Aegon Vliegwiel

Aegon Vliegwiel

Berichtdoor spiderxp » ma 4 feb 2008 4:40

Hallo

Ik heb in april 1999 een vliegwiel contract afgesloten
heb dit alleen afgesloten zonder partner.
nu heb ik hier en daar gehoord en gelezen over het probleem
ik heb me nog niet veel in verdiept maar ik betaal momenteel nog steeds per maanden ik vraag me af wat ik nu moet doen?

Ben al 9 jaar bezig en het contract loopt 15 jaar dus nog 6 jaar te gaan
wat is nou verstandig om te doen?
en de (ongeveer) 5000 euro die ik nu heb gespaard/betaald krijg ik die dan wel terug?

ik hoop dat het een beetje duiderlijk is
ik weet nog niet veel van af en snap er ook niet veel meer van
welk recht heb ik enz enz

gr
spiderxp
 
Berichten: 3
Geregistreerd: di 11 sep 2007 15:39
Woonplaats: Apeldoorn

Berichtdoor Oosterling » di 5 feb 2008 14:41

Beste Spiderxp,

Het klinkt waarschijnlijk heel hard, maar het geld dat je wellicht gespaard denkt te hebben, is niets anders dan de rente die je maandelijks betaalt voor een groot geldbedrag dat je van Aegon hebt geleend, waarvoor zij aandelen voor jou hebben gekocht. Die aandelen zijn nu een stuk minder waard dan in 1999, waardoor je waarschijnlijk met een hoge restschuld zit. Jij bent waarschijnlijk ook in die praatjes getrapt van een of andere op geld beluste tussenpersoon die financieel beter van je wilde worden door met veel gekakel jou een Vliegwiel aan te smeren.

Ik durf je niet goed te adviseren, maar ik zou naar stoppen met die maandelijkse betalingen, nadat je die lui van Aegon een nette brief hebt geschreven. Laat je bijstaan door iemand. Schrijf bijvoorbeeld een mailtje naar Piet Koremans. Van hem krijg je altijd antwoord en hij is iemand die zich principieel is blijven inzetten voor gedupeerden zoals jij, ook al heeft hij zijn eigen zaak al lang gewonnen.

Groeten van

Oosterling
Met vriendelijke groeten,

Oosterling
Oosterling
 
Berichten: 5
Geregistreerd: do 18 aug 2005 12:03


Keer terug naar Overige aanbieders

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron