Ingaan op die Duivelsbergregeling? Hahaha, die zijn gek!!

Ingaan op die Duivelsbergregeling? Hahaha, die zijn gek!!

Berichtdoor bewijzenteover » zo 6 nov 2005 23:40

Welke onbenul gaat er nou nog op in op die Duivelsbergregeling??
Natuurlijk, alleen eikels die zich veel de zoveelste keer willen laten beetnemen. :lol:
Groeten, Jac.
bewijzenteover
 

Re: Ingaan op die Duivelsbergregeling? Hahaha, die zijn gek!

Berichtdoor andre » ma 7 nov 2005 23:12

bewijzenteover schreef:Welke onbenul gaat er nou nog op in op die Duivelsbergregeling??
Natuurlijk, alleen eikels die zich veel de zoveelste keer willen laten beetnemen. :lol:
Groeten, Jac.
wat heb jij met een rechtzaak bereikt?
andre
 
Berichten: 54
Geregistreerd: do 3 nov 2005 13:50

Berichtdoor bewijzenteover » di 8 nov 2005 0:05

Dag andre,
De eerste slag tegen aegon heb ik reeds gewonnen. Er is op 27 september 2005 namelijk door het kantongerchtshof te Leeuwarden uitgesproken dat het bij de winstverdriedubbelaar om een huurkoopovereenkomst gaat. De definitive uitspraak stond op 1 November 2005 geplant, maar is inmiddels (zoals normaal) uitgeschoven naar 29 November 2005. De uitspraak tegen Dexia is medio December 2005, maar ik weet bijna zeker dat ook die weer wordt uigesteld. Hoe dan ook, ik laat mij niet klein krijgen. Ik pak de oplichters hoe dan ook. :twisted: Je kunt je gewoonweg niet voorstellen op welke gore manier die vuilakken mij tot twee keer toe hebben kunnen oplichten. Ik kwam er door een blunder van de tussenpersoon per toeval een geruime tijd later achter dat er iets goed fout zat. Uiteindelijk via berichten in kranten en de media ging het lampje branden, en ben ik direct actie gaan nemen.
Groeten en veel succes met jouw rechtzaak.
Jac. :wink:
bewijzenteover
 

Berichtdoor justice man 007 » ma 14 nov 2005 1:12

Bewijzenteover, mag ik vragen wat dat voor blunder van de tussenpersoon was, en welke tussenpersoon dat was?

Alvast bedankt,

Justice man
justice man 007
 
Berichten: 56
Geregistreerd: ma 29 aug 2005 20:34

Berichtdoor bewijzenteover » ma 14 nov 2005 20:13

justice man 007,

Hij kon mij in eerste instantie niet overtuigen waarom ik zijn (horror) product moest aannemen. Hij zij mij dat het ook van de spaarloonregeling kon worden afgeboekt, waarop ik antwoorde; Nee dat kan niet. Hij bleef er maar op hameren dat dit wel kon, en zij mij; geef mij maar jou rekeningnummer van je spaarloonregeling en dan zorg ik wel dat het goed komt. Hij wou simpelweg alles (ook wat niet kon) uit de kast halen om mij in de val te lokken. Achteraf na ruim 1 tot 2 jaar later kreeg ik opeens een vette rekening van aegon (zonder hoofdletter). Het bleek dus niet te kunnen, ik had gelijk. Ik heb die tussenpersoon toen tientallen keren gebeld op zijn mobiele telefoonnummer (dit was buiten zijn naam "Harry Hendrix" het enige wat ik van hem had), maar kreeg hem niet te pakken. Pas geruime tijd later kreeg ik hem aan de lijn waarna ik om opheldering vroeg. Hij beloofde dat hij het direct ging regelen. Alles zou in orde komen. Maar het monster deed niks. Tot drie - vier keer toe niks. Toen werd ik achterdochtig en ging info inwinnen en kwam tot de ondekking dat ik was opgelicht door de tussenpersonen van aegon en dexia. Dus vandaar dat ze geen cent gevangen hebben, en NIET zullen vangen. Ik heb het mormel toen op uiterst gewiekste wijze (poets weder poets) in de val gelokt, waarin hij zijn vuile manier van werken prijs gaf. En ik heb nog veel meer achter de hand dan ik hier ga vertellen. Hij wordt tevens gezocht door Politie wegens meerdere andere oplichtingszaken. Dus vandaar mijn wachtwoord "bewijzenteover"
:wink:
Groeten, Jac.
bewijzenteover
 


Keer terug naar Overige aanbieders

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron