volgens de regels van de BKR, Dan ontvang je een brief met de gewenste informatie.

Heb het zelf ook gedaan. Tegen betaling van € 5,00

Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente


Keer terug naar Overige aanbieders

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron