Leaseproces wat zijn dat voor gasten??!!!

Ervaring met Leaseproces

Goede ervaring
32
62%
Slechte ervaring
2
4%
Geen ervaring
18
35%
 
Totaal aantal stemmen : 52

Leaseproces wat zijn dat voor gasten??!!!

Berichtdoor mtstorm » ma 25 jun 2007 11:50

Hallo allemaal,
Ik heb een brief gekregen van Leaseproces maar ik heb nooit met hun iets te maken gehad. Hoe komen die gasten aan onze adresgegevens??!!!

Ik heb zelf al een advocaat en gezien de tarieven die deze gasten vragen zijn deze net zo erg als Dexia. No Cure no pay, right!!! Kan iemand mij meer vertellen over deze club, en welke ervaringen hebben jullie met deze mensen.

Deze gasten hebben een onderverdeling gemaakt volgens de rechtbank in amsterdam:

Eagalese 100%
Depotlease 80-90% en daarna cat 1-4 met bizar lage percentages terug. Dexia zit fout, dus hoe kan het nu zijn dat deze club voor gedupeerden staat en dan ook nog 15-25% aan hun betalen op het resultaat.

De enige uitspraak zou moeten zijn schadeloosstelling met emotionele schadevergoeding op zijn minst. Lekkere gasten zijn dit. Een van de vragen aangaande hun betrouwbaarheid is hoe komt Leaseproces aan mijn adresgegevens??!!!

Ik hoop op jullie reacties en eventueel een markering in de poll.
mtstorm
 
Berichten: 10
Geregistreerd: di 21 maart 2006 23:31

Berichtdoor impact » ma 25 jun 2007 12:53

Wat is nu eigenlijk je bedoeling met deze poll, mtstorm? Leaseproces proberen zwart te maken? Je zegt dat je zelf al een advocaat hebt, dus kan jij ook nooit ervaring hebben - goed of slecht - met deze belangenbehartiger.
impact
 
Berichten: 35
Geregistreerd: ma 18 jun 2007 17:27

Berichtdoor mtstorm » ma 25 jun 2007 14:32

Nee dat klopt ik heb geen ervaring met hun. Het valt mij op hoe ik wordt benaderd door hun. Deze manier verbaast mij, en dat is zacht uitgedrukt. Mijn gegevens heb ik nooit aan hun verstrekt!!! Ik ben benieuwd hoe de mensen op dit forum leaseproces ervaren. Ik ervaar ze door de manier van benaderen als aasgieren. Mijn ervaring is dus slecht en ik zou geen juridische bijstand willen hebben van een advocaat die zo te werk gaat.

Ik heb niet ten doel Leaseproces door het slijk te halen en inderdaad ik heb geen ervaring met hun en dat wil ik zo houden. Echter deze gang van zaken aangaande deze brief verontrust mij, en vandaar dat ik dit platform gebruik om deze gevoelens te delen met anderen. Misschien zit ik er volledig naast, heb ik de brief anders geintepreteerd dan de bedoeling is. Ik ben beniewd wat anderen voelen/vinden van deze gang van zaken, vandaar deze poll.

Als het platform hiervoor niet geeigend is, dan kan de administrator altijd deze poll verwijderen...
mtstorm
 
Berichten: 10
Geregistreerd: di 21 maart 2006 23:31

Berichtdoor prutvogel » ma 25 jun 2007 17:57

Van wie zou die ene stem toch zijn.

Leaseproces is een prima club.

En ik krijg zovaak post van allerlei instanties waarvan ik denk; Hoe komen die aan mijn adresgegevens?
prutvogel
 
Berichten: 3
Geregistreerd: do 18 aug 2005 20:16

Berichtdoor Chris » ma 25 jun 2007 20:56

prutvogel schreef:En ik krijg zovaak post van allerlei instanties waarvan ik denk; Hoe komen die aan mijn adresgegevens?


Maar krijg je ook "zomaar" post over je Dexiazaak?
Chris
 
Berichten: 39
Geregistreerd: ma 19 sep 2005 22:59

Berichtdoor prutvogel » ma 25 jun 2007 23:24

Ook ik krijg post van dexia die mij een of ander produkt wil aansmeren. Jazeker.
prutvogel
 
Berichten: 3
Geregistreerd: do 18 aug 2005 20:16

Leaseproces wat zijn dat voor gasten

Berichtdoor Arietje » di 26 jun 2007 9:04

Beste msstorm
Uw vraag hoort niet op dit forum. U roept hiermee twijfel op en daar is alleen dexia bij gebaat! Stel uw vraag aan Leaseproces, daar kunnen ze u rechtstreeks antwoord geven. Dit item dus zo snel mogelijkvan het scherm halen.
Arietje
 
Berichten: 17
Geregistreerd: wo 21 sep 2005 20:33
Woonplaats: `s-hertogenbosch

Berichtdoor Chris » di 26 jun 2007 20:25

prutvogel schreef:Ook ik krijg post van dexia die mij een of ander produkt wil aansmeren. Jazeker.
Sorry mijn vraag was misschien niet duidelijk genoeg. Ik bedoel krijg je post over je aandelenleasezaak van firma's aan wie je niet zelf je adres hebt gegeven?
Chris
 
Berichten: 39
Geregistreerd: ma 19 sep 2005 22:59

Berichtdoor mtstorm » do 28 jun 2007 12:06

Arietje, het is niet mijn bedoeling om paniek e.d. te zaaien, en als dat wel gebeurt met deze post lijkt mij het goed dat deze posting van het forum wordt verwijderd.

Bij deze mijn vraag aan de administrator om deze posting te verwijderen.
mtstorm
 
Berichten: 10
Geregistreerd: di 21 maart 2006 23:31

Berichtdoor impact » do 28 jun 2007 14:55

Verwijderen lijkt mij een HEEL slecht idee. Daarmee gaan immers ook de stemmen over goede ervaringen van de meeste deelnemers verloren? Nu het er eenmaal staat, moet het zichtbaar blijven! Die twee negatieve stemmen maken bitter weinig uit.
impact
 
Berichten: 35
Geregistreerd: ma 18 jun 2007 17:27

Berichtdoor Piet » za 30 jun 2007 22:25

De Stichting Platform Aandelen Lease verstrekt geen informatie over aangeslotenen bij PAL aan derden.
Leaseproces heeft ook nooit iets dergelijks gevraagd aan PAL.

Wel kan ik mij voorstellen dat zij een adressenbestand hebben van mensen die in de afgelopen jaren wel eens contact hebben gehad met Leaseproces (b.v. via de telefoon of via een belangstellingsformulier) maar zich nooit hebben aangesloten.

Is dit niet het geval dan kun je altijd Leaseproces bellen en vragen hoe zij weten dat je Dexia gedupeerde bent en hoe zij aan je adresgegevens zijn gekomen.

Over de indeling van categorieën waarover Leaseproces schrijft.
Dit is niet iets wat Leaseproces zelf heeft bedacht.
De rechtbank Amsterdam geeft in de voorbeelduitspraken van 27 april aan hoe zij denken te gaan vonnissen en heeft alle advocatenkantoren die Dexia zaken behandelen vragenlijsten toegestuurd die de cliënten moeten invullen als de zaak (weer) op de rol wordt gezet.
Dus ook bij een advocaat moeten deze vragen beantwoord worden en is dus geen verzinsel van Leaseproces.
Wel ben ik van mening dat je niet klakkeloos de mening van de rechtbank moet accepteren maar moet knokken om het percentage omhoog te brengen door zoveel mogelijk punten te scoren die in je voordeel zijn.
Ook advocaten en Leaseproces moeten het onderste uit de kan halen en zich volledig inzetten om zoveel mogelijk punten te scoren voor hun klanten waardoor zij zo hoog mogelijk in de categorie of percentage komen te zitten.
Berusten in de mening van de rechtbank is niet goed, maar klanten informeren dat dit een mogelijk vonnis kan zijn, is wel goed.
Een advocaat moet knokken voor zijn cliënt, maar we moeten wel realistisch blijven en accepteren dat niet iedereen alles terugkrijgt.

Groeten,
Piet
Piet
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: zo 28 aug 2005 0:26

Berichtdoor dejongh1 » zo 1 jul 2007 8:48

Leaseproces en de overige advocaten kunnen toch wel een proces beginnen ivm.deze categorie-indeling van Team effectenlease?Bij de Duisenbergregeling wordt toch ook niet gesproken over inkomen,opleiding en beleggingservaring?Dit zijn allemaal trucs van het hof om Dexia geld te besparen.De gedupeerden mogen wel collectief de Duisenbergregeling accepteren maar niet met gelijksoortige leasecontracten collectief procederen tegen Dexia!Want als de gedupeerden collectief mogen procederen tegen Dexia ,dan wordt deze groep gedupeerden veel te kapitaal krachtig en kunnen veel meer en langer
weerstand bieden tegen Dexia.En dat is niet de bedoeling van het Team
Effectenlease.Nu hebben 1000 gedupeerden 1000 advocaten nodig tegen een gemiddelde prijs van 1000 euro.En die advocaat gaat niet veel doen voor die 1000 euro.Aan een echtscheidingszaakje verdient hij misschien al 3000 euro.Dus die doet niet veel voor die 1000 euro.Deze advocaat is al blij met de categorie-indeling,want als de rechtszaken beginnen te lopen wordt het alleen nog een formaliteit voor deze advocaat.Hij hoeft niet eens meer na te denken.!Maar als deze 1000
gedupeerden collectief mochten procederen tegen Dexia,dan hebben ze
voor hetzelfde geld een budget van 1.000.000 euro(1000 gedupeerden maal 1000 euro) en daar wil een advocatenkantoor wel even tijd en ruimte voor maken!
Deze categorie-indeling van Team effectenlease hoeven de advocaten toch niet klakkeloos te accepteren?Net zomin hoeven deze advocaten het onderzoek naar de aankoopbewijzen van 2 AFM medewerkers/onderzoekers te accepteren.Zij
kunnen toch Team Effectenlease dwingen om dit door onafhankelijke deskundigen nogmaals te laten onderzoeken.Stel je voor dat deze 2 AFM medewerkers corrupt zijn ,dan worden honderdduizenden gedupeerden ten onrechte veroordeeld.Hier kunnen de advocaten toch vraagtekens bij zetten en dit eventueel bij de Hoge Raad voorleggen.
dejongh1
 

Berichtdoor Chris » do 24 jan 2008 22:54

Leaseproces heeft me van de week telefonisch benaderd (hoe komen ze aan mijn telefoonnummer?) om reclame te maken voor zichzelf. Of ik al iets getekend had en of ik wist dat Leaseproces successen had geboekt?
Chris
 
Berichten: 39
Geregistreerd: ma 19 sep 2005 22:59

ervaring leaseproces

Berichtdoor peterm » di 29 jan 2008 23:48

Wij hebben goede ervaringen met leaseproces. Indertijd heb ik zelf het initiatief genomen nadat ik op internet en Pal me kon orienteren.
Dat ze een tarief hebben is onoverkomelijk; de schoorsteen moet ook daar roken. Daar was geen schimmigheid over, ook niet achteraf; je hebt een keuze (doen of niet doen).
Wij hebben ook op basis van de contacten (per mail, brief én telefonisch) een goed gevoel bij Leaseproces; dat versterkt zich naarmate de lijn in de jurisprudentie zich de laatste tijd ontwikkelt. Ze hebben het dus bij het rechte eind! Ik prijs me gelukkig. Dat kon ik bij Leaseverlies gaande het proces niet zeggen.....
In Pauw en Witteman gisteravond was er een item over de volgbaarheid van het individu doordat onderhand alles te volgen is...alleen de databanken nog aan elkaar koppelen :!: Ik weet ´t, maar liever hier dan in Kenia of Rusland.

groet,
Peter
peterm
 
Berichten: 19
Geregistreerd: ma 21 jan 2008 23:25


Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron