Aandelenleaseclub PAL start proces tegen BKR

Berichtdoor Janny » do 31 mei 2007 12:21

Wat een stelletje smerige PR-manipulators.
Steeds meer wordt duidelijk, dat al jarenlang achter de schermen plannen worden gesmeed en vooruit wordt gedacht/gepland om een normale, eerlijke rechtsgang onmogelijk te maken.
Het "draaiboek Europese Hof" (mocht het voor gedupeerde(n) ooit zover mogen komen) ligt al op het buro bij de juiste personen klaar ...
.Onze grote moeite is dat we alles, maar dan ook alles proefondervindelijk moeten ontdekken, omdat we geen juristen zijn. Daarom kunnen we ook niet zover in voren werken en de zaak al klaar leggen voor het geval als we het nodig hebben. Voor ons lijkt het steeds achter de feiten aanlopen.
Maar we moeten ons maar troosten met het feit, dat Dexia ons toch nu toe niet heeft weggevaagd, nee,maar dat we weerstand boden met goed omklede redenen. wees er maar trots op dat we hun goede weerstand bieden, steeds weer opnieuw. Dat zal hun nog wel het meest verbazen.Dus!!!! kop omhoog en wees trots op mensen die het steeds weer voor elkaar krijgen om de onjuistheid boven water te krijgen.
Vecht ze.
Janny
Janny
 
Berichten: 263
Geregistreerd: do 18 aug 2005 13:21
Woonplaats: Drente

Berichtdoor mtstorm » do 31 mei 2007 18:46

Uiteraard gaan we door, dat Nederland redelijk corrupt zou kunnen zijn klinkt ook mij niet onbekend in de oren. Dexia is een slim spel aan het spelen, en dat mogen ze ook. Een ding staat vast, ik ga door tot het hoogste niveau totdat elke steen boven komt en dat alles transparant wordt. De politiek is daar vol van, nu nog de daden daarbij... dat is een ander verhaal. Een ding staat voor mij vast; die transparantie gaat er komen.

Ik vind het zo klasse dat mensen zoals Piet die al gerechtigheid hebben ook gewoon door gaan!!! Laat Dexia maar aantonen dat ze gelijk hebben, want tot nu toe hebben ze dat niet kunnen doen. Een beeld schetsen van wij zijn als Dexia zo coulant heeft geen nut! Het gaat uitsluitend om de feiten.

BKR is er uitsluitend voor banken, en echt niet voor de consument. Vergunning ach niet nodig, mensen blijven drijgen met een accordering (heb ik al twee jaar van Dexia). In iedergeval maakt het BKR zich daar niet druk om. Nee de financiele wereld in Nederland is er uitsluitend voor zichzelf!!! Gelukkig dat we dat niet accepteren!!!
mtstorm
 
Berichten: 10
Geregistreerd: di 21 maart 2006 23:31

Berichtdoor Piet » za 2 jun 2007 22:39

Nog even een aanvulling op het "maatschappelijke" en “zelfstandige” besluit van het BKR om de BKR registratie aan te passen voor al die gedupeerden die hebben getekend voor de Duisenberg regeling.
Deze aanpassing gebeurt pas na beëindiging van het contract en na betaling van de eindafrekening.
Daarna komt er een einddatum achter je huidige codering.
Heb je een A-codering dan komt er een einddatum achter de A te staan als je contract is beëindigd en je alles hebt betaald volgens de eindafrekening.
Dan pas en niet eerder.
Deze notering blijft 5 jaar staan en kan invloed hebben op aan te vragen financieringen in die periode.

Hoezo iemand blij maken met een dooie mus?

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor Piet » do 1 nov 2007 12:25

In de rechtszaak tegen het BKR is er op 10 oktober een comparitie van partijen (hoorzitting) geweest in Arnhem.

De rechter heeft aangegeven op 21 november vonnis te wijzen.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Vorige

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron