Stuitende opmerking van kaderlid Payback over kaderlid PAL

Stuitende opmerking van kaderlid Payback over kaderlid PAL

Berichtdoor ElBe » za 2 dec 2006 13:38

Gisterenavond keek ik op het forum van Radar - iets wat ik weinig doe omdat dat forum is verworden tot een broedplaats van ongerechtheid - en zag dat het blijkbaar de gewoonste zaak van de wereld is dat een kaderlid van de ene belangenbehartiger een bijzonder stuitend bericht moest plaatsen over een kaderlid van een ander belangenbehartiger.
Als eerste zal ik dit bericht hieronder quoten:
Pieter Hezemans schreef:Geplaatst op 01 Dec 2006 23:01 door Pieter

Beste B17,

Bedankt voor al je vetgedrukte berichten, maar wat heb jij, Rob, als kaderlid van de vereniging Payback, hieraan gedaan?
Alleen allerlei berichten op het forum zetten lost niets op.
Er zal meer moeten gebeuren, meer als de mislukte rechtszaak van Beursklacht over o.a. de BKR registratie.
Dit laatste heeft alleen maar schade toegebracht aan de gedupeerden en Dexia sterker gemaakt.
Nogmaals, als kaderlid van payback alleen vetgedrukte postings op dit forum plaatsen lost niets op.

Groeten,
Piet



Borreltje op Piet en weer op ramkoers tegen Payback?

Denk dan even aan dit gegeven. Daar doe je iedereen een plezier mee als je je niet meer tot dergelijk uitlatingen verlaagt.

Citaat uit WCAM PLEITNOTA MR L.C.J.M. SPIGT EN MR J.M.K.P. CORNEGOOR.


Enige tijd na de oprichting heeft de heer Koremans echter hooglopende ruzie gekregen met zijn medebestuurders, en sindsdien rollen Payback en PAL vechtend over straat. Zoals goede splintergroeperingen betaamt bestrijden zij in de eerste plaats elkaar, daarna de Belangenorganisaties en pas daarna Dexia.



Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

De keren dat ik op het forum kijk van Radar is het blijkbaar het moment waarop zoiets wordt geplaatst, want een goeie twee weken geleden keek ik ook nog eens op het forum van Radar en kwam ik van dezelfde poster dit bericht ook al tegen. Blijkbaar gaat hier de regel op - althans in de gedachte van de plaatser van dit bericht - dat herhaling de kracht is van hetgeen men mensen graag wil doen laten geloven.
Nog even afgezien van het feit wat de relevantie was in de WCAM pleitnota van deze opmerking en dat de "heren" Spigt en Cornegoor hier een volslagen demagogische beschuldiging plaatste, immers geen van beide "heren" wisten de juiste wijze van toedracht en is hun bewering op geen enkele grond gestoeld - zeer kwalijk voor advocaten die zichzelf het predikaat "topadvocaten" opleggen - maar het wordt nog kwalijker als een "kaderlid" van Payback dit nu voor de tweede keer in relatief korte tijd plaatst met blijkbaar enkel de bedoeling om een kaderlid van een andere belangenbehartiger volkomen zwart te maken.
Maar het allerergste - stuitend is wellicht duidelijker - vind ik dat betreffende plaatser van dit bericht er zich blijkbaar niet voor schaamt om zijn naam en de naam van de vereniging Payback daar onder te plaatsen.
Hoe diep kan een mens zinken als kennelijk de haat zo diep zit en aanzet tot dit soort van stuitende zwartmakerij onder het mom dat andere deze bewering hebben gedaan.
Wellicht voor een groot aantal bezoekers van het forum van PAL reden om zich af te vragen of de vereniging Payback wel de juiste belangenbehartiger is.
In ieder geval heeft Hezemans als belangenbehartiger daarmee een bijzondere slechte dienst bewezen aan de vereniging Payback maar zeer zeker aan de leden hiervan.

Mvg.
Elbe
Het is beter om een kaars te ontsteken dan te klagen over de duisternis
ElBe
 
Berichten: 76
Geregistreerd: ma 19 sep 2005 23:51

Re: Stuitende opmerking van kaderlid Payback over kaderlid P

Berichtdoor ElBe » wo 7 jan 2015 16:02

Hoe fraai de opmerking van de persoon van Payback was en met welke intentie deze is geplaatst kunt u hier lezen.
Ondanks dat voorgaande posting al behoorlijk gedateerd is blijkt er kennelijk nog steeds heel wat 'oud zeer' te bestaan bij de vermelde persoon van Payback door nog eens flink uit te halen in de conversatie van eind januari 2014. Inzichten veranderen vaak maar hier worden maar weer eens 'oude koeien uit de sloot gehaald'!!!
Het is beter om een kaars te ontsteken dan te klagen over de duisternis
ElBe
 
Berichten: 76
Geregistreerd: ma 19 sep 2005 23:51


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron