kantongerecht Brielle

Berichtdoor ant » ma 19 maart 2007 20:24

En weer zijn we bijna een jaar verder.Vorige week maar weer eens gebeld naar het kantongerecht.De zaak is weer aangehouden tot eind december 2007 :!: Advocaat gemaild om sneller op de rol te zetten.Nog geen antwoord ontvangen.
ant
 
Berichten: 13
Geregistreerd: di 16 aug 2005 16:17
Woonplaats: spijkenisse

Berichtdoor ant » di 11 sep 2007 10:42

18 december 2007 weer op de rol.

Waar we van balen is dat we wegens BKR geen nieuw huis kunnen kopen.
We hebben een hypotheek lopen bij de Postbank en deze wil ons geen nieuwe hypotheek verstrekken.Natuurlijk kunnen we een andere zoeken maar dan betaal je meer rente.

Ant
ant
 
Berichten: 13
Geregistreerd: di 16 aug 2005 16:17
Woonplaats: spijkenisse

BKR

Berichtdoor stingray » di 11 sep 2007 12:21

beste ant .
ga naar de rabobank daar krijg je wel een hypotheek met de vermelding van de a codering bij BKR je betaald er minder rente als bij de postbank .
en als je aantoont dat die bkr notering van dexia is en die papieren meeneemt dan krijg je een hypotheek heb ik ook gedaan in 2005 met een a noteirng bij bkr.
MvG frans
stingray
 
Berichten: 83
Geregistreerd: vr 9 sep 2005 21:40

kantongerecht Brielle

Berichtdoor Sander » di 11 sep 2007 19:05

hallo Ant, ook ik heb een hypotheek gekregen, vorige jaar, bij de Rabobank. Zeg het niet graag maar ook ik heb een A notering vanwege Dexia. Vraag een gesprek aan en leg uit in welke situatie je zit. Laat eventueel een brief schrijven door je advocaat en laat ze duidelijk maken dat je in een juridisch conflict zit. Ik zou je eventueel wel een contact persoon kunnen doorgeven mocht het niet lukken. Gr. Sander
Sander
 
Berichten: 40
Geregistreerd: do 16 maart 2006 19:15

Berichtdoor ant » di 11 sep 2007 19:19

Bedankt voor al jullie advies.
Gr Ant
ant
 
Berichten: 13
Geregistreerd: di 16 aug 2005 16:17
Woonplaats: spijkenisse

Berichtdoor tabjane » wo 12 sep 2007 11:15

ik hoop dat het lukt bij de RABO.

mijn ervaringen met plaatselijke banken, ondanks "ons-kent-ons", zijn minder positief.

zelf winkelen wij bij Friesland Bank en RABO. Op een gegeven ogenblik, door een fout van de salarisadministratie van de werkgever van mijn vrouw, was het saldo van de Friesland Bank- rekening te laag om een rekening te betalen en kregen we die terug. Toen stelde de plaatselijke FB zelf voor een 1000 euro krediet op de rekening aan te vragen zodat deze problemen niet weer voor zouden komen. Om een lang verhaal kort te houden: de hogere sferen van de FB keurden de aanvraag af, vanwege onze BKR- kodering. We zijn overigens meer dan 50 jaar trouw klant van deze bank en hadden nooit rode cijfers gezien!

overigens: in een bestuurscommissie van de bank heeft toevallig een rechter zitting; voorzover ik weet heeft hij 1 keer vonnis gesproken in een lease-procedure. Je raadt het al: in het voordeel van Dexia. :!:

Toen naar de RABO om daar dan een tweede rekening te openen, naast de bestaande bedrijfsrekening, waar we wel zo'n 1000 euro krediet regeling hebben. Nooit problemen gekend! Nu in een persoonlijk gesprek de problemen aangekaart die we met de FB tegenkwamen; wat denk je? Ook de RABO wijst het verzoek af op grond van "nieuwe richtlijnen", van begin 2007.

Met andere woorden onze plaatselijke banken laten ons fijn in de kou staan; en eigenlijk nemen ze het daarmee op voor de DEXIA- clan. :twisted:
tabjane
 
Berichten: 4
Geregistreerd: do 18 aug 2005 23:10

Berichtdoor Margriet » di 11 dec 2007 23:32

Afgelopen maandag zou er een vonnis zijn ( 2) in Brielle ,heeft iemand al nieuws hierover?Ik ga maar eens bellen of er wat bekend is met Leaseproces.
Groeten Margriet.
Margriet
 
Berichten: 16
Geregistreerd: wo 14 sep 2005 13:10

Berichtdoor ant » wo 12 dec 2007 13:13

18 december 2007 komt het weer op de rol.
Gr Ant.
ant
 
Berichten: 13
Geregistreerd: di 16 aug 2005 16:17
Woonplaats: spijkenisse

Berichtdoor Margriet » vr 14 dec 2007 10:36

Vervelend hoor nog geen defenitief vonnis de rechter heeft besloten ons op zitting uit te nodigen volgend jaar , ook een vragenlijst erbij !
Wanneer stopt het eens ,hoe is het met de andere zaak gegaan?
Margriet
 
Berichten: 16
Geregistreerd: wo 14 sep 2005 13:10

Berichtdoor pallu » ma 17 dec 2007 12:42

Margriet schreef:Vervelend hoor nog geen defenitief vonnis de rechter heeft besloten ons op zitting uit te nodigen volgend jaar , ook een vragenlijst erbij !
Wanneer stopt het eens ,hoe is het met de andere zaak gegaan?


Deze rechter doet er alles aan om geen uitspraak te hoeven doen, mijn advc. heeft een brief ontvangen om dat deze rechter de zaak van de rol wilde schrappen uiteraard geen genoegen meegenomen , we wachten maar weer af
maar het is wel opletten

groet
pallu
 
Berichten: 23
Geregistreerd: ma 22 aug 2005 16:49

Berichtdoor pallu » ma 24 dec 2007 17:42

is weer op de rol geplaatst 22 Januari Dexia mag dan reageren op conclusie van dupliek in reconventie

eindelijk zal er dan wat gaan gebeuren

groet
pallu
 
Berichten: 23
Geregistreerd: ma 22 aug 2005 16:49

Berichtdoor pallu » ma 24 dec 2007 17:45

ant schreef:18 december 2007 komt het weer op de rol.
Gr Ant.


al nieuws
pallu
 
Berichten: 23
Geregistreerd: ma 22 aug 2005 16:49

Berichtdoor ant » ma 24 dec 2007 18:26

Totaal niets gehoord!!

In iedergeval wensen we iedereen een prettige Kerst en een gelukkig maar vooral gezond Nieuwjaar toe.
Ant
ant
 
Berichten: 13
Geregistreerd: di 16 aug 2005 16:17
Woonplaats: spijkenisse

Berichtdoor Margriet » vr 4 jan 2008 11:58

Al zovelen jaren zijn we geduldig dus ..het zal wel eens worden beloond!
Houdt moed allen !!!

KIJKEND NAAR HET VERLEDEN,
STAAN IN HET HEDEN,
GAAN WE OP WEG NAAR DE TOEKOMST!

Sterkte en de beste wensen voor 2008
groeten Margriet en Sjaak en kinderen.
Margriet
 
Berichten: 16
Geregistreerd: wo 14 sep 2005 13:10

Berichtdoor pallu » zo 27 jan 2008 22:01

pallu schreef:is weer op de rol geplaatst 22 Januari Dexia mag dan reageren op conclusie van dupliek in reconventie

eindelijk zal er dan wat gaan gebeuren

groet


nog niets vernomen, maar alle berichten gisteren en vandaag zijn een enorme opsteker dat het goed gaat komen, ook als de rechter in het voordeel van Dexia gaat vonnissen dan gaan we door tenslotte heeft mijn vrouw niet meegetekend.

groet pallu
pallu
 
Berichten: 23
Geregistreerd: ma 22 aug 2005 16:49

VorigeVolgende

Keer terug naar Dexia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron