wellicht weet iemand op dit forum iets??


vr.dank voor uw antwoord.
In juli 2016 is PAL, met juridische ondersteuning door Consumentenclaim, een rechtszaak begonnen tegen Aegon over het Sprintplan.
De procedure wordt gevoerd bij de rechtbank Den Haag.
Uiteraard heeft Aegon bij de rechtbank uitstel gevraagd voor het nemen van een Conclusie van Antwoord (reactie)op de dagvaarding van PAL.
De rechter heeft op 26 oktober bepaald dat Aegon nu deze Conclusie van Antwoord uiterlijk op 7 december 2016 moet indienen.
Sprintplan gedupeerden kunnen zich nog steeds aanmelden via de website http://www.platformaandelenlease.nl of via http://www.consumentenclaim.nl
Wordt vervolgd.
Update rechtszaak stichting PAL tegen Aegon over het Sprintplan
Na de ingediende dagvaarding had de rechtbank bepaald dat Aegon uiterlijk 31 augustus met een reactie (Conclusie van Antwoord) moest komen.
Uiteraard heeft Aegon 6 weken uitstel gevraagd en gekregen.
De rechtszaak dient bij de rechtbank Den Haag.
Update rechtszaak van PAL tegen Aegon.
De rechter heeft op 26 oktober bepaald dat Aegon de Conclusie van Antwoord (inhoudelijke reactie op de dagvaarding)) uiterlijk op 7 december 2016 moet indienen.
Sprintplan gedupeerden kunnen zich nog steeds aanmelden via de website http://www.platformaandelenlease.nl of viahttp://www.consumentenclaim.nl
Wordt vervolgd.
Aegon blijft liegen.
Naast ClaimConcept merkt ook PAL dat Aegon tegen hun ex klanten liegt over verjaring.
Diverse Sprintplan gedupeerden geven aan dat zij in een telefoongesprek met Aegon te horen krijgen dat zij geen kans meer maken omdat er sprake zou zijn van verjaring.
Dit is een absolute leugen.
Bellen met Aegon heeft op deze manier totaal geen zin als zij jou voorliegen.
Voor alle Sprintplan gedupeerden is al vele jaren de verjaring gestuit.
Eerst al door de collectieve procedure van de stichting GeSp, daarna door de collectieve procedure van de vereniging Consument & Geldzaken en in mei van dit jaar door de stichting PAL.
De gerechtelijke procedure van PAL tegen Aegon is in juli 2016 van start gegaan en loopt bij de rechtbank Den Haag.
Nogmaals, bellen met Aegon heeft geen zin, maar aansluiten bij de collectieve procedure van PAL wel.
Er is voor geen enkele Sprintplan gedupeerde sprake van verjaring, maar in vele gevallen wel van een tussenpersoon.
En hoe de Hoge Raad hierover denkt is bekend, zie de uitspraak van 2 september 2016.
Aegon blijft liegen.
Naast ClaimConcept merkt ook PAL dat Aegon tegen hun ex klanten liegt over verjaring.
Diverse Sprintplan gedupeerden geven aan dat zij in een telefoongesprek met Aegon te horen krijgen dat zij geen kans meer maken omdat er sprake zou zijn van verjaring.
Dit is een absolute leugen.
Bellen met Aegon heeft op deze manier totaal geen zin als zij jou voorliegen.
Voor alle Sprintplan gedupeerden is al vele jaren de verjaring gestuit.
Eerst al door de collectieve procedure van de stichting GeSp, daarna door de collectieve procedure van de vereniging Consument & Geldzaken en in mei van dit jaar door de stichting PAL.
De gerechtelijke procedure van PAL tegen Aegon is in juli 2016 van start gegaan en loopt bij de rechtbank Den Haag.
Nogmaals, bellen met Aegon heeft geen zin, maar aansluiten bij de collectieve procedure van PAL wel.
Er is voor geen enkele Sprintplan gedupeerde sprake van verjaring, maar in vele gevallen wel van een tussenpersoon.
En hoe de Hoge Raad hierover denkt is bekend, zie de uitspraak van 2 september 2016.
Keer terug naar Overige aanbieders
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast