dsb slachtoffer

dsb slachtoffer

Berichtdoor banjer » do 28 mei 2009 15:50

ik heb ook een lening bij dsb met hollands welvaren plus sinds 2002 had ook een arbeidsongeschiktheid en overlijdings verzekering maar dat was maar 5 jaar geldig dus maar bij mijn verzekering een risicoverzekering afgesloten nou zou ik willen weten of het niet beter is dat ik het om laat zetten voor een persoonlijke lening wie kan mij antwoord geven groetjes banjer
banjer
 
Berichten: 1
Geregistreerd: wo 27 mei 2009 21:20

Berichtdoor monique71 » vr 29 mei 2009 8:36

meld je aan bij
www.dsbramp.nl hier vind je veel informatie en links die je misschien ook kunnen helpen.
monique71
 

Berichtdoor Piet » vr 29 mei 2009 19:35

Hallo Banjer,

Als je onder het juk van DSB vandaan wilt om te voorkomen dat je de rest van je leven rente blijft betalen voor een lening die je nooit aflost dan kun je contact opnemen met FC&S , 0487-519532.
Dit is een organisatie die DSB gedupeerden kan helpen met het oversluiten van contracten en polissen van DSB naar een andere bank.
Wij hebben hier goede ervaringen mee.
Zij hebben ook een website : www.hypotheekproblemen.net en behandelen, naast hypotheken, ook de gewone kredieten.
Zij kunnen ook een indicatie geven of een procedure tegen DSB een haalbare kaart is.

Want, naast je slechte ervaringen met DSB, heb je ook financiele schade geleden.
Je beide leningen waren niet nodig en dat heeft je veel geld gekost.
I.p.v. een aflopend krediet heb je een doorlopend krediet afgesloten.
Dat wil zeggen dat je alleen maar rente betaalt en nooit van je lening afkomt.

Als alternatief is jou een Hollands Welvaren verkocht, als spaarpolis.
Hier betaal je maandelijks aan, maar dit bedrag wordt belegd in een aandelenfonds.
En we weten allemaal wat dit betekent : een bodumloze put (behalve voor DSB).

Waar het om gaat is, heb je gekregen waar je om vroeg toen je bij DSB kwam.
Zo niet, dan moet je een klacht indienen bij DSB en eisen dat je teruggebracht wordt naar de situatie van toen en dat alleen het door jou gewilde contract wordt afgesloten met terugwerkende kracht van de datum van de andere contracten.
Alle contracten vervallen dus en worden vervangen door het contract wat je oorspronkelijk wilde afsluiten.
Alle kosten hiervoor zijn voor rekening van DSB, dus ook het teveel betaalde in de maandelijkse termijnen.
Wil DSB dit niet, dien dan een klacht in bij de AFM,
http://consument.afm.nl/consumenten/ver ... lacht.aspx
Daarnaast is het verstandig om een advocaat te benaderen om te bekijken of er mogelijkheden zijn om dit via een gerechtelijke procedure of een klacht bij het Kifid (www.kifid.nl ) af te dwingen.

FC&S kunnen je hierbij helpen en wij weten wel advocaten die met verstand van zaken jou kunnen helpen.

Ik hoop dat het mogelijk is je contracten over te sluiten, want dat is nu het belangrijkste.
Wij hebben goede ervaringen met dit kantoor en als iemand iets kan doen dan zijn zij het wel.
Bel ze voor een afspraak, het kost niets en je weet dan wel wat je mogelijkheden en onmogelijkheden zijn.

Heb je hierover, of later, nog vragen, laat het weten via info@platformaandelenlease.nl

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Status

Berichtdoor willemlease » wo 3 jun 2009 9:22

Beste Banjer, kun je mij vertellen wat de status is van jou verhaal?
Ik ben benieuwd welke stappen je hebt ondernomen
willemlease
 
Berichten: 4
Geregistreerd: wo 29 apr 2009 11:51


Keer terug naar Overige aanbieders

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron