Nationale Nederlanden....Oranje scoort!

Nationale Nederlanden....Oranje scoort!

Berichtdoor Piet » di 13 jun 2006 20:35

Nationale Nederlanden........

De WK 2006 voetbal is in volle gang, bij elke wedstrijd zien we Nationale Nederlanden als sponsor.
Dit tot grote ergernis van vele aandelenlease gedupeerden van Nationale Nederlanden.
In 1998 en 2000 maakte Nationale Nederlanden reclame voor hun aandelenlease product Oranje Doelvermogen.
Gratis oranje shirts en oranje bonus als oranje scoorde tijdens de WK (1998) en het EK (2000), het kon niet op.
U scoort als Nederland scoort!
De enige die echter scoorde was Nationale Nederlanden.
De slachtoffers die dit soort producten afsloten bleven echter als verliezer achter en konden fluiten naar hun geld.
Gelukkig is er nog hoop voor de vele Oranje Doelvermogen gedupeerden.
Voor hun heeft de scheidsrechter nog niet gefloten voor het eindsignaal.
Wat zij via folders aanboden is te lezen op http://www.platformaandelenlease.nl/Brochures_Folders
Wil je weten of er mogelijkheden zijn om je verloren geld terug te vorderen, stuur een e-mail naar info@platformaandelenlease.nl en je krijgt z.s.m. antwoord.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor Piet » ma 12 feb 2007 18:05

Ook in Tros Radar is er aandacht geweest voor Nationale Nederlanden.
Met dank aan Colinda voor het toesturen van het volgende stukje van Tros Radar:

Hier vindt u de verhalen met de redenen waarom dit bedrijf een warme of koude douche heeft gekregen.

D.P. Ginnelly - Freeling Duke, dochter van.
Dit assurantiekantoor heeft mijn ouders in 1999 aan een NN Doelvermogen (Nat.Nederlanden) 'geholpen' en zijn bij de verkoop van dit produkt niet duidelijk geweest door erbij te vermelden dat mijn ouders een 'lening' afsluiten waarmee beleggingen worden gedaan. Na 5 jaar een termijnbedrag van Euro 68,00 per maand in te leggen, hadden mijn ouders per augustus 2004 een schuld opgebouwd van in totaal Euro 2.790,96. Daarnaast waren zij ook hun inleggeld kwijt. Diverse brieven van mij aan Nationale Nederlanden en dit Assurantiekantoor heeft als uiteindelijk resultaat gehad dat zowel Nationale Nederlanden als dit assurantiekantoor de schuld hebben gedeeld. Overigens was dit geen evenredige verdeling, tussenpersoon heeft een deel minder betaald. Ondanks het feit dat mijn ouders onjuiste informatie hebben gekregen, wil ik toch deze tussenpersoon, maar ook een beetje Nationale Nederlanden, nomineren voor de 'warme douche'.


Niets doen betekent alles kwijt zijn, wel wat doen betekent kans op teruggave van je verloren geld.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor Elias » di 13 feb 2007 2:22

Nationale Nederlanden had, gezien de folder, met een kreet/opdruk op een T-shirt wel volkomen gelijk:

"welkom in het hol van de leeuw"
Elias
 
Berichten: 214
Geregistreerd: ma 15 aug 2005 22:40


Keer terug naar Overige aanbieders

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron