kantongerecht Brielle

kantongerecht Brielle

Berichtdoor ant » di 16 aug 2005 16:33

Nog steeds niets gehoord van onze zaak.Heb vorige maand aan onze advocaat gevraagd of de zaak weer op de rol is gezet.
Afwachten maar weer.
Gr Ant
ant
 
Berichten: 13
Geregistreerd: di 16 aug 2005 16:17
Woonplaats: spijkenisse

Berichtdoor pallu » ma 22 aug 2005 16:51

die van mij is op 6 september dus ik ben aan het aftellen :lol:
pallu
 
Berichten: 23
Geregistreerd: ma 22 aug 2005 16:49

Berichtdoor ant » ma 22 aug 2005 19:33

Ik zal voor je duimen.Weet jij of het openbaar of schriftelijk is?
Gr Ant
ant
 
Berichten: 13
Geregistreerd: di 16 aug 2005 16:17
Woonplaats: spijkenisse

Berichtdoor pallu » di 23 aug 2005 15:41

het is schriftelijk
pallu
 
Berichten: 23
Geregistreerd: ma 22 aug 2005 16:49

Berichtdoor pallu » zo 4 sep 2005 19:43

zaak uitgesteld Dexia heeft een schikkingsvoorstel gedaan
ik ga daar niet mee akkoord er zal dus iets beters uit de bus moeten komen anders gaan we gewoon verder.
pallu
 
Berichten: 23
Geregistreerd: ma 22 aug 2005 16:49

Berichtdoor Bert W. » zo 4 sep 2005 21:59

Het zal voor een ieder volkomen duidelijk zijn, dat het schikkingsvoorstel niet is gedaan om met Pallu tot een vergelijk te komen. Het was enkel en alleen bedoeld om de uitspraak op 6 september wederom van de rol te krijgen. Nuchter kijkend naar deze zaak kan alleen maar gezegd worden dat het vanuit het standpunt van DEXIA volkomen begrijpelijk is. Dat rechters dit spel meespelen is volkomen afkeurenswaardig. Over deze zaak heb ik inmiddels de politiek geinformeerd. Althans die politiek die nog iets voor ons zou kunnen betekenen.

In onze gemeenschappelijke zaak heeft de rechter enige tijd terug een tussenvonnis gepresenteerd (WVD/Eega contract vernietigd, restschuld weg, miniscuul stukje inleg terug). Door ordinaire onkunde van deze rechter (of deed hij het bewust) , blijven we aan DEXIA vastzitten omdat hij van mening is dat we zelf het BKR kunnen benaderen met het verzoek tot doorhaling van de notering. De advovcaat die ons bijstaat in deze heeft absoluut niet het bravour of het lef om de rechter hierover aan te spreken. Zal wellicht iets te maken hebben met belangenverstrengeling ???
Bert W.
 
Berichten: 43
Geregistreerd: di 23 aug 2005 20:05
Woonplaats: Korendijk

Berichtdoor pallu » ma 5 sep 2005 16:00

Let wel Dexia heeft van mij een tegenvoorstel gekregen en als zij niet binnen zeven dagen reageren (akkoort gaan ) dan gaan wij wederom de rechter vragen zich in de zaak uit te spreken.
pallu
 
Berichten: 23
Geregistreerd: ma 22 aug 2005 16:49

Berichtdoor Janny » ma 5 sep 2005 17:21

pallu,

dat is mannentaal. kom maar op met je antwoord dexia, en dan zal ik wel kijken of dat voldoende is, !!!!!

Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor Erbek » di 6 sep 2005 21:13

Zier er naar uit dat Dexia weer de boel belazert.
Ik help bij deze zaak een goede kennis.Kreeg ook schikkingsvoorstel vlak voor de door hem gevraagde vonniswijzing op 6 september.
Heb het onderhandeld en ze zijn op het tegenvoorstel ingegaan.Heb toen uitdrukkelijk gesteld dat we het direkt afgehandeld willen zien. Vandaag lag er niets in de bus. Gesteld werd in het eerste, schriftelijke, voorstel dat er geen ruchtbaarheid aan gegeven mocht worden maar als er morgen niets ligt dan is het over en sluiten en vragen we het zo snel mogelijk weer op de rol te zetten. En komen er ook wat meer details.
Erbek
 
Berichten: 2
Geregistreerd: di 6 sep 2005 20:59

Berichtdoor Janny » di 13 sep 2005 14:07

Vandaag lag er niets in de bus


Erbek:
en nu . het is vandaag 13 september.2005 dus zoveel dagen later , dat men mag aannemen dat de post verwerkt is.


of is het beloven en niet doen. Was alles schriftelijk, of telefonisch.

Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor Erbek » di 13 sep 2005 15:04

Ja kennis heeft de post ondertussen binnen. Had hem nog gezegd dat ie te laag ingezet had maar hij heeft uiteindelijk zijn tegenbod aanvaard gezien. Dus hij hoeft niets van zijn restschuld te betalen. Persoonlijk was ik verder gegaan , maar goed hij is er nu klaar mee. Onderdeel is inderdaad dat hij er verder geen ruchtbaarheid aan mag geven.
Volgens mij staat iedereen met verliesverdriedubbelaar die wck aangevoerd heeft sterk.
Erbek
 
Berichten: 2
Geregistreerd: di 6 sep 2005 20:59

Berichtdoor Janny » do 15 sep 2005 9:15

Toch hoor ik een heel fijn helder klokje klingelen.

Net het angelusklokje over de zomerse velden.

Het word gehoordt.

zegt het voort.

Doe dexia een voorstel , niet te laag.

Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor pallu » za 8 okt 2005 12:52

Dexia heeft op de zitting van 4 oktober jl uitstel gevraagd voor het nemen van een conclusie van dupliek in reconventie
Kantonrechter heeft weer uitstel verleend tot 1 November a.s

Hier wordt je toch ziek van of....................

en maar rekken en rechters hobbelen maar mee aan het handje van Dexia..............
pallu
 
Berichten: 23
Geregistreerd: ma 22 aug 2005 16:49

Berichtdoor bewijzenteover » za 8 okt 2005 13:39

pallu, Ik ken dit fenomeen van uitstellen door de rechtbanken maar al te goed. Ik ben de tel reeds kwijtgeraakt zo vaak als onze zaak al is uitgesteld, tot 27 september 2005 plotseling geheel onverwacht toch een uitspraak in ons voordeel kwam. Maar het lijkt nergens op hoezeer ze ons aan het lijntje houden. Toch kan ik je mededelen dat de oplichters van Dexia cq Aegon tegen ons het loodje zullen leggen. Hou vol, je bent niet alleen. Groeten en succes, Jac.
bewijzenteover
 

Berichtdoor pallu » do 3 nov 2005 15:56

pallu schreef:Dexia heeft op de zitting van 4 oktober jl uitstel gevraagd voor het nemen van een conclusie van dupliek in reconventie
Kantonrechter heeft weer uitstel verleend tot 1 November a.s

Hier wordt je toch ziek van of....................

en maar rekken en rechters hobbelen maar mee aan het handje van Dexia..............


ze vallen in herhaling weer hebben zeuitstel gekregen tot 29 November
gewoon belachelijk.........

Pallu
pallu
 
Berichten: 23
Geregistreerd: ma 22 aug 2005 16:49

Volgende

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron