DSB blijft misleiden

Berichtdoor Riet » wo 8 apr 2009 20:41

Nu Blij

Daar heb ik al zo vaak voor gepleit,en gehoopt,ook bij Radar.
Het is alleen niet voor elkaar te krijgen.
Het zijn steeds maar enkelen die op de bres springen,de rest haakt af!
Bang,of denken ZIJ doen het wel?? zeg het maar?
Als mensen zich willen verenigen,om met zn allen naar Wognum te gaan,ik ben van de partij!
Groeten Riet
Riet
 

Berichtdoor monique71 » wo 8 apr 2009 20:45

Ik ben ook van de party als we naar Wognum gaan. Ik weet er nog wel een aantal die graag mee gaan.

Tros radar :lol: :lol: Die doet zijn best
monique71
 

DSB oplichters

Berichtdoor Nu Blij » wo 8 apr 2009 20:56

Kijk 2e paasdag maar naar Radar, ik ben nieuw maar ik ga de strijd zeker aan. Ik ben ze zo zat. Zoals ik kan zien zijn jullie al langer bezig. Ik ga het in ieder geval proberen om mensen te verzamelen, want met z'n alles zijn we veel steerker dan de hele meneer ZWENDEL.
Ze hebben mijn leven ook bijna kapot gemaakt, eerst was ik verdrietig maar nu ben ik boos.
Ik speur nu elke website af en reageer daar ook om zoveel mogelijk mensen bij elkaar te krijgen.

Nu Blij
Nu Blij
 

Berichtdoor monique71 » wo 8 apr 2009 21:06

Maandag 2de paasdag :lol: :lol: Ik weet het. Ik zit waarschijnlijk in de uitzending.

:oops:
monique71
 

Berichtdoor Nu Blij » wo 8 apr 2009 21:20

Ik ook vandaar, misschien leren we elkaar kennen en kunnen we wat voor elkaar en samen met meerdere voor elkaar betekenen.

Nu Blij
Nu Blij
 

Berichtdoor Riet » wo 8 apr 2009 22:04

Twee KANJERS bij elkaar dus!!!
Petje af voor jullie!!
Plaats overal jullie mening over DSB en aanverwante rotzooi.
Ik heb al ????? tig reacties overal staan,onder artikelen,en revieuws bij Banken(waar je dus je ervaring met een bank kunt schrijven.
Ik heb gereageerd bij DSB,Becam,Frisia,Postkrediet,enen.nl etc etc.
Als je mij tegen komt,ik ben Riet-Mattie-Izegrim.
Niet opgeven!!!
En als er plannen zijn om bij Ome Dirk op de koffie te gaan,laat me dat dan ff weten :wink:
Groetjes Riet
Riet
 

Berichtdoor Riet » wo 8 apr 2009 22:20

Nu Blij
Lees maar eens mijn bijdragen hier.
Dan zie je hoe lang ik hier al mee bezig ben.
Met Advocaat al bijna 4 jaar,al met al 6 jaar denk ik!
Eerst foute Advocaat,nu betere,nu zit er hoop ik schot in mijn zaak
Ik denk dat jullie zaak in een stroomversnelling komt!
Groetjes Riet
Riet
 

Berichtdoor Piet » do 9 apr 2009 10:42

Scheringa vergeleken met Berlusconi
Het is wel een artikel uit 2007, maar heeft zeker niet aan kracht ingeboet,sterker nog, is krachtiger geworden.
Ik bedoel het artikel uit het NRC Handelsblad van 27 juni 2007 van Jan Blokker.
http://www.nrcnext.nl/columnisten/2007/ ... -werelden/
Hier een gedeelte uit het artikel :

Het beste van twee werelden
‘Ik ben verheugd’, hoorde ik Dirk Scheringa verklaren, ‘dat we zo’n zwaargewicht, met zoveel nationale en internationale ervaring en deskundigheid in onze organisatie mogen verwelkomen’.
Wie had hij gehaald? Fabio Capello voor de jeugdtraining? Van Basten als assistent van Louis van Gaal? Henry Thierry ter versterking van de aanval?
Maar het bleek niet om AZ te gaan, het ging om de Dirk Scheringa Bank. Het zwaargewicht was ook geen coach of voetballer, het was Zalm.
Dat vind ik het nou het leuke aan deze tijd waarvan, al wel eens vaker is gezegd dat de scheidslijn tussen boven- en onderwereld steeds onscherper wordt. Ik bedoel: een bank is in de beleving van de burgerman nu nog iets voornaams vergeleken met een voetbalclub. Bij een bank denk je aan Nout Wellink of een beetje aan Rijkman Groenink. Bij voetbal zie je Vlaardingse Feyenoordsupporters voor je, die zojuist een bloedige veldslag hebben gewonnen van Rotterdamse Feyenoordsupporters.
Maar kijk naar Italië. Wat is al jaren de beste club van de Serie A? AC Milan. En hoe heet de Dirk Scheringa van AC Milan? Silvio Berlusconi, tot voor kort regeringsleider van het land. Zijn opvolger hoeft maar één verkeerde beweging te maken, en Silvio is morgen weer terug. De onderwereld gaat ongemerkt over in de bovenwereld.
Vroeger, toen je ministers nog met excellentie aansprak, zou ons soort mensen mekaar geschokt hebben opgebeld bij het bericht dat Zalm, al was het maar parttime, in dienst was getreden van iemand die met 600 miljoen weliswaar 33 staat op de lijst van Quote, maar die qua reputatie en stijl van zakendoen toch nooit aan de crème de la crème van ondernemend Nederland zal tippen.
‘Iemand die twaalf jaar minister is geweest!’, zouden we ontdaan tegen elkaar hebben gezegd. ‘Dan liggen de dure banen wereldwijd toch voor het oprapen? Natuurlijk weet iedereen dat z’n vader kolenboer is geweest. En z’n broer staat trouwens nog steeds op de markt. Maar dat is hij toch zeker ontgroeid? Ja, dat is waar, hij heeft altijd geschaterd om mindere kantoorgrappen. Maar dan hoef je toch nog niet te werken voor Scheringa?’
Dit type achterklap zie je godzijdank verdwijnen. Zalm naar Scheringa? Allicht! Wat zou hij in Amerika bij de Wereldbank moeten zoeken, als hij in Alkmaar bij Dirk ook behoorlijk kan verdienen?
De werelden van sjiek en minder sjiek vloeien ineen.


De voorspeling van Jan Blokker is uitgekomen:
Silvio Berlusconi, tot voor kort regeringsleider van het land. Zijn opvolger hoeft maar één verkeerde beweging te maken, en Silvio is morgen weer terug. De onderwereld gaat ongemerkt over in de bovenwereld.

Berlusconi is inderdaad weer terug als leider van Italië.
Scheringa heeft al vaker laten weten wel minister te willen worden.
Een politieke carriere sluit hij dus niet uit.
Het is te hopen dat het alleen maar bij `laten weten` blijft en Scheringa niet in de voetsporen kan treden van Berlusconi.
Massale klachten van DSB gedupeerden kunnen hier aan bijdragen.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

DSB ellende

Berichtdoor Nu Blij » do 9 apr 2009 21:23

Beste Riet,

Ik hoop dat je er nu snel een eind aan kan breien. Ik meen wat ik heb gezegt dat dit een missie aan het worden is.
Ik geef niet op, ik heb er 3 jaar ingezeten maar benin mijnleven nog nooit zo schofterig behandeld geweest.
Ik heb me nog nooit zo klein en vernederd gevoeld.
Dit moet een einde krijgen voor iedereen, om een normaal leven te krijgen en van te genieten.
Tegen de tijd dat die schoft minister wordt, gaat ie de zelfde weg tegemoet als Fortuin, hij heeft meer vijanden dan de grootste crimineel.
Ik blijf erbij als we met z'n samen ondernemen zijn we veel sterker.
Ik wil het erop wagen ook al zal het mijn laatste adem zijn.
Iedereen heeft een recht, en dat is een leven waarvoor we allemaal hard werken en ons best doen.
Ik laat mijn eigenwaarde niet meer ontnemen.

Greetz Nu Blij
Nu Blij
 

Berichtdoor Riet » do 9 apr 2009 21:31

Nu blij.
Als je een aantal bij elkaar kunt krijgen,dan kunnen we met een paar spandoeken daar even gaan posten in Wognum!
In iedergeval zorgen dat ze daar een paar ongemakkelijke momenten beleven(zonder geweld) :wink:
Riet
Riet
 

DSB ellende

Berichtdoor Nu Blij » do 9 apr 2009 21:41

Riet,

Natuurlijk kunnen we hun een paar ongemakkelijke momenten bezorgen (zonder geweld) :P maar ik wil meer dan dat.
Op dit moment b.v. zijn wij bezig om een aantal wettelijke zaken uit te zoeken, het kan en mag toch niet mogelijk zijn dat mensen zo onwaardig behandeld worden?
Ondanks dat wij nu van de DSB af zijn gaan we door.
Er komt nog veel meer, en wij laten nog meer van ons horen.
Het wordt eens hoog tijd dat er actief actie gevoerd wordt tegen deze boevenbende, en dan zeg ik het nog netjes.

Nu Blij
Nu Blij
 

Berichtdoor Riet » do 9 apr 2009 21:43

Ik ben het trouwens voor de volle 100% met je eens nu blij!
Samen zijn we sterk,maar SAMEN
Samen is niet van de bank te krijgen,bang schaamte zij doen het wel?? zeg het maar.
Je hebt mij in ieder geval mee!
Ik ben het ook verschrikkelijk moe om als een pingpong bal een en weer geslagen te worden!
:evil: Riet
Riet
 

DSB ellende

Berichtdoor Nu Blij » do 9 apr 2009 22:12

Riet,

Dat is het juist wij hoeven ons niet te schamen, wij hebben niets fout gedaan.
Wij hebben allemaal in goed vertrouwen gehandeld maar ons vertrouwen is beschaamd door de DSB een bank nog wel die je levensbehoeften beheerd.
Daarom blijf ik doorgaan en probeer de mensen ervan te overtuigen dat schaamte niet nodig is.
Wij moeten blijven proberen mensen zover te krijgen dat ze dat gevoel aan de kant zetten, die DSB moet zich schamen dat ze zo met het vertrouwen van ons allemaal omgaat.

Nu Blij
Nu Blij
 

Berichtdoor Riet » do 9 apr 2009 22:22

Nu blij,mij heb je mee!
Zeg maar waar ik me kan melden!
En wat bedoel je met de rest,rechtzaak?
Ik ben het volkomen met je eens,en van mij heb je alle medewerking om die bende aan te pakken!
Laat het me weten,aub!
Groetjes Riet
Riet
 

DSB ellende

Berichtdoor Nu Blij » do 9 apr 2009 22:28

Riet,

Stel je nu eens voor dat we zo een grote groep mensen bij elkaar kunnen krijgen en dat we echt sterk kunnen worden dan staat b.v. zoiets ons niets in de weg.
Maar op andere manieren actie voeren is een eerste mogelijkheid, en misschien wat jij opperde dat we gaan protesteren in Wognum maar nogmaals dan moeten we wel een redelijke groep mensen bij elkaar krijgen.
Als we dat kunnen gaan doen kunnen we ook de media, tv, kranten etc. inschakelen en dan wordt het alleen maar erger voor hun.
Er zijn vele mogelijkheden, maar zoals ik al zei we moeten ook nog een aantal zaken uitzoeken ook juridische aspecten want wij moeten hun pakken en niet andersom dus wil ik zeker even de tijd nemen om het wetboek erop na te slaan.
Ondanks alles ben ik gelukkig nog niet helemaal achterlijk geworden dat hebben ze niet voor elkaar gekregen.

Nu Blij
Nu Blij
 

VorigeVolgende

Keer terug naar Overige aanbieders

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 34 gasten

cron