DSB SLACHTOFFER!!!!

DSB SLACHTOFFER!!!!

Berichtdoor Riet » za 17 nov 2007 2:16

Hallo, mijn naam is Riet, en ik ben ook een gedupeerde van D.S.B!
Mijn zaak is op het moment in handen van advocaten,en moet elk moment voor komen(dat hoor ik al maanden)
ik zal verder niet ingaan op alles wat ik tot nu toe heb meegemaakt door D.S.B(natuurlijk wel als er vragen over zijn,ik kan er wel een boek over schrijven)
Mijn grootste probleem op het moment is,dat ik bijna geen comunicatie met mijn advocaat heb,als ik bel met vragen,krijg ik geheid de assistente,
en die heeft ook geen,of heel algemene antwoorden!
ik weet dus niet wat er gaat gebeuren,waneer of hoe :?:
Mijn zaak is nu al meer dan anderhalf jaar bezig!
In het begin kreeg ik ook een rode kaart, die heb ik ook afgegeven aan mijn bank, maar D.S.B inde gewoon door,plus ik ontving dreig brieven!
Mijn advocaat heeft mij toen geadviseerd om dan maar door te betalen,anders kreeg ik een aantekening bij de B.K.R! zodat ik dus na de 5 jaar automatisch weer in de nieuwe periode terecht kwam!
Achteraf denk ik Nou En, ik leen toch van mijn leven nooit weer(dat durf ik echt niet meer)
Ik betaal nu al meer dan 6 jaar!
maar ik zie hier dat het ook anders gaat(bv met de rode kaart?)
Ik heb het hier erg moeilijk mee, ook omdat ik hier alleen voor sta!
Mijn man deed altijd dit soort zaken, maar er is geconstateerd dat hij vasculaire dementie heeft toen hij 54 was!
Daarom heb ik mij aangemeld bij dit forum, mischien kan ik hier antwoorden vinden van mensen die verder of anders in dit proces zitten,of advies?
vast bedankt Riet
Riet
 

Keer terug naar Overige aanbieders

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron